Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-08-24
Og³oszenie nr 576361-N-2017 z dnia 2017-08-24 r.
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu: Budowa nowej siedziby Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu, krajowy numer identyfikacyjny
14269710000000, ul.
ul. Sowiñskiego
2
,
26500
Szyd³owiec, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
048 617 17 89, e-mail
biuro@muzeuminstrumentow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): http://mlim.szydlowiec.bip.net.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
http://mlim.szydlowiec.bip.net.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://mlim.szydlowiec.bip.net.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
ul. Sowiñskiego 2, 26-500 Szyd³owiec
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa nowej siedziby Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu
Numer referencyjny:
AD - 213 - 2/17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane niezbêdne do oddania zadania pod nazw± "Budowa nowej siedziby Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu" opisane Dokumentacj± projektow±, Specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiarami robót, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego, oraz zgodnie z pozwoleniem na budowê
II.5) G³ówny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45210000-2 |
45213150-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-01-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie przewiduje szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca sk³adaj±cy ofertê w postêpowaniu wykaza³, i¿ posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 2 000 000 z³otych (s³ownie: dwa miliony z³otych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca sk³adaj±cy ofertê w postêpowaniu wykaza³, ¿e dysponuje: a) co najmniej jedn± osob± przewidzian± do pe³nienia funkcji Kierownika Budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej wraz z wa¿nym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz posiadaj±c±, co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu budow±, w tym przynajmniej przy realizacji dwóch robót budowlanych polegaj±cych na budowie budynków u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni ca³kowitej min. 1000 m2 ka¿dy. Za budowê rozumie siê równie¿ rozbudowê lub nadbudowê o powierzchni u¿ytkowej min. 1 000 m2, b) co najmniej jedn± osob± przewidzian± do pe³nienia funkcji Kierownika robót bran¿y elektrycznej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z wa¿nym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalno¶ci, c) co najmniej jedn± osob± przewidzian± do pe³nienia funkcji Kierownika robót bran¿y sanitarnej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych wraz z wa¿nym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalno¶ci. Osoby przewidziane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie musz± posiadaæ wymagane uprawnienia, które zosta³y wydane zgodnie z ustaw± Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z pó¼n. zm.) art. 12 ust. 1 ppkt. 2, ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowi±zuj±cych przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy Prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyska³y uprawnienia w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, posiadane uprawnienia musz± spe³niaæ warunki okre¶lone w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 poz. 65 ). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej musz± siê legitymowaæ decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzj± o prawie do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych, wydanymi przez w³a¶ciwe rady izby in¿ynierów, albo udokumentowaæ, ¿e zda³y egzamin na uprawnienia budowlane przed w³a¶ciw± Izb±. Zgodnie z przepisami Prawa budowlanego zakres uprawnieñ budowlanych kierownika budowy i kierowników robót bran¿owych powinien pozwalaæ na prowadzenie robót w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej. W zakresie zdolno¶ci zawodowej Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, i¿ wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie budynku o charakterze budynku biurowego, wielokondygnacyjnego o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 1000 m 2 , którego warto¶æ ca³kowita realizacji by³a nie mniejsza ni¿ 5 000 000 z³ brutto, za budowê rozumie siê równie¿ rozbudowê lub nadbudowê o powierzchni u¿ytkowej min. 1000 m 2 oraz wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane, w których zastosowano technologiê tzw. "bia³ej wanny" lub równowa¿n±
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3. Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokumentu potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokumentu potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4.Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Dowody potwierdzaj±ce, ¿e przedstawione w o¶wiadczeniu na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie oraz odebrane. Dowodami s±: referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy 2. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem, terminu sk³adania ofert
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Podpisany przez Wykonawcê kosztorys ofertowy (uproszczony) stanowi±cy podstawê wyliczenia ceny oferty, sporz±dzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót. Kosztorys mo¿e zawieraæ tak¿e dodatkowe pozycje, poza pozycjami wymienionymi w przedmiarach i dokumentacji, je¿eli Wykonawca uzna, ¿e do wykonania zadania konieczne jest wykonanie dodatkowych prac niewskazanych w przedmiarach i dokumentacji. 2. Wykaz, materia³ów oraz urz±dzeñ równowa¿nych, wraz z dokumentami zawieraj±cymi informacje niezbêdne do wykazania, ¿e zaproponowane przez niego, materia³y oraz urz±dzenia s± równowa¿ne ze wskazanymi w projekcie np. karty katalogowe, opisy itp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)W przypadku powo³ywania siê przez Wykonawcê na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie wskazanym w art. 22a Pzp, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia zobowi±zania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 160 000,00 z³otych brutto (s³ownie z³otych: sto sze¶ædziesi±t tysiêcy z³otych) Wadium nale¿y wnie¶æ do dnia 08.08.2017 r. do godz. 12.00. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ wy³±cznie przelewem, w takim terminie aby najpó¼niej w dniu 08. 09. 2017 r. do godz. 12. 00 ¶rodki finansowe z tytu³u wadium znajdowa³y siê na rachunku wskazanym w pkt.4. Zamawiaj±cy stwierdzi wniesienie wadium na podstawie dokumentu otrzymanego z banku prowadz±cego rachunek Zamawiaj±cego. Pozosta³e, bezgotówkowe formy wadium wymienione w ustawie Prawo zamówieñ publicznych (art. 45 ust. 6) nale¿y do³±czyæ do oferty w formie orygina³u jako odrêbny dokument, natomiast kserokopiê potwierdzon± przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em trwale po³±czyæ z ofert±. Wadium w pieni±dzu: nale¿y wnie¶æ wy³±cznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 45 1020 1026 0000 1402 0258 6139 Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowi±ca formê wniesienia wadium, winna spe³niaæ co najmniej nastêpuj±ce wymogi (pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy): a) ustalaæ beneficjenta gwarancji, tj. Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szyd³owcu. b) okre¶laæ kwotê gwarantowan± w z³., c) okre¶laæ termin wa¿no¶ci (wynikaj±cy z SIWZ), d) okre¶laæ przedmiot gwarancji (wynikaj±cy z SIWZ), e) byæ gwarancj± nie odwo³ywaln±, bezwarunkow±, p³atn± na ka¿de ¿±danie. Z tre¶ci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikaæ uprawnienie Zamawiaj±cego do zatrzymania wadium je¿eli wyst±pi± przes³anki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami)
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Tak
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Dodatkowa przed³u¿ona gwarancja (i rêkojmia) na roboty budowlane i wmontowane urz±dzenia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach i na warunkach okre¶lonych poni¿ej: 1) zmiana terminu realizacji Umowy - je¶li konieczno¶æ ta nast±pi³a na skutek okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania Umowy (np. si³a wy¿sza), w szczególno¶ci: udokumentowanych w Dzienniku Budowy i uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie robót zgodnie ze sztuk± budowlan± dzia³añ si³ natury, które zosta³y uznane za stan klêski ¿ywio³owej, przed którymi Wykonawca nie móg³ w racjonalny sposób poczyniæ zabezpieczenia, a tak¿e opó¼nieñ w uzyskaniu decyzji z w³a¶ciwych organów nie wynikaj±cych z b³êdów lub zaniedbañ Wykonawcy; 2) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku wyst±pienia opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, nie bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; 3) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku wyst±pienia opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; 4) zmiana terminu realizacji Umowy, je¶li konieczno¶æ ta nast±pi³a na skutek okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego; 5) zmiana terminu realizacji Umowy, w przypadku konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ, ekspertyz, analiz itp.; 6) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, zamówieñ dodatkowych, je¶li konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca; 7) zmiana terminu realizacji Umowy w wyniku konieczno¶ci wprowadzenia zmian w Dokumentacji projektowej - o czas niezbêdny do zakoñczenia realizacji Umowy w sposób nale¿yty w zgodzie ze zmienion± dokumentacj± - zmiana powy¿sza nie obejmuje sytuacji gdy zmiana projektu podyktowana jest konieczno¶ci± zmiany projektu ze wzglêdu na zaproponowanie przez Wykonawcê materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych do wymienionych w projekcie; 8) zmiana terminu realizacji Umowy, gdy zaistnieje konieczno¶æ wykonania robót wynikaj±cych z zaleceñ organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego; 9) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku wyst±pienia szkód oraz nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków dotycz±cych pracowników i osób trzecich, a powsta³ych w zwi±zku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym tak¿e ruchem pojazdów mechanicznych na terenie budowy; 10) zmiana terminu przekazania terenu budowy ze wzglêdu na przyczyny le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego, niezale¿ne od niego, dotycz±ce np. braku przygotowania/mo¿liwo¶ci przekazania miejsca realizacji Umowy z uwagi na istotne czynniki uniemo¿liwiaj±ce podjêcie robót budowlanych; 11) zmiana terminu oraz sposobu realizacji Umowy je¶li zaistnia³y odmienne od przyjêtych w Dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka, g³azy, itp.) skutkuj±ce niemo¿no¶ci± wykonania Przedmiotu Umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych; 12) zmiana sposobu realizacji Umowy z samodzielnej realizacji przez Wykonawcê, na realizacjê z udzia³em podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, z zastrze¿eniem, ¿e podwykonawcy bêd± posiadaæ w³a¶ciwo¶ci niezbêdne do realizacji Umowy (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom); 13) zmiana lub rezygnacja z podwykonawców wskazanych w § 6 ust. 2 (podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powo³uje siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp), z zastrze¿eniem postanowieñ § 6 ust. 18; 14) zmiana cen w sytuacji, kiedy zmiana ta bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego, tzn. na cenê ni¿sz± - na pisemny wniosek jednej ze Stron; 15) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcê. Je¶li zmiana stawki VAT powodowaæ bêdzie zwiêkszenie kosztów realizacji Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego o wysoko¶æ ró¿nicy miêdzy obowi±zuj±c± stawk± podatku VAT w chwili zawarcia Umowy a stawk± podatku VAT wprowadzon± znowelizowan± ustaw± o podatku od towarów i us³ug. b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2017 r. poz. 847), je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcê, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcê; 16) wszelkich innych zmian, w przypadku gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Umowy; 2. Warunkiem wprowadzenia zmian Umowy, o których mowa w ust. 1 pkt. 1-19 jest sporz±dzenie podpisanego przez Strony i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Protoko³u konieczno¶ci okre¶laj±cego przyczyny zmiany oraz potwierdzaj±cego wyst±pienie (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczno¶ci wymienionych w ust. 1. Protokó³ konieczno¶ci bêdzie za³±cznikiem do aneksu. W Protokole konieczno¶ci okre¶lony zostanie tak¿e charakter dokonanej zmiany (zmiana istotna/zmiana nieistotna). 3. Zmiany umowy mog± byæ dokonane równie¿ w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 4. Wszelkie zmiany tre¶ci Umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 5. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem przepisu art. 144 ust. 1- 1b, 1 i 1 e ustawy Pzp podlega uniewa¿nieniu. Na miejsce uniewa¿nionych postanowieñ Umowy wchodz± postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu. 6. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-09-08, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z SZYD£OWCA
- Dostawa w formie leasingu fabrycznie nowego samochodu brygadowego typu wywrotka o masie ca³kowitej do 3,5T na potrzeby WGKiZD Urzêdu Miejskiego w Szyd³owcu
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Szyd³owcu
wiêcej: przetargi w Szyd³owcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Budowa drogi ³±cz±cej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia za³óg Ryanair
- Utworzenie oddzia³u przedszkolnego w Ma³kach - dobudowa budynku przedszkola do budynku istniej±cej szko³y
- Modernizacja budynku ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Rêbków
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekê, Dzia³ Rehabilitacji i Pracowniê Endoskopii"
- Przebudowa mostu nad Kana³em M³ynówka w ci±gu ul. Zamkowej - dokumentacja projektowa wraz z realizacj± zadania
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.