To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-15
Katowice: Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 57668 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188667 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 Pakiety: Pakiet nr 1 - Dostawa wraz z montażem krzeseł (zgodnie z załącznikiem nr 2.1.), Pakiet nr 2 - Dostawa wraz z montażem biurek, szaf, stołów, regałów łazienkowych (zgodnie z załącznikiem 2.2.), Pakiet nr 3- Dostawa wraz z montażem regałów metalowych,(zgodnie z załącznikiem nr 2.3.), Pakiet nr 4- Dostawa wraz z montażem biurek, kontenerków, szaf, stołów krzeseł, (zgodnie z załącznikiem nr 2.4.),.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.14.11.00 - Regały .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Krzesła
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.U.H. TECHNET, ul. Ząbkowska 17A, 08-300 Sokołów Podlaski, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45895,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37352,64
Oferta z najniższą ceną: 37309,59 / Oferta z najwyższą ceną: 128904,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Biurka, kontenerki, szafy, stoły,regały łazienkowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 12.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMA R.KOZAKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KOMA R.KOZAKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- KOMA R. Kozakiewicz, ul. Chorzowska 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41766,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30794,17
Oferta z najniższą ceną: 23837,40 / Oferta z najwyższą ceną: 103915,20
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Regały metalowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsieębiorstwo Produkcyjno Handlowe PROGMET, ul. Gliwicka 218, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1035,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1549,80
Oferta z najniższą ceną: 1549,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7026,99
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Biurka, kontenerki, szafy, stoły, krzesła.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROFITEX Marcin Stawiarski, ul. Partyzantów 34A, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19791,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21773,46
Oferta z najniższą ceną: 18191,70 / Oferta z najwyższą ceną: 43038,93
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2025"
- Zakup usługi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Zakup i dostawa projektorów
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.