eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie remontu szatni w Szkole Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Warszawa: Wykonanie remontu szatni w Szkole Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 57764 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3380826, faks 022 3380369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu szatni w Szkole Podstawowej nr 279 przy ul. Cyrklowej 1 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu szatni w Szkole Podstawowej Nr 279 przy ul. Cyrklowej 1 w Warszawie. I. Roboty rozbiórkowe i transportowe - wyniesienie wszystkich sprzętów ruchomych z remontowanych pomieszczeń a po remoncie ponowne ich wniesienie i ustawienie - zerwanie posadzek z PCW z wykuciem ramek stalowych kanałów wraz z wylewkami posadzkowymi i izolacjami z oczyszczeniem powierzchni - rozbiórka posadzek z lastryko w boksach szatniowych i korytarzu - wykucie otworów w ścianach z cegły pod wstawienie nowych drzwi - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych i naświetli - demontaż umywalek z podejściami wody i kanalizacji w pracowniach - demontaż starych elektrycznych skrzynek rozdzielczych z odłączeniem przewodów - rozbiórka okładzin z płytek ceramicznych z glazury i obudów pionów kanalizacji - wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko II. Roboty stolarskie i ślusarskie - wstawienie nowych naświetli z PCW w pracowni - wstawienie nowych drzwi w gotowych otworach w murze - wstawienie krat stalowych w szatni (kraty z demontażu) - naprawa krat stalowych w boksach szatniowych - prostowanie, spawanie III. Roboty posadzkowe - wykonaniu podkładów betonowych posadzkowych - wykonanie warstwy wyrównawczej pod ułożenie posadzek - ułożenie posadek z gresu antypoślizgowego w pomieszczeniach szatni - wykonaniu cokołów z gresu - wykonanie warstwy samopziomującej pod wykładziny PCW - wykonanie wykładziny z obiektowych wykładzin PCW typu Tarkiet IV. Roboty murarskie, tynkarskie - zamurowanie otworów drzwiowych, wnęk po skrzynkach elektrycznych i zamurowaniem bruzd po przewodach sanitarnych - wykonanie uzupełnień tynków w pomieszczeniach remontowanych - uzupełnienia wyłączników i gniazd elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach - uzupełnienia izolacji z pianki na rurach wodnych w szatniach V. Roboty malarskie - malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi remontowanych pomieszczeń - malowania olejne przegród z krat w boksach szatniowych z drzwiami - malowania olejne rur i grzejników Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja dokumentacja projektowa (rysunki robocze i przedmiar robót) stanowiąca załącznik nr 1 do umowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 2 do umowy. Warunki wykonawstwa: 1. Wykonanie robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót, rysunkami roboczymi i opisami pozycji kosztorysowych, 2. Wykonanie zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych, Część I - Roboty ogólnobudowlane i polskimi normami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.23.00 - Betonowanie 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: -

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VII SIWZ: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 3. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 1 do umowy, a w szczególności zgodnie z przedmiarami robót, które stanowią integralną część dokumentacji projektowej. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; 5) wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych w czynnych obiektach użyteczności publicznej (w szczególności szkoły, przedszkola), z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto każda) oraz daty i miejsca wykonania, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wzór stanowi załącznik Nr 4. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty); 6) wykaz osób (potencjał kadrowy oferenta), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wzór stanowi załącznik Nr 5; 7) uprawnień budowlanych wykonawczych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, uprawnienia budowlane musi posiadać tylko 1 kierownik budowy dla danej specjalności. W przypadku uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed nowelizacją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia; 8) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydzial Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, stanowisko 4 i 5..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydzial Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, stanowisko 4 i 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.