To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-08
Nowy Sącz: Dostawa, instalacja i uruchomienie infomatów z oprogramowaniem.
Numer ogłoszenia: 5771 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 251318 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna, ul. Jagiellońska, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4408163, fax 018 4422950.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna: 100% udziału JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie infomatów z oprogramowaniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie 19 (dziewiętnastu) sztuk infomatów, w tym 15 (piętnaście) infomatów stojących wewnętrznych, 2 (dwa) infomaty stojące zewnętrzne, 2 (dwa) infomaty wiszące zewnętrzne. W niniejszej specyfikacji oraz załącznikach, na określenie infomatu może być używana zamiennie nazwa infokiosk. 2. Szczegółowy opis funkcji i budowy infomatu, miejsc i warunków instalacji, w tym warunków podłączenia do istniejących sieci komputerowej i energetycznej, wzorów logo lub herbów gmin do umieszczenia na ekranach startowych infomatów zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca musi spełnić wszystkie wymagania wymienione w specyfikacji w zakresie budowy wszystkich infomatów jak i poszczególnych ich części czy elementów, montażu i podłączenia do sieci energetycznej i komputerowej oraz innych wymienionych w specyfikacji wymagań. Podłączenia do sieci energetycznej powinna wykonywać osoba posiadająca odpowiednie i właściwe do tego rodzaju czynności uprawnienia. 3. Zamawiający wymaga 2 (dwu) letniego okresu odpowiedzialności Wykonawcy za wady fizyczne i prawne - rękojmi oraz gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 4. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia mają być wysokiej jakości, dopuszczone do obrotu, bezpieczne i nieszkodliwe dla życia i dla zdrowia ludzi oraz dla środowiska. Wszystkie infomaty, jak i poszczególne ich części muszą być nieużywane i fabrycznie nowe. 5. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 30200000-1, 30231200-9, 30240000-3 6. Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany do wskazania części zamówienia, którego wykonanie zleci podwykonawcom
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 218500 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Stworzenie bazy informacyjnej dla instytucji otoczenia biznesu powiatu nowosądeckiego realizowanego w ramach poddziałania 1.1.2 Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA:
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFOBOX Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 218500
- Oferta z najniższą ceną: 218500 / oferta z najwyższą ceną: 0
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- TRANSPORT ODPADÓW O KODZIE 20 03 07 - ODPADY WIELKOGABARYTOWE Z ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW (ZZO) W NOWYM SĄCZU PRZY UL. TARNOWSKIEJ 120 DO INSTALACJI
- Zakup i sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, olejów, tłuszczy roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sączu
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu- II postępowanie
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn.: "Kulinarne Kutno - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Dostawa systemu do tworzenia i przechowywania kopii zapasowych, obejmującego pamięci masowe typu NAS oraz urządzenia do deduplikacji danych wraz z licencjami i szkoleniami - w podziale na 2 części
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





