Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-08-23
Ogłoszenie nr 576341-N-2017 z dnia 2017-08-23 r.
Powiat Opatowski w Opatowie: ,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Opatowskiego"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3. Efektywna i zielona energia, Działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Opatowskiego"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Opatowski w Opatowie, krajowy numer identyfikacyjny
83040921200000, ul.
Ul. Henryka Sienkiewicza
17
,
27500
Opatów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
15 86 84 723, e-mail
przetargi@opatow.pl, faks
15 86 84 721.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.opatow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.opatow.eobip.pl/bip_opatow/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=105&layout=1&page=0
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.opatow.eobip.pl/bip_opatow/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=105&layout=1&page=0
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Powiat Opatowski ul. Henryka Sienkiewicza 17 27-500 Opatów
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Opatowskiego"
Numer referencyjny:
WI-II.272.18.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W ramach projektu zostanie zrealizowany szereg robót budowlanych, w tym m. in. stolarskich, ślusarskich, instalacyjnych związanych z wymianą instalacji co., cwu, wentylacji, zimnej wody, kanalizacji, instalacji pomp ciepła, instalacji gazowej, instalacji pv, wymiany oświetlenia, ocieplenia budynków, ocieplenia pokrycia dachowego. Zadanie nr 1 - Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Sobowie Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Sobowie polegać będzie na realizacji m.in. następujących zadań inwestycyjnych: 1. DPS Sobów 1.1 Budynek administracyjny (niemieszkalny) 1.1.1 Modernizacja instalacji CO 1.1.2 Modernizacja instalacji CWU 1.1.3 Docieplenie - ściana na gruncie 1.1.4 Docieplenie - ściana zewnętrzna 1.1.5 Wymiana okien 1.1.6 Wymiana drzwi zewnętrznych 1.1.7 Docieplenie - strop przy przepływie ciepła z dołu do góry 1.1.8 Montaż wentylacji mechanicznej 1.1.9 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego 1.2 Budynek kobiet (mieszkalny) 1.2.1 Modernizacja instalacji CO 1.2.2 Modernizacja instalacji CWU 1.2.3 Docieplenie - ściana na gruncie 1.2.4 Docieplenie - ściana zewnętrzna 1.2.5 Docieplenie - strop przy przepływie ciepła z dołu do góry 1.2.6 Wymiana drzwi zewnętrznych 1.2.7 Wymiana okien 1.2.8 Docieplenie - dach 1.2.9 Montaż wentylacji mechanicznej 1.2.10 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego 1.3 Kuchnia ze stołówką(niemieszkalny) 1.3.1 Modernizacja instalacji CO 1.3.2 Modernizacja instalacji CWU 1.3.3 Montaż wentylacji mechanicznej 1.3.4 Docieplenie - ściana na gruncie 1.3.5 Docieplenie - ściana zewnętrzna 1.3.6 Docieplenie - dach 1.3.7 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego 1.4 Budynek mężczyzn(mieszkalny) 1.4.1 Modernizacja instalacji CO 1.4.2 Modernizacja instalacji CWU 1.4.3 Docieplenie - ściana na gruncie 1.4.4 Docieplenie - ściana zewnętrzna 1.4.5 Wymiana drzwi zewnętrznych 1.4.6 Docieplenie - dach 1.4.7 Wymiana okien 1.4.8 Montaż wentylacji mechanicznej 1.4.9 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego 1.4.10 Instalacja paneli fotowoltaicznych 1.5 Kotłownia(niemieszkalny) 1.5.1 Modernizacja instalacji CO 1.5.2 Docieplenie - ściana na gruncie 1.5.3 Docieplenie - stropodach 1.5.4 Docieplenie - ściana zewnętrzna 1.6 Portiernia(niemieszkalny) 1.6.1 Modernizacja instalacji CO 1.6.2 Docieplenie - ściana na gruncie 1.6.3 Docieplenie - ściana zewnętrzna 1.6.4 Docieplenie - strop przy przepływie ciepła z dołu do góry 1.6.5 Modernizacja instalacji CWU 1.7 Pralnia(niemieszkalny) 1.7.1 Modernizacja instalacji CO 1.7.2 Modernizacja instalacji CWU 1.7.3 Docieplenie - ściana na gruncie 1.7.4 Montaż wentylacji