Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-06-22
Og³oszenie nr 577545-N-2018 z dnia 2018-06-22 r.
Gmina Stoczek £ukowski: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kamionce
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stoczek £ukowski, krajowy numer identyfikacyjny
71050941200000, ul.
Pl. T. Ko¶ciuszki
1
,
21450
Stoczek £ukowski, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
257 970 182, e-mail
zbyszek@stoczeklukowski.pl, faks
(025) 797 00 47.
Adres strony internetowej (URL): www.stoczeklukowski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ugstoczeklukowski.bip.e-zeto.eu/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y sk³adaæ w: Urzêdzie Gminy w Stoczku £ukowskim, do pokoju nr 102 (sekretariat) - I piêtro.
Adres:
Plac Tadeusza Ko¶ciuszki 1, 21-450 Stoczek £ukowski
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kamionce
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie termomodernizacji budynku szko³y w oparciu o audyt energetyczny wg odrêbnego opracowania. Planuje siê docieplenie: a. ¦cian zewnêtrznych w technologii lekkiej mokrej - styropianem fasadowym EPS 70 gr. 12cm o wspó³czynniku l <= 0,033 W/m*K oraz docieplenie murów fundamentowych do g³êboko¶ci 50cm poni¿ej poziomu gruntu p³ytami styrodurowymi (polistyren XPS) o parametrach nie gorszych ni¿ wymienione wy¿ej; b. Wewnêtrznych pomiêdzy pomieszczeniami ogrzewanymi i nieogrzewanymi j.w. lecz gr.10cm, l <= 0,036 W/m*K; c. ¦ciany drewnianej pomiêdzy nieogrzewanym poddaszem ni¿szej czê¶ci budynku a pomieszczeniami na pierwszym piêtrze matami z we³ny mineralnej gr. 12cm, l <= 0,042 W/m*K; d. Docieplenie stropów pod poddaszem nieogrzewanym matami z we³ny mineralnej gr. 20cm i l = 0,040 W/m*K. Wynikiem wy¿ej wymienionego zakresu bêdzie równie¿: 1. odtworzenie detali gzymsów z prefabrykowanych profili ze styropianu EPS200 powlekanych na g³adko, maszynowo tynkiem sztukatorskim na bazie ¿ywicy akrylowej i kwarcu; 2. wymiana obróbek blacharskich w tym wykonanie obróbki zwieñczenia coko³u; 3. tymczasowy i czê¶ciowy demonta¿ pokrycia dachowego w naro¿nikach budynku w czê¶ci piêtrowej celem dostêpu do pomieszczeñ nieogrzewanych; 4. demonta¿ istniej±cej opaski i wykonanie nowej opaski wokó³ budynku z kostki betonowej gr. 6cm w obrze¿ach trawnikowych o przekroju 60x250mm; 5. zabezpieczenie docieplenia ¶cian poni¿ej poziomu gruntu foli± kube³kow±. 6. odtworzenie istniej±cej faktury tynku oraz kolorystyki ¶cian zewnêtrznych, szczegó³y wg rysunków inwentaryzacji elewacji. 7. Remont wnêtrza budynku w zakresie malowania sufitów i ¶cian oraz wymiany drzwi i o¶cie¿nic. Drzwi zewnêtrzne: A. G³ówne (do pom. wiatro³apu), aluminiowe - do pozostawienia; B. Boczne (na kl. schodow±), drewniane - do wymiany na drzwi aluminiowe z tzw. ciep³ego profilu, pe³ne o wspó³czynniku przenikania ciep³a (dla ca³ych drzwi) U=1,5 W/m2K i szeroko¶ci ¶wiat³a przej¶cia 90x200; C. Techniczne (do kot³owni), stalowe - do wymiany na drzwi stalowe techniczne o wspó³czynniku minimum U=1,5 W/m2K, bez przeszkleñ. Remont budynku gospodarczego, w zakresie: 1. Docieplenia ¶cian zewnêtrznych styropianem EPS 70 typ fasadowy, gr. 5cm, zabezpieczony przed czynnikami atmosferycznymi cienkowarstwowym tynkiem akrylowym na warstwie klejowo-szpachlowej z wtopion± siatk± z w³ókna szklanego. Tynk barankowy barwiony w masie na kolor be¿owy (RGB: 193, 183, 172). 