Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Kraków: Przeprowadzenie usługi superwizji pracy asystentów rodzinnych, asystentów osób niepełnosprawnych oraz pracowników Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 57649 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi superwizji pracy asystentów rodzinnych, asystentów osób niepełnosprawnych oraz pracowników Zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi superwizji pracy asystentów rodzinnych, asystentów osób niepełnosprawnych oraz pracowników Zamawiającego, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Metody i cel superwizji: Zajęcia superwizji prowadzone będą w zakresie metodologii pracy w oparciu o Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach (SFA) i Wideotrening Komunikacji (VIT). Zajęcia ukierunkowane będą na aktywizowanie osób uczestniczących w zajęciach, by stali się świadomi swoich umiejętności i dzięki temu udoskonalili swój warsztat pracy. Superwizje prowadzone będą na bazie własnych doświadczeń uczestników, w oparciu o metody aktywizujące: m.in. odgrywanie ról, burzę mózgów, pytanie o cel, o motywowanie do zmiany, modelowanie zachowań, z zastosowaniem technik audiowizualnych. Osoby uczestniczące w zajęciach będą mieć za zadanie skupić się na swoich mocnych stronach i aktywnie poszukiwać rozwiązań zaobserwowanych problemów. Superwizanci dzielić będą się doświadczeniami, refleksjami i wiedzą. Grupa udzieli wsparcia jej członkom. Zajęcia odbywać będą się w oparciu o zindywidualizowane podejście ( praca w oparciu o konkretny przypadek). Wspólnie budowane będą plany pomocy klientom. Uczestnicy zajęć doskonalić będą umiejętności: pracy z grupą, interpretowania obserwacji prowadzonych w środowisku klienta, planowania pracy z klientem, negocjacji, asertywnego współdziałania z klientem, dokonywania oceny pracy klienta, wykorzystywania dostępnych narzędzi wpływu na klienta. Część zajęć będzie filmowana w celu późniejszej grupowej analizy udanych interakcji i umiejętności w zakresie komunikacji społecznej. 2. Superwizje zostaną przeprowadzone w lokalu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Zajęcia będą prowadzone w grupach nie przekraczających 12 osób. 4. Każda z grup odbywać będzie zajęcia według ustalonego harmonogramu nie częściej niż co 2 tygodnie i nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu. Jedno spotkanie w przypadku superwizji pracowników realizujących kontrakty socjalne trwać będzie 4 godziny zegarowe. Jedno spotkanie w przypadku superwizji asystentów rodzinnych trwać będzie: 1 grupa: 3 godziny zegarowe, 2 grupa: 2 godziny zegarowe. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi dla każdej grupy co najmniej 2 spotkania tematyczne trwające nie więcej niż 6 godzin zegarowych każde. 5. Zakres spotkań tematycznych: 1) aktywizacja i integracja grup nieformalnych, informacja zwrotna jako element motywowania w procesie monitorowania i oceny, podnoszenie kompetencji społecznych osób niepełnosprawnych w ramach pracy socjalnej, techniki przeciwdziałania bierności osób niepełnosprawnych 2) techniki przeciwdziałania bierności osób niepełnosprawnych etyka pracy w pomaganiu osobie niepełnosprawnej, 3) konflikty ról, wartości, interesów w pracy asystenta rodzinnego, etyka pracy w pomaganiu rodzinie dysfunkcyjnej. 6. Superwizji będzie prowadzona dla: 1) pracowników socjalnych (realizujących kontrakty socjalne) - 8 grup, po 20 godz. zegarowych, łącznie 160 godz., 2) asystentów osób niepełnosprawnych - 1 grupa, 27 godz., 3) asystentów rodzinnych - 1 grupa: 27 godz., 2 grupa: 18 godz. zegarowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pora na aktywność.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEATA DĄBROWSKA CENTRUM METODYCZNO-SZKOLENIOWE "BOSSTON"
jakie przetargi wygrała firma
BEATA DĄBROWSKA CENTRUM METODYCZNO-SZKOLENIOWE "BOSSTON"
- Centrum Metodyczno-Szkoleniowe BOSSTON Beata Dąbrowska, os. Tysiąclecia 53/12, 31-610 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30160,00
Oferta z najniższą ceną: 30160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30160,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia udziela się dotychczasowemu wykonawcy usług. Wartość zamówienia nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji oraz moderowaniu (...) Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji.
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu "Rodzina-bądźmy jedną drużyną!" - wsparcie rodzin w Gminie Pełczyce
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.