eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceKompleksowa usługa polegająca na pogwarancyjnych przeglądach okresowych oraz naprawach kserokopiarek i powielaczy cyfrowych wraz z dostawą i wymianą części, bez dostaw tonerów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-13

Katowice: Kompleksowa usługa polegająca na pogwarancyjnych przeglądach okresowych oraz naprawach kserokopiarek i powielaczy cyfrowych wraz z dostawą i wymianą części, bez dostaw tonerów
Numer ogłoszenia: 57677 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26651 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa polegająca na pogwarancyjnych przeglądach okresowych oraz naprawach kserokopiarek i powielaczy cyfrowych wraz z dostawą i wymianą części, bez dostaw tonerów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na pogwarancyjnych przeglądach okresowych oraz naprawach kserokopiarek i powielaczy cyfrowych wraz z dostawą i wymianą części, bez dostaw tonerów. 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu użytkowania urządzeń u Zamawiającego, w następujących lokalizacjach: - w gmachu przy ul. Ligonia 46 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Reymonta 24 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Wita Stwosza 7 w Katowicach; - w gmachu przy ul. Sobieskiego 7 w Częstochowie; - w gmachu przy ul. Piastowskiej 40 w Bielsku Białej; - w gmachu przy ul. 3 Maja 31 w Rybniku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub zwiększenia lokalizacji urządzeń w Katowicach. 2. Wykonawca wykona przegląd okresowy lub naprawę urządzenia, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego konieczności przeglądu okresowego lub naprawy urządzenia drogą telefoniczną lub e-mailową, w terminie 1 dnia licząc od dnia zgłoszenia w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30. 3. W przypadku konieczności wykonania przeglądów okresowych lub napraw, których czas trwania będzie dłuższy niż określony w pkt 2, termin ich wykonania zostanie każdorazowo ustalony z Zamawiającym. 4. W sytuacji, kiedy konieczne będzie przetransportowanie urządzenia do przeglądu okresowego lub naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykona transport na własny koszt oraz będzie ponosił pełną odpowiedzialność za urządzenie w fazie demontażu, transportu, przeglądu lub naprawy oraz ponownego montażu. 5. Na czas przeglądów okresowych lub napraw, o których mowa w pkt 3 i 4, Wykonawca na życzenie Zamawiającego dostarczy bez dodatkowej odpłatności urządzenia zastępcze, równoważne serwisowanym lub naprawianym urządzeniom, gotowe do pracy przez cały czas trwania przeglądu okresowego lub naprawy (bez papieru). 6. Pod pojęciem urządzenie równoważne rozumie się urządzenie posiadające funkcje i parametry nie gorsze niż urządzenie podlegające przeglądowi lub naprawie. 7. Do naprawy Wykonawca zastosuje oryginalne, nowe części zamienne, zgodnie ze specyfikacją techniczną producenta urządzenia. Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania odpadów powstałych w związku z wykonywanym zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Wykonawca ma obowiązek każdorazowego odbioru zużytych części po ich wymianie. 9. Wykonawca jest zobowiązany w okresie obowiązywania umowy do utrzymania urządzeń w stałej sprawności technicznej, zgodnie z zaleceniami i normami technicznymi określonymi przez producenta urządzenia. 10. Po wykonaniu każdej usługi Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia protokołu z przeglądu lub naprawy urządzenia, zawierającego datę, wyszczególnienie wykonanych czynności i wymienionych części, opatrzonego pieczęcią i podpisem osoby serwisującej oraz do dokonania wpisu do książki serwisowej urządzenia. 11. W wypadku, gdy urządzenie nie posiada książki serwisowej lub w dotychczasowej brak jest miejsca na kolejne wpisy, wówczas Wykonawca założy taka książkę i będzie w niej dokonywał stosownych wpisów. Książka serwisowa musi zawierać co najmniej typ i numer fabryczny urządzenia, stan licznika, datę i rodzaj wykonanej usługi z wyszczególnieniem wymienianych części oraz czytelny podpis osoby serwisującej oraz osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego. 12. Do odbioru wykonanych przez Wykonawcę usług upoważniona jest osoba odpowiedzialna za sprzęt w danym Wydziale lub Referacie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, wskazana przez Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 12 miesięcy gwarancji na wykonane usługi oraz użyte podczas przeglądów i napraw części. 14. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania pierwszego odczytu liczników najpóźniej w pierwszym dniu po podpisaniu umowy. W pierwszym odczycie będzie uczestniczył przedstawiciel Zamawiającego. 15.Zamawiający zobowiązuje się do wykonywania comiesięcznych odczytów liczników urządzeń i przekazywania ich Wykonawcy w celu wystawienia faktury. W odczytach powinien uczestniczyć przedstawiciel Wykonawcy. 16. System rozliczenia za przedmiot zamówienia polega na miesięcznych płatnościach za ilość wykonanych kopii osobno dla urządzeń czarno/białych i osobno dla urządzeń kolorowych. 17. Wykaz urządzeń, zgodnie z opisem zawartym w siwz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magra Wilhelm, Wodzisławska 55, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82748,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52427,62

  • Oferta z najniższą ceną: 52427,62 / Oferta z najwyższą ceną: 64359,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.