mechanicznej 1.7.5 Docieplenie - ściana zewnętrzna 1.7.6 Wymiana okien 1.7.7 Docieplenie - dach 1.7.8 Wymiana drzwi zewnętrznych 1.7.9 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego 1.7.10 Instalacja paneli fotowoltaicznych 1.8 Hydrofornia(niemieszkalny) 1.8.1 Modernizacja instalacji CO 1.8.2 Wymiana okien 1.8.3 Docieplenie - ściana zewnętrzna 1.8.4 Docieplenie - ściana na gruncie 1.8.5 Wymiana drzwi zewnętrznych 1.8.6 Docieplenie - dach 1.9 Budynek gospodarczy(niemieszkalny) 1.9.1 Docieplenie - ściana na gruncie 1.9.2 Docieplenie - ściana zewnętrzna 1.9.3 Docieplenie - dach 1.10 Sieć ciepłownicza(niemieszkalny) 1.10.1 Wymiana sieci kanałowej CO na preizolowaną Zadanie nr 2 - Termomodernizacja Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Ożarowie Termomodernizacja Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Ożarowie polegać będzie na realizacji m.in. następujących zadań inwestycyjnych: 2 Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Ożarowie(mieszkalny) 2.1 Modernizacja instalacji CO 2.2 Docieplenie - ściana zewnętrzna 2.3 Docieplenie - ściana na gruncie 2.4 Modernizacja instalacji CWU 2.5 Wymiana drzwi zewnętrznych 2.6 Docieplenie - stropodach 2.7 Wymiana okien 2.8 Docieplenie - ściana zewnętrzna 2.9 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego 2.10 Instalacja paneli fotowoltaicznych Zadanie nr 3 - Termomodernizacja Budynku C ul. Szpitalna w Opatowie Termomodernizacja Budynku C ul. Szpitalna w Opatowie polegać będzie na realizacji m.in. następujących zadań inwestycyjnych: 3 Budynek C ul. Szpitalna 4 w Opatowie(niemieszkalny) 3.1 Modernizacja instalacji CO 3.2 Modernizacja instalacji CWU 3.3 Modernizacja wentylacji 3.4 Docieplenie - podłoga na gruncie 3.5 Docieplenie - stropodach 3.6 Docieplenie - ściana zewnętrzna 3.7 Docieplenie - ściana na gruncie 3.8 Wymiana okien PCV starych 3.9 Wymiana drzwi zewnętrznych aluminiowych zimnych 3.10 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego 3.11 Instalacja paneli fotowoltaicznych UWAGA W RAMACH PRZEDMIOTOWEGO ZADANIA W ZAKRES ROBÓT BUDOWLNACYH W BUDYNKU C UL. SZPITALNA 4 W OPATOWIE NIE WCHODZĄ NASTĘPUJĄCE PRACE: PIWNICA 1. Docieplenie podłogi na gruncie - piwnica (pozycje 187-201 przedmiaru) 2. Kotłownia ( pozycje 232-251 przedmiaru) 3. Instalacja centralnego ogrzewania - Piwnica (pozycje 252-292 przedmiaru) 4. Roboty demontażowe dla instalacji c.o. (pozycje 466-471 przedmiaru- Ilość robót w tych pozycjach określono dla 4 kondygnacji. Należy nie uwzględniać piwnicy, bowiem zakres w piwnicy dot. Tych pozycji zostanie wykonany w ramach innego zadania) 5. Instalacja c.w.u. i cyrk. - piwnica (pozycje 562-585 przedmiaru) 6. Urządzenia i armatura - woda ciepła i cyrk. (pozycja 669-690 przedmiaru- Ilość robót w tych pozycjach określono dla 4 kondygnacji. Należy nie uwzględniać piwnicy, bowiem zakres w piwnicy dot. Tych pozycji zostanie wykonany w ramach innego zadania) 7. Roboty budowlane dla instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrk. (pozycje 691-695 przedmiaru - Ilość robót dla wody ciepłej i cyrk w tych pozycjach określono dla 4 kondygnacji. Należy nie uwzględniać piwnicy, bowiem zakres w piwnicy dot. Tych pozycji zostanie wykonany w ramach innego zadania) 8. Instalacje elektrycznego oświetlenia - piwnica - pozycje 759-770 II PIĘTRO 1. Wymiana stolarki okiennej na II piętrze budynku (pozycje 120-126 przedmiaru) 2. Instalacja centralnego ogrzewania - II piętro ( pozycje 391-438 przedmiaru) 3. Roboty demontażowe dla instalacji c.o. ( pozycje 466-471przedmiaru - Ilość robót w tych pozycjach określono dla 4 kondygnacji. Należy nie uwzględniać II piętra, bowiem dot. Tych pozycji zostanie wykonany w ramach innego zadania) 4. Instalacja c.w.u. i cyrk. - II piętro ( pozycje 634-657 przedmiaru) 5. Urządzenia i armatura - woda ciepła i cyrk. (pozycja 669-690 przedmiaru- Ilość robót w tych pozycjach określono dla 4 kondygnacji. Należy