2. Wykonanie podbitki stalowej ocynk. powlekanej plastisolem w kolorze brunatnym na podkonstrukcji z ³at drewnianych o wym. 50x60mm Wykonanie wszelkich innych robót, czynno¶ci i dokumentów niezbêdnych do zrealizowania inwestycji w tym m.in.: 1) Zorganizowanie, oznakowanie, zabezpieczenie i utrzymywanie terenu oraz zaplecza budowy; 2) Opracowanie i wdro¿enie monitoringu i zabezpieczenia osób i mienia, elementów ¶rodowiska, obiektów budowlanych i urz±dzeñ; 3) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 4) Wykonanie innych robót, us³ug, regulowanie op³at i nale¿no¶ci na rzecz uprawnionych instytucji, niezbêdnych do prawid³owego zrealizowania przedmiotu zamówienia, 5) Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku oraz prowadzenie gospodarki odpadami na terenie budowy i jej zaplecza; 45300000-0 45400000-1
II.5) G³ówny kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45400000-1 |
45300000-0 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-11-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca z³o¿y aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 25a ustawy PZP oraz z za³±cznikami nr 4 i nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w O¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunku udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca musi posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 100 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, je¿eli:
a. Wykonawca z³o¿y aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 25a ustawy PZP oraz z za³±cznikami nr 4 i nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w O¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunku udzia³u w postêpowaniu.
b. Wykonawca z³o¿y dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 100 000,00 z³.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie formu³uje w tym zakresie warunków udzia³u.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykonawca z³o¿y dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 100 000,00 z³. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego dokumentów, o których mowa w pkt 4.1 niniejszego rozdzia³u SIWZ, Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przez Wykonawcê innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. W przypadku korzystania przez Wykonawcê ze zdolno¶ci lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, w celu potwierdzenia spe³niania warunków okre¶lonych w pkt 3 rozdzia³u XIV SIWZ, Wykonawca z³o¿y dokument (np. zobowi±zanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowi±zanie takie, nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby.
Szczegó³owe wytyczne dotycz±ce Korzystania z zasobów innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszczone s± w pkt. 4 rozdzia³u XIV SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; 2. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê, dokumenty o których mowa w pkt 2, zobowi±zany jest z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium
w wysoko¶ci: 7 000 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy.
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu, ustalon± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Trzebieszowie o/ Stoczek £ukowski Nr konta: 13 9206 1022 0000 0866 2001 0005
4. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Termin wnoszenia wadium up³ywa w dniu: 09.07.2018 r. o godz. 10:00. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê datê wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w postaci niepieniê¿nej nale¿y z³o¿yæ w oryginalnym egzemplarzu bezpo¶rednio do oferty. Zaleca siê zamie¶ciæ dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiaj±cego nie naruszy³ integralno¶ci oferty i do³±czonych o¶wiadczeñ wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
