Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-24
Warszawa: Wykonanie audytu zewnętrznego i wydanie opinii o Rocznym Poświadczeniu w zakresie zarządzania Agencji Narodowej Programu Erasmus+ (Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji) za rok 2015
Numer ogłoszenia: 57769 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu zewnętrznego i wydanie opinii o Rocznym Poświadczeniu w zakresie zarządzania Agencji Narodowej Programu Erasmus+ (Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji) za rok 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzenia audytu zewnętrznego i wydanie opinii o rocznym poświadczeniu dotyczącym zarządzania (Management Declaration) Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji tj. Narodowej Agencji Programu Erasmus+ oraz sprawdzenie zgodności systemów zarządzania i kontroli ustalonych w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji na potrzeby jej funkcjonowania jako Narodowej Agencji Programu Erasmus+. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w ZAŁĄCZNIKU nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących ZAŁĄCZNIK nr 2 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał (tj. świadczył, zrealizował, zakończył), co najmniej 3 (trzy) usługi audytu zewnętrznego lub kontroli polegające na sprawdzeniu zgodności realizacji projektu i poniesionych wydatków z postanowieniami umowy dotyczące projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, każda o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej na podstawie danych i informacji zawartych w złożonym wraz z ofertą: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi ZAŁĄCZNIK nr 3 do SIWZ), b) wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (wzór stanowi ZAŁĄCZNIK nr 4 do SIWZ) oraz załączonych dowodach czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował zespołem liczącym co najmniej 5 osób, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniający łącznie poniższe warunki określone w pkt. 1, 2 i 3: 1) zespół kontrolny - w którym winny znaleźć się co najmniej: 1 osoba koordynująca realizację badania, która (UWAGA Wskazana osoba musi spełniać wszystkie warunki określone poniżej) a) posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie: - kierowania badaniami ekonomicznymi, - oceniania raportów finansowych i merytorycznych - przeprowadzania audytu systemowego b) przed dniem składania ofert przeprowadziła badanie finansowe przynajmniej trzech projektów, z których: - każdy dotyczył zakresu kształcenia lub szkolenia lub młodzieży - każdy był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych) brutto - każdy obejmował badanie polegające na: stosowaniu metod i technik realizowania badań ekonomicznych oraz analiz prawnych, a także przeprowadzania audytu systemowego; kontroli dokumentacji merytorycznej i finansowej zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rewizji Finansowej (weryfikacja zgodności realizacji projektu z postanowieniami umowy) oraz 4 osoby tworzące zespół badawczy, które (UWAGA każda ze wskazanych osób musi spełniać wszystkie warunki określone poniżej) a) posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia badań ekonomicznych i analiz prawnych, b) przed dniem składania ofert uczestniczyły w realizacji przynajmniej trzech badań projektów, z których każdy: - dotyczył zakresu kształcenia lub szkolenia lub młodzieży - każdy był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych) brutto - każdy obejmował badanie polegające na: stosowaniu metod i technik realizowania badań ekonomicznych oraz analiz prawnych, a także przeprowadzania audytu systemowego; kontroli dokumentacji merytorycznej i finansowej zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rewizji Finansowej (weryfikacja zgodności realizacji projektu z postanowieniami umowy). 2) wymóg bezstronności i niezależności w stosunku do jednostki badanej (Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji) - osoby wchodzące w skład nie mogą być związane jakimikolwiek umowami z ww. Fundacją, w tym umowami obejmującymi zadