Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Warszawa: Druk, oprawę i dostarczanie Monitora Sądowego i Gospodarczego
Numer ogłoszenia: 57677 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, faks 022 6289785, 5212697.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk, oprawę i dostarczanie Monitora Sądowego i Gospodarczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Druk, oprawa i dostarczanie Monitora Sądowego i Gospodarczego. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Wykonawca będzie drukował, oprawiał i dostarczał Zamawiającemu zamówioną ilość egzemplarzy poszczególnych numerów Monitora Sądowego i Gospodarczego (MSiG) zgodnie z miesięcznym harmonogramem dostarczanym przez Zamawiającego. 2.2 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia poszczególnych numerów Monitora Sądowego i Gospodarczego w dniu wydania danego numeru, w ilościach zgodnych z zapotrzebowaniem przekazanym przez Zamawiającego, do siedziby Biura do Spraw Wydawania Monitora Sądowego i Gospodarczego w godzinach 8:15-9:00 oraz do podmiotów kolporterskich, określonych poniżej. Informacje odnośnie ilości egzemplarzy MSiG, które ma wykonać i dostarczyć Wykonawca konkretnego dnia, Zamawiający będzie przekazywał w formie elektronicznej lub faksem, nie później niż na 1 dzień przed datą wydania danego numeru do godz. 12:00. 2.3 Wykonawca będzie dostarczał poszczególne numery Monitora Sądowego i Gospodarczego do: a) Biura do Spraw Wydawania Monitora Sądowego i Gospodarczego w Warszawie, ul. Czerniakowska 100, b) Wykonawca będzie także przekazywał poszczególne numery Monitora Sądowego i Gospodarczego w dniu wydania danego numeru, trzem podmiotom kolporterskim: b1) Ruch S.A., ul. Jana Kazimierza 31/33, 01-248 Warszawa, b2) Garmond Press S.A., ul. Nakielska 3, 01-106 Warszawa, b3) Kolporter S.A., ul. Bakaliowa 3, 05-080 Izabelin k. Warszawy. 2.4 Monitor Sądowy i Gospodarczy będzie wydawany: a) codziennie z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy (nie mniej niż 250 i nie więcej niż 260 edycji), b) w nakładzie dziennym nie mniej niż 50 egzemplarzy i nie więcej niż 180 egzemplarzy. Nakład poszczególnych wydań zależy od ilości otrzymanych zamówień na poszczególne numery, c) przy średniej objętości egzemplarza 150 stron, d) technologia druku cyfrowego e) format A4, f) papier offset, g) zadruk wnętrza i okładek: dwustronny, h) wnętrze na papierze o gramaturze 70 g i kolorystyce 1+1 (czarna), i) okładka na papierze o gramaturze 200g i kolorystyce 1+1 (czarna), j) w zależności od objętości - łączenie: klejenie lub szycie, k) okładka nie lakierowana. 2.5 Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy materiały do druku poszczególnych numerów MSiG w formie elektronicznej (plik PDF) drogą elektroniczną tzw. protokołem ftp lub pocztą elektroniczną do godziny 12:00 każdego dnia roboczego. W przypadku, gdy te sposoby łączności zawiodą, Wykonawca odbierze plik zawierający materiały do druku na nośniku elektronicznym z siedziby Biura do Spraw Wydawania Monitora Sądowego i Gospodarczego. 2.6 Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy materiały do druku najpóźniej na 1 dzień roboczy do godz. 12:00 przed datą wydania danego numeru MSiG. 2.7 O ile zaistnieje taka konieczność Wykonawca będzie drukował erratę do Monitora Sądowego i Gospodarczego do wskazanego numeru (wg rozdzielnika). Zamawiający dostarczy niezbędne materiały do druku erraty pocztą elektroniczną w formie pliku PDF, a Wykonawca wydrukuje erratę i dołączy do numeru Monitora wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć ile w czasie obowiązywania umowy będzie drukowanych errat, Zamawiający podaje w celach szacunkowych, że w 2009 r. opublikował 3 erraty, natomiast w roku 2010 - 2 erraty. 2.8 Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do drukowania, oprawiania i dostarczania dodruków zamówionych ilości egzemplarzy wskazanych numerów MSiG w terminie 5 dni roboczych licząc, od dnia przekazania materiałów do druku w formie określonej w pkt 2.5 i 2.6. Minimalny nakład dodruku to 10 numerów Monitora. W celach szacunkowych Zamawiający podaje, iż w 2010 r. nakład dodruku wynosił 12 numerów Monitora.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.11.00 - Dzienniki urzędowe 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Sprawiedliwości, Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 415, Al. Ujzadowskie 11, 00-950 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Ofertę nalezy złożyć (przesłać, przekazać) do siedziby Zamawiającego, Aleje Ujazdowskie 11 w Warszawie, w tym złożyć w Biurze Podawczym.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy dokumentów podmiotów zagranicznych pkt III.4.3): Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.