nie uwzględniać II piętra, bowiem zakres dot. Tych pozycji zostanie wykonany w ramach innego zadania) 6. Roboty budowlane dla instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrk. (pozycje 691-695 przedmiaru- Ilość robót dla wody ciepłej i cyrk. -w tych pozycjach określono dla 4 kondygnacji. Należy nie uwzględniać II piętra, bowiem zakres dot. Tych pozycji zostanie wykonany w ramach innego zadania) 7. Instalacja elektrycznego oświetlenia - II piętro (pozycje 802-814 przedmiaru) Przedmiotowe roboty są ujęte w załączonej dokumentacji jednakże zostaną wykonane w ramach innego projektu inwestycyjnego. Zadanie nr 4 - Termomodernizacja Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Sulejowie Termomodernizacja Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Sulejowie polegać będzie na realizacji m.in. następujących zadań inwestycyjnych: 4 Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Sulejowie 4.1 Pralnia z magazynem(niemieszkalny) 4.1.1 Modernizacja instalacji CO 4.1.2 Docieplenie - dach 4.1.3 Modernizacja instalacji CWU 4.1.4 Wymiana okien 4.1.5 Wymiana drzwi zewnętrznych 4.1.6 Docieplenie - ściana zewnętrzna 4.1.7 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego 4.2 Internat(mieszkalny) 4.2.1 Modernizacja instalacji CO 4.2.2 Modernizacja instalacji CWU 4.2.3 Wymiana drzwi zewnętrznych 4.2.4 Docieplenie - strop przy przepływie ciepła z dołu do góry 4.2.5 Docieplenie - ściana na gruncie 4.2.6 Docieplenie - ściana zewnętrzna 4.2.7 Wymiana okien 4.2.8 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego 4.2.9 Instalacja paneli fotowoltaicznych 4.3 Szkoła(niemieszkalny) 4.3.1 Modernizacja instalacji CO 4.3.2 Docieplenie - strop przy przepływie ciepła z dołu do góry 4.3.3 Docieplenie - dach 4.3.4 Modernizacja instalacji CWU 4.3.5 Wymiana okien 4.3.6 Wymiana drzwi zewnętrznych 4.3.7 Docieplenie - ściana zewnętrzna 4.3.8 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego 4.3.9 Instalacja paneli fotowoltaicznych 4.4 Kotłownia kontenerowa do obsługi pralni, szkoły i internatu(niemieszkalny) Zadanie nr 5 - Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku polegać będzie na realizacji m.in. następujących zadań inwestycyjnych: 5 DPS Zochcinek 5.1 Budynek A(mieszkalny) 5.1.1 Ściany zewnętrzne nad gruntem 5.1.2 Ściany na poddaszu 5.1.3 Ściany zewnętrzne 5.1.4 Strop nad nieogrzewanym poddaszem 5.1.5 Ściany przy gruncie 5.1.6 Okna w piwnicy 5.1.7 Wymiana instalacji CWU 5.1.8 Zabudowa gazowej absorbcyjnej pompy 5.1.9 Instalacja fotowoltaiczna 5.2 Budynek B(mieszkalny) 5.2.1 Ściany zewnętrzne przy gruncie 5.2.2 Ściany na poddaszu 5.2.3 Strop nad nieogrzewanym poddaszem 5.2.4 Ściany zewnętrzne 5.2.5 Wymiana okien 5.2.6 Wymiana instalacji CWU 5.2.7 Zabudowa gazowej absorpcyjnej pompy 5.2.8 Instalacja fotowoltaiczna 5.3 Budynek 5(niemieszkalny) 5.3.1 Strop nad nieogrzewanym poddaszem 5.3.2 Modernizacja instalacji CWU 5.3.3 Modernizacja instalacji CO 5.4 Budynek 4(mieszkalny) 5.4.1 Wykonanie kotłowni
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45111300-1 |
45320000-6 |
45321000-3 |
45333000-0 |
45421000-4 |
45310000-3 |
45330000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia,
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Na potwierdzenie należy złożyć:
a) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż:
Dla Zadania nr 1 - 3 000 000,00 PLN.
Dla Zadania nr 2 - 200 000,00 PLN.
Dla Zadania nr 3 - 1 000 000,00 PLN
Dla Zadania nr 4 - 1 000 000,00 PLN
Dla Zadania nr 5 - 2 000 000,00 PLN
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartości te podlegają sumowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) wykonanych robót
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
Dla zadania 1:
dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku, których wartość wynosiła minimum 3 000 000,00 zł brutto każda
Dla zadania 2:
dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku, których wartość wynosiła minimum 200 000,00 zł brutto każda