6. Zamawiaj±cy zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt 10 lit. a niniejszego rozdzia³u SIWZ.
7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9. Zamawiaj±cy za¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 6 niniejszego rozdzia³u SIWZ, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
10. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami:
a) je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej,
b) je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
- odmówi podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie,
- nie wniesie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na zasadach okre¶lonych w SIWZ,
- zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
11. W przypadku Wykonawcy maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniê¿nej, wszelkie spory wynikaj±ce z wniesionego wadium rozpatrywa³ bêdzie wg prawa polskiego s±d w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi na przedmiot zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych. 2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w nastêpstwie: a) si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej (pod pojêciem si³y wy¿szej rozumie siê w szczególno¶ci zdarzenia i okoliczno¶ci takie jak: klêska ¿ywio³owa, dzia³ania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby - nie zwi±zane z realizacj± inwestycji), b) przerwy w robotach spowodowanej niesprzyjaj±cymi niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemo¿liwiaj±cymi wykonanie robót, co wymaga potwierdzenia przez inspektora nadzoru stosownym wpisem do Dziennika Budowy (nie dotyczy warunków atmosferycznych typowych dla pory roku) tj. intensywnymi opadami deszczu, ulewami, nawa³nicami o wysoko¶ci opadów o wysoko¶ci powy¿ej 50mm/m2 w okresie 1 tygodnia, c) wyst±pienia niewypa³ów, niewybuchów, innych przedmiotów stanowi±cych zagro¿enie, d) wyst±pienia odmiennych warunków geologicznych, terenowych, wodnych, ¶rodowiskowych ni¿ przyjêto w dokumentacji, (w tym inne kategorie szkód górniczych, kategorie gruntu, ska³, kurzawka), e) wyst±pienia wykopalisk archeologicznych, f) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, g) wyst±pienie robót dodatkowych, zamiennych które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacje przedmiotu umowy, h) Dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zawart± umow± i) konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej maj±cych wp³yw na termin zakoñczenia inwestycji, j) okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, których Zamawiaj±cy dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ (uzasadnione wstrzymanie, zawieszenie robót, przerwa w realizacji inwestycji z przyczyn technicznych) i nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczno¶ci celem ukoñczenia przedmiotu umowy w sposób nale¿yty. Zmiana terminu realizacji nastêpuje (odpowiednio w dniach, tygodniach lub miesi±cach) o okres w którym wyst±pi³y wy¿ej wymienione okoliczno¶ci warunkuj±ce zmianê terminu wykonania umowy. Skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy - nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Zmiana terminu realizacji Inwestycji nie wp³ywa na zmianê wynagrodzenia. 2) Dokonanie zmian w dokumentacji projektowej (uwzglêdniaj±c zasady dokonywania zmian opisane w SIWZ) wskutek: a) wyst±pienia ró¿nic miêdzy ilo¶ci± robót okre¶lon± przedmiarem robót planowanych do wykonania, a rzeczywistymi ilo¶ciami wynikaj±cymi z obmiarów robót wykonanych, b) konieczno¶ci przeprowadzenia robót objêtych dokumentacj± projektow±, które nie by³y przewidziane w zestawieniu robót planowanych (przedmiarze), nie wykraczaj±ce poza zakres zamówienia podstawowego przewidzianego w dokumentacji projektowej, c) wykonania robót wynikaj±cych z dokonania zmian w dokumentacji projektowej, zmian technologii wykonania o ile nie powoduje to istotnego zwiêkszenia wynagrodzenia i o ile nie wykracza poza zakres zamówienia podstawowego przewidzianego w dokumentacji projektowej, d) niedostêpno¶ci na rynku materia³ów lub urz±dzeñ (wycofanie z produkcji, zmiana obowi±zuj±cego prawa), pojawienie siê na rynku materia³ów, urz±dzeñ nowszej generacji, e) zmian technologicznych poprzez pojawienie siê na rynku nowszej technologii, pozwalaj±cej zaoszczêdziæ koszty, f) zastosowania technologii robót innych ni¿ przyjête w dokumentacji projektowej, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± wykonania lub wadliwym wykonaniem robót, g) zaniechanie lub rezygnacja z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne dla prawid³owego wykonania i oddania do u¿ytkowania zadania. h) Dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym. Zmiany w dokumentacji projektowej o których wy¿ej mowa nie wymagaj± zawarcia aneksu do umowy. 3) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w nastêpstwie dzia³añ organów pañstwowych, w tym: a. Zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W takim przypadku warto¶æ wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wynagrodzenia odnosiæ siê bêdzie do czê¶ci przedmiotu umowy niezrealizowanej, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych lub wprowadzaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug VAT oraz do czê¶ci przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug VAT lub wprowadzenie nowego podatku. b. Zmiana wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c. Zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne W przypadku zaistnienia opisanej w pkt 3) lit. a,b i c sytuacji, po wej¶ciu w ¿ycie przepisów bêd±cych przyczyn± waloryzacji, Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia takiego wniosku. Wykonawca wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie ma ulec zmianie, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym wyliczenie ca³kowitej kwoty oraz wska¿e datê, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy, uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 4) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, wynikaj±cej z kosztorysowego charakteru wynagrodzenia, niewykraczaj±cych poza zakres zamówienia podstawowego tj.: a. Zwiêkszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, (wg zasad opisanych w za³±czniku do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia) i prowadz±cych do zwiêkszenia o co najmniej 10% wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w § 7 ust ust.1, wówczas wymagane jest zawarcie aneksu do umowy. W tej sytuacji, Wykonawca zwróci siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, uwzglêdniaj±c zaakceptowane przez Zamawiaj±cego "Protoko³y konieczno¶ci (Wnioski o wprowadzenie zmian robót/obiektów)" oraz do³±czy dokumenty potwierdzaj±ce zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, b. Zwiêkszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy (wg zasad opisanych w za³±czniku do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia), które nie przekrocz± 10% wynagrodzenia Wykonawcy, okre¶lonego w § 7 ust.1, wówczas nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. W tej sytuacji zmiana nastêpuje zgodnie z zaakceptowanymi przez Zamawiaj±cego "Protoko³ami konieczno¶ci (Wnioskami o wprowadzenie zmian robót/obiektów)", c. Zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, wówczas nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 5) Zmiana terminu p³atno¶ci, 6) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zwiêkszenia kosztów realizacji przedmiotu umowy wskutek wyst±pienia konieczno¶ci wykonania dodatkowych robót nieobjêtych zamówieniem podstawowym (wg zasad opisanych w za³±czniku do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia), wówczas wymagane jest zawarcie aneksu do umowy. Warto¶æ dodatkowych robót (ka¿dej kolejnej zmiany) nie mo¿e przekroczyæ 50% pierwotnego wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w § 7 ust.1 umowy. W takiej sytuacji Wykonawca zwróci siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, uwzglêdniaj±c zaakceptowane przez Zamawiaj±cego Protoko³y konieczno¶ci dodatkowych robót nieobjêtych zamówieniem podstawowym (Wnioski o wprowadzenie zmian obiektów/robót dodatkowych nieobjêtych zamówieniem podstawowym) oraz do³±czy dokumenty potwierdzaj±ce zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, 7) Zmiana osoby wyznaczonej przez Wykonawcê do pe³nienia funkcji: kierownika budowy, kierownika robót, tj. osób wskazanych w umowie. W przypadku braku mo¿liwo¶ci wykonywania przez wskazan± osobê powierzonych jej czynno¶ci, (rozwi±zanie umowy, ¶mieræ, d³ugotrwa³a choroba, utrata uprawnieñ, inne uzasadnione okoliczno¶ci niepozwalaj±ce wykonywaæ wskazanej osobie powierzone czynno¶ci) wówczas Wykonawca mo¿e powierzyæ te czynno¶ci innej osobie o kwalifikacjach (uprawnieniach) spe³niaj±cych co najmniej takie warunki jakie podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dla przeprowadzonego postêpowania. W przypadku zmiany osoby realizuj±cej przedmiot umowy dla której Wykonawca uzyska³ w kryterium "do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia" podanym SIWZ dla przeprowadzonego postêpowania, odpowiedni± ilo¶æ punktów, wówczas wskazana nowa osoba musi posiadaæ do¶wiadczenie co najmniej równowa¿ne co wskazana uprzednio przez Wykonawcê osoba, za któr± Wykonawca otrzyma³ punkty, czyli nowa osoba musi uzyskaæ w kryterium "do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia" nie mniejsz± ilo¶æ punktów ni¿ osoba, która zostaje zmieniona. 8) Zmiana osoby wyznaczonej przez Zamawiaj±cego do pe³nienia funkcji inspektora nadzoru budowlanego, w przypadku braku mo¿liwo¶ci wykonywania przez wskazan± osobê powierzonych jej czynno¶ci, (rozwi±zanie umowy, ¶mieræ, d³ugotrwa³a choroba, utrata uprawnieñ, inne uzasadnione okoliczno¶ci niepozwalaj±ce wykonywaæ wskazanej osobie powierzone czynno¶ci) 9) Zmiana, rezygnacja, b±d¼ wprowadzenie podwykonawcy w trakcie realizacji; je¿eli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b tej ustawy, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowi±zany jest przed³o¿yæ stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ. Ponadto nowy podwykonawca o którym wy¿ej mowa nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w oparciu o przes³anki zawarte w art. 24 ust. 1 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp wskazane w SIWZ. W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ (o¶wiadczenie analogiczne do tego które by³o sk³adane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego). Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie w trakcie realizacji umowy nowego podwykonawcy, nie stanowi zmiany umowy o ile zmiana ta nie spowoduje wprowadzenia dodatkowego zakresu/czê¶ci zamówienia realizowanego przez podwykonawcê/ów. Zmiana poprzez wprowadzenie/zg³oszenie w trakcie realizacji umowy nowego zakresu/czê¶ci zamówienia realizowanego w podwykonawstwie, który nie zosta³ wskazany w Ofercie, stanowi zmianê umowy i musi byæ poprzedzona zawarciem aneksu do umowy. Zmiana poprzez rezygnacjê ze wskazanego w Ofercie zakresu/czê¶ci zamówienia nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie dalszego Podwykonawcy nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy, 10) Zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na tre¶æ z³o¿onej oferty, w takim zakresie w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego, 11) Zast±pienie Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym wykonawc± w wyniku po³±czenia, podzia³u, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu i nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp art. 24 ust 5 ustawy Pzp wskazane w SIWZ lub nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, lub przekszta³cenie Wykonawcy bêd±cego nastêpstwem sukcesji uniwersalnej, w zwi±zku z sukcesj± generaln±, dziedziczeniem spó³ek handlowych zgodnie z KSH, a tak¿e sukcesj± z mocy prawa, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Przekszta³cony Wykonawca musi nadal spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie mog± zachodziæ wobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp wskazane w SIWZ. 12) Zmiana nazwy Wykonawcy wskutek zaistnienia okoliczno¶ci warunkuj±cych dokonanie zmiany nazwy Wykonawcy. 13) Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 3. Zmianie podlegaj± tak¿e inne postanowienia w stosunku do tre¶ci oferty, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) Zmiana koordynatora ze strony Zamawiaj±cego, w przypadku braku mo¿liwo¶ci wykonywania wskazanych czynno¶ci przez wskazan± osobê - zmiana ta nastêpuje poprzez pisemne zg³oszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, 2) Zmiana danych zwi±zana z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego - zmiana ta nastêpuje poprzez pisemne zg³oszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 4. Zmiany postanowieñ umowy nastêpuj± zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie oraz przy zastosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych i nie mog± prowadziæ do zmiany charakteru umowy lub do ca³kowitej zmiany rodzaju zamówienia. 5. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do zmiany umowy, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ z wnioskiem na pi¶mie w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania takiej zmiany. We wniosku nale¿y opisaæ, uzasadniæ okoliczno¶ci warunkuj±ce zmianê oraz do³±czyæ stosowne dokumenty - dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przed³o¿enie odpowiednich dokumentów. 6. Wprowadzenie zmian do umowy (w postaci aneksu, z zachowaniem formy pisemnej) mo¿liwe jest tylko za zgod± obydwu stron, w oparciu o protokó³y konieczno¶ci oraz obliczenie kosztów zaistnia³ej zmiany, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie wykonawcy, podpisane przez personel kierowniczy wykonawcy (kierownika budowy), inspektorów nadzoru oraz upowa¿nionego przedstawiciela zamawiaj±cego. z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, ¿e nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych jest niewa¿na. 8. Inicjatorem zmiany umowy mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca. 9. Strona umowy, która powziê³a informacjê o wyst±pieniu okoliczno¶ci mog±cych powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w umowie, niezw³ocznie zawiadamia o tym fakcie, z zachowaniem formy pisemnej, drug± stronê umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1 Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub brak podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2 W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty, 3 W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów, 4 W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego), korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. 5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: ? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Stoczek £ukowski, Pl. T. Ko¶ciuszki 1, 21-450 Stoczek £ukowski, tel./fax 25 797 00 47, e-mail: gmina@stoczeklukowski.pl ? Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Stoczek £ukowski jest Centrum Bezpieczeñstwa Informatycznego Rados³aw Szymaszek, e-mail: inspektor@cbi24.pl ; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kamionce", prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespo³u Szkó³ Specjalnych nr 38 przy ul. Namys³owskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych zwi±zanych z renowacj± budynków pa³acu i oficyny pó³nocnej w Domu Pomocy Spo³ecznej w Jarogniewicach - etap II.
- "Uporz±dkowanie gospodarki ¶ciekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLE¦NICY WRAZ Z PRZEBUDOW¡ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOW¡ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 46/5 w Pruszczu Gdañskim
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Wêgorzewo
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.