Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Sława: Dostawa i montaż mebli biurowych, kuchennych oraz sprzętu AGD i RTV w siedzibie Nadleśnictwa Sława Śląska
Numer ogłoszenia: 57678 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Sława Śląska, ul. Waryńskiego 47, 67-410 Sława, woj. lubuskie, tel. 068 3566229, fax 068 3566229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli biurowych, kuchennych oraz sprzętu AGD i RTV w siedzibie Nadleśnictwa Sława Śląska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż mebli biurowych, kuchennych oraz sprzętu AGD i RTV w siedzibie Nadleśnictwa Sława Śląska, przy ul. Franciszka Niewidziajły 1A. Jest to dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli oraz fabrycznie nowego sprzętu AGD i RTV. Przez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie, zmontowanie i ustawienie mebli i sprzętu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w kwocie 3500 zł. Wadium może być wniesione w formie określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 15.04.2008 r. do godz. 9.00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował wykonanie w okresie ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie mebli i sprzętu AGD lub RTV, stanowiącego przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania jednej dostawy o podobnym charakterze tj. dostawy mebli i sprzętu AGD lub RTV, o wartości nie mniejszej niż 350 tys. zł., potwierdzonej referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót- zał. nr 10 do SIWZ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł, ubezpieczenie swoim zakresem musi obejmować okres od rozpoczęcia prac do dnia 31.08.2008 r. - zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował posiadanie zdolności kredytowej poprzez wykazanie w zaświadczeniu bankowym możliwości otrzymania kredytu lub posiadanie niewykorzystanego kredytu na kwotę co najmniej 350 000 zł.; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/ w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/ w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy do terminu składania ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku- zał. nr 1 do SIWZ, b) wypełniony kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) oświadczenie w trybie art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- zał. nr 3 do SIWZ, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), h) dokumenty stwierdzające, że wykonawca posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował wykonanie w okresie ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie mebli i sprzętu AGD lub RTV, stanowiącego przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania jednej dostawy o podobnym charakterze tj. dostawy mebli i sprzętu AGD lub RTV, o wartości nie mniejszej niż 350 tys. zł., potwierdzonej referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót- zał. nr 10 do SIWZ; i) dokumenty stwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł, ubezpieczenie swoim zakresem musi obejmować okres od rozpoczęcia prac do dnia 31.08.2008 r. - zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał i udokumentował posiadanie zdolności kredytowej poprzez wykazanie w zaświadczeniu bankowym możliwości otrzymania kredytu lub posiadanie niewykorzystanego kredytu na kwotę co najmniej 350 000 zł.;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zielonagora.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć w cenie 30 zł brutto w siedzibie zamawiającego pok. nr 10 w dni robocze w godz. 8.00-14.00 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w terminie do dnia 15.04.2008 r. do godz. 9.00, w siedzibie zamawiającego- sekretariat nadleśnictwa w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00- 15.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia teatralnego do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Filii Wydziału Komunikacji w Ząbkach przy ul. Powstańców 2C
- Dostawa mebli
- Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Sztucznej Inteligencji
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.