Dla zadania 3:
dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku, których wartość wynosiła minimum 1 000 000,00 zł brutto
Dla zadania 4:
dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku, których wartość wynosiła minimum 1 000 000,00 zł brutto
Dla zadania 5:
dwie roboty budowlane każda związana z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku, których wartość wynosiła minimum 2 000 000,00 zł brutto każda
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla n/w osobami:
Dla zadania nr 1
o Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku.
o Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych.
o Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Dla zadania nr 2
o Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku.
o Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych.
o Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Dla zadania nr 3
o Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku.
o Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych.
o Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Dla zadania nr 4
o Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku.
o Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych.
o Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Dla zadania nr 5
o Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku.
o Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych.
o Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się tymi samym osobami do wszystkich zadań.
Do oferty w stosunku do kierownika budowy i robót należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 2 zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4. 3 zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4. 4 oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) 5 Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 6 SIWZ 3. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości:
Dla Zadania nr 1 - 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
Dla Zadania nr 2 -10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100),
Dla Zadania nr 3 - 30 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
Dla Zadania nr 4 - 30 000,00(słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100),
Dla Zadania nr 5 - 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja jakości | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie nr 1 - Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Sobowie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45111300-1, 45320000-6, 45321000-3, 45333000-0, 45421000-4, 45310000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie nr 2 - Termomodernizacja Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Ożarowie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45111300-1, 45320000-6, 45321000-3, 45333000-0, 45421000-4, 45310000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie nr 3 - Termomodernizacja Budynku C ul. Szpitalna w Opatowie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45111300-1, 45321000-3, 45333000-0, 45421000-4, 45310000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zadanie nr 4 - Termomodernizacja Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Sulejowie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45111300-1, 45320000-6, 45321000-3, 45333000-0, 45421000-4, 45310000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zadanie nr 5 - Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Zochcinku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0, 45111300-1, 45320000-6, 45321000-3, 45333000-0, 45421000-4, 45310000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja jakości | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI OPATÓW
- Remont drogi powiatowej nr 1569T (stary nr 0745T) Przybysławice - Chrapanów w m. Śmiłów w km 1+175 - 1+549 odc. dł. 0,374 km
- "Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.