To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Lublin: Sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla oddziału neonatologii - umowa na okres 1-go roku (nr sprawy: EO-2732/4/08)
Numer ogłoszenia: 57649 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 7917 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, ul. Stanisława Staszica, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax 081 5329486.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla oddziału neonatologii - umowa na okres 1-go roku (nr sprawy: EO-2732/4/08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1. -3 pozycjeZadanie 2. -5 pozycjeZadanie 3. - 5 pozycjeZadanie 4. -3 pozycjiZadanie 5. -5 pozycjiZadanie 6. -3 pozycjeZadanie 7. - 1 pozycjiZadanie 8. -1 pozycji
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.41.10.00 - Okulary Kod CPV wg słownika 2008: 33.73.40.00 - Okulary Oryginalny kod CPV: 21.22.21.21 - Pieluszki dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 11304240 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie 1.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Akme, ul. Postępu 1, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11550,00
- Oferta z najniższą ceną: 11550,00 / oferta z najwyższą ceną: 11550,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie 2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medline Sp. z o. o., ul.Fabryczba 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 637200
- Oferta z najniższą ceną: 637200 / oferta z najwyższą ceną: 637200
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zadanie 3.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Devymed, ul.Obrońców 18, 03-933 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 522000
- Oferta z najniższą ceną: 522000 / oferta z najwyższą ceną: 522000
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: zadanie 5.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PZL Cezal Lublin Sp. z o. o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 514500
- Oferta z najniższą ceną: 514500 / oferta z najwyższą ceną: 1049400
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: zadanie 6.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1375200
- Oferta z najniższą ceną: 1375200 / oferta z najwyższą ceną: 1375200
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: zadanie 7.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Promed S.A., ul.Krajewskiego 1b, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 378000
- Oferta z najniższą ceną: 378000 / oferta z najwyższą ceną: 378000
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: zadanie 8.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Efmed Sp. z o. o., ul. Marynarki Polskiej 100, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 294000
- Oferta z najniższą ceną: 294000 / oferta z najwyższą ceną: 294000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku do laparoskopu oraz pompy artroskopowej Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrz
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.