eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrygałyUsługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach pohuraganowych Nadleśnictwa Drygały w 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Drygały: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach pohuraganowych Nadleśnictwa Drygały w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 57684 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drygały , ul. Grunwaldzka 22, 12-230 Drygały, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4240560, 4240573, faks 087 4240570.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/web/drygaly

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Nadleśnictwo Drygały.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach pohuraganowych Nadleśnictwa Drygały w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane na terenie Nadleśnictwa Drygały w Leśnictwach: Falencin, Ruda, Lisuny, Orzysz, Wierzbiny, Strzelniki, Biała Góra - zadania z zakresu: hodowli lasu i ochrony lasu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 7 000,00 zł zgodnie z pkt. 12 SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.2.1 Wykonawcy wykażą i udokumentują, iż w ciągu ostatnich 3 lat - a jeżeli okres działalności był krótszy to w tym okresie - wykonywali już zadania w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zadania powinny obejmować: a wykonanie usług polegających na pielęgnacji lasu w zakresie pielęgnowania gleby; b wykonanie usług polegających na odnowieniu, zalesieniu, wykonywaniu poprawek i wprowadzaniu podszytów; c wykonaniu usług polegających na melioracjach agrotechnicznych; d wykonanie usług polegających na grodzeniu upraw e Wykonanie usług polegających na zabezpieczaniu, ochronie chemicznej i mechanicznej przez zwierzyną oraz palikowaniu 1.2.2 Wykonawca powinien udokumentować że jest w posiadaniu lub w dysponowaniu -zgodnie z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów- urządzeń i maszyn związanych z wykonaniem zadania: a pilarek spalinowych charakteryzujących się odpowiednimi parametrami do wykonania zamówienia b rębaka c opryskiwaczy nasiębiernych d ciągników z przyczepą w ilościach zapewniających wykonanie zamówienia. 1.2.3 Wykonawca powinien udokumentować że jest w posiadaniu lub w dysponowaniu - zgodnie z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów- osób zdolnych do wykonania zadania: Wykonawcy przedstawią - wg stanu na dzień składania ofert - wykaz zatrudnionych pracowników i personelu kierowniczego oraz podmiotów -podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zadania. Personel kierowniczy musi posiadać minimum średnie wykształcenie leśne a pilarzami z uprawnieniami b osobami posiadającymi uprawnienia chemiczne c osobami nadzoru posiadającymi wykształcenie leśne, co najmniej średnie -min. 1 osoba na 3 leśnictwa. 1.2.4 Wykonawcy wykażą i udokumentują, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do pracy sprzętem, który będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia: a świadectwa ukończenia zawodowych, średnich lub wyższych szkół leśnych krajowych i zagranicznych lub dokument -świadectwo- ukończenia odpowiednich kursów. b zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla pilarzy oraz aktualne badania lekarskie. c zaświadczenia ukończenia szkolenia w zakresie stosowania środków chemicznych I i II klasy toksyczności 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -art. 24 ustawy PZP. 2.Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy oferty - zał. nr 2 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) oraz inf. o ustanowieniu PEŁNOMOCNIKA (LIDERA) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, do dokumentów należy dołączyć umowę zawartą pomiędzy podmiotami w konsorcjum. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert) - dotyczy każdego z uczestników konsorcjum 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr 10 do SIWZ - dotyczy każdego z uczestników konsorcjum 6. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP - zał. nr 11 do SIWZ - dotyczy każdego z uczestników konsorcjum 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - dotyczy każdego z uczestników konsorcjum 9. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - dotyczy każdego z uczestników konsorcjum 8. Polisę w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości jednorazowej szkody - na minimum 50 tyś złotych. 9. Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową (nie mniejszą niż 100 000 zł) Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminów składania wniosków o dopuszczenie do udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku podmiotów zbiorowych (np. konsorcjum) decydować będzie suma posiadanych środków lub suma zdolności kredytowej łącznie wszystkich członków podmiotu. 10. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: (a) osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), (b) urzędujących członków władz osób prawnych - dotyczy każdego z uczestników konsorcjum 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła?dania ofert) - dotyczy każdego z uczestników konsorcjum Jeśli podmiot składający dokumenty nie jest podmiotem zbiorowym należy dołączyć pisemne wyjaśnienie niezłożenia tego dokmentu. 12. Wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie - zał. nr 7 do SIWZ. 13. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zał. nr 6 do SIWZ. 14. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa w (pkt. 13) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zał. nr 6 do SIWZ 15. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zał. nr 8 do SIWZ. 16. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi u rządzeń o których mowa w ( pkt. 15) wykonawca wskazał narzędzi i urządzenia, którymi będzie dysponował - zał. nr 8 do SIWZ. 17. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. nr 9 do SIWZ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/web/drygaly.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Drygały, ul. Grunwaldzka 22, 12-230 Biała Piska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Drygały, ul. Grunwaldzka 22, 12-230 Biała Piska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wszelkie istotne postanowienia dot. finansowania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.