Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Kraków: Dostawa portfeli na listy i toreb na telegramy
Numer ogłoszenia: 57659 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa portfeli na listy i toreb na telegramy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Torba na telegramy -wykonana ze skóry dwoiny bydlęcej z naturalnym licem, gładkiej, o grubości 1,2 - 2,0 mm, wyposażonej w sprzączki rymarskie jednookienkowe z rolką, niklowane. Ilość: 1 sztuka Wymiary podstawowe w mm: Ścianka przednia torby z uchwytem na przybory i paskiem zapinającym szerokość x wysokość - 270 x 160; Przegroda szerokość x wysokość - 265 x 155; Ściana tylna torby z klapą szerokość x długość - 270 x 360; Boki i spód długość całkowita x szerokość całkowita - 590 x 120; Uchwyt na przybory długość x szerokość - 100 x 57 Pasek nośny (długość całkowita obu części paska z półkółkami) długość x szerokość - 1300 x 20 Pasek zamykający Długość x szerokość - 150 x 20 2) Portfele na listy - rozkładany, jedna przegroda w środku bez dodatkowych kieszeni i uchwytów na przybory wykonane ze skóry dwoiny bydlęcej z naturalnym licem, gładkiej, o grubości 1,2 - 2,0 mm, wykonana zgodnie z normą PN-89/P/84505.04 Ilość: 730 sztuk Wymiary podstawowe w mm: Długość listownika - 560; Szerokość listownika - 215; Długość x szerokość kieszeni - 200 x 95; Długość x szerokość przegródki - 175 x 100; Pozostałe wymiary w mm: Miejsce wszycia kieszeni - 250; Miejsce wszycia przegródki - 230; Miejsce wszycia patki - 240; Rozstaw między przegródkami - 20; Długość krajki wykończeniowej - 775. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do ilości i rodzaju zapotrzebowania określa załącznik nr 1A do SIWZ, będący jednocześnie formularzem kalkulacji ceny ofertowej; 4) Realizacja dostaw odbywać się będzie na podstawie zamówień pisemnych - faxem lub telefonicznych składanych w zależności od potrzeb przez Zamawiającego nie częściej niż raz na tydzień według ilości uzależnionych od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo skieruje do Wykonawcy zamówienie, w którym sprecyzuje, które z wymienionego asortymentu i w jakich ilościach należy dostarczyć w ramach danego zamówienia; 5) Przedmiot zamówienia dostarczany będą Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia i w ilościach każdorazowo uzgodnionych przez Zamawiającego. 6) Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia na własny koszt do wyznaczonych magazynów, tj. do: Magazynu Regionalnego CIOR w Krakowie ul. Prokocimska 6, 30-900 Kraków oraz Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Rzeszowie ul. Prof. L. Chmara 4, 35-021 Rzeszów. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) Ograniczenia przedmiotu zamówienia w granicach do 30 % kontraktu pod względem ilościowym i wartościowym z zachowaniem cen jednostkowych określonych w kalkulacji ceny ofertowej oraz bez prawa Wykonawcy do roszczeń z tego tytułu b) Stosownie do rzeczywistych potrzeb, w ramach złożonej oferty oraz za zgodą Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych w przedmiocie umowy (np. zwiększenia ilości jednego asortymentu kosztem ograniczenia ilości drugiego) przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w kalkulacji ceny ofertowej - w taki sposób, że łączne wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zamówienia nie przekroczy wartości brutto umowy 8) Cena dostarczanych portfeli na listy i toreb na telegramy nie może ulec zmianie w okresie realizacji umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.30.00 - Torby pocztowe lub na paczki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POCZTA POLSKA S.A. CENTRUM INFRASTRUKTURY Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 10:30, miejsce: POCZTA POLSKA S.A. CENTRUM INFRASTRUKTURY Oddział Regionalny w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9, pok. 318 C.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów ...
- Przebudowa budynku oraz rozbudowa instalacji okablowania- budynek WIL W-1(10-20) ul. Warszawska 24 Kraków
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów i mienia oraz monitoring wizyjny w Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytucie Ceramiki i Materiałów Budowlanych w latach 2025-2026
- Organizacja oraz obsługa logistyczna wizyty studyjnej delegacji z Małopolski w Turyngii w pierwszym kwartale 2025 roku
- Utrzymanie ekranów akustycznych, obiektów inżynierskich, pomników, miejsc pamięci narodowej i innych powierzchni na terenie Miasta Krakowa w zakresie mycia i usuwania graffiti
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.