Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-24
Kraków: Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 57643 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie , ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 44 65 700, 44 65 810, faks 12 44 65 702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania: Zadanie I. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych tj. przebudowy sieci elektroenergetycznych WN 110 kV, przebudowy sieci elektroenergetycznych SN i NN, budowy oświetlenia ulicznego, zasilania przepompowni i zasilania tablicy informacyjnej, wykonywanych w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego (tekst jednol. Dz.U. z 2013 r poz. 1409 z późn.zmianami ) oraz przepisami wykonawczymi, 2) nadzór nad przygotowaniem przez wykonawcę dokumentacji w celu przekazania przebudowanej sieci Tauron S.A., 3) uczestniczenie w odbiorach przebudowanej sieci i przyłączy oświetleniowych przez Tauron S.A., 4) nadzór nad przygotowaniem przez wykonawcę dokumentacji w celu przekazania oświetlenia ulicznego Gminie Chełmek i Gminie Oświęcim. Zadanie II. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych i ciepłowniczych. Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, budowy zbiorników retencyjnych, przebudowie kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej i ciepłowniczej w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa, - w tym prawa budowlanego ( tekst jednol. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi. Zadanie III. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci gazowych Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie przebudowy sieci gazowej w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego ( tekst jednol. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi. Zadanie IV. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci teletechnicznych Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie przebudowy sieci teletechnicznych w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego ( tekst jednol. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi wraz z załącznikami.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży odpowiedniej dla zadania posiadającą: - uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie odpowiednio dla zadania, - doświadczenie polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót branży odpowiedniej do zadania przy realizacji co najmniej jednej inwestycji zakończonej przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminie kreślonym w pkt. III.4.3.1).Pisemne zobowiązanie (oryginał) - w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy PZP
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas reakcji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w szczególności w przypadku: 1) niezależnej od wykonawcy zmiany dotyczącej osób kluczowych dla realizacji umowy (inspektor nadzoru), zmiana ww. osoby musi być uzasadniona przez wykonawcę i zaakceptowana przez zamawiającego. Kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane w SIWZ. 2) wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na: - wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie nadzorowanych robót zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych, - w przypadku wydłużenia terminu realizacji nadzorowanych robót budowlanych, - wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania nadzorowanych robót, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które maja wpływ na termin realizacji nadzorowanych robót, - wystąpienie innych okoliczności niezależnych od wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności. 3) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy, 4) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy, 5) sytuacji gdy wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany etapie postępowania o zamówienie publiczne, 6) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy 7) zmian korzystnych dla zamawiającego tj. w szczególności w przypadku zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy w związku z koniecznością zmiany zakresu przedmiotu umowy w tym ograniczenia zakresu przedmiotu umowy..
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, III piętro,pok.315.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, II piętro,pok.220.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Planowane jest zgłoszenie zadania do Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W przypadku otrzymania dofinansowania z EFRR Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu polegającą na wykonaniu i ustawieniu tablic informacyjnych, pamiątkowych, stosowania logo programu RPO w dokumentach budowy.2.Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Zadanie I - 30.09.2017r.,Zadanie II - 30.04.2017r.,Zadanie III - 30.11.2017r.,Zadanie IV- 15.01.2017r. Zastrzega się możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia bezroszczeniowo o czas niezbędny do zakończenia przez Wykonawcę robót budowlanych nadzorowanego zadania inwestycyjnego i ich odbioru końcowego.3.W kryterium czas reakcji ocenie podlegać będzie czas w jakim Inspektor nadzoru inwestorskiego stawi się na terenie budowy w odpowiedzi na nieplanowane wezwanie Zamawiającego; punktowane będzie zaproponowanie czasu reakcji w przedziale 1 - 10 godzin; za zaproponowanie czasu reakcji przekraczającego 10 godzin Wykonawca otrzyma w ramach tego kryterium 0 pkt..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania.Zadanie I. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych tj. przebudowy sieci elektroenergetycznych WN 110 kV, przebudowy sieci elektroenergetycznych SN i NN, budowy oświetlenia ulicznego, zasilania przepompowni i zasilania tablicy informacyjnej, wykonywanych w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego (tekst jednol. Dz.U. z 2013 r poz. 1409 z późn.zmianami ) oraz przepisami wykonawczymi, 2) nadzór nad przygotowaniem przez wykonawcę dokumentacji w celu przekazania przebudowanej sieci Tauron S.A., 3) uczestniczenie w odbiorach przebudowanej sieci i przyłączy oświetleniowych przez Tauron S.A., 4) nadzór nad przygotowaniem przez wykonawcę dokumentacji w celu przekazania oświetlenia ulicznego Gminie Chełmek i Gminie Oświęcim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania:Zadanie II. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych i ciepłowniczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, budowy zbiorników retencyjnych, przebudowie kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej i ciepłowniczej w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa, - w tym prawa budowlanego ( tekst jednol. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas reakcji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania.Zadanie III. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci gazowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie przebudowy sieci gazowej w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego ( tekst jednol. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2017.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020,00 do km 4+972,10 z podziałem na zadania: Zadanie IV. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych w zakresie sieci teletechnicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w zakresie przebudowy sieci teletechnicznych w związku z realizacją inwestycji pn. Obwodnica Oświęcimia od ronda ul. Chemików i ul. Fabrycznej w Oświęcimiu do DW nr 933 w m. Bobrek - odcinek od km 1+020 do km 4+972,10 na podstawie decyzji ZRID oraz dokumentacji projektowej. Zakres obowiązków: - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym prawa budowlanego ( tekst jednol. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2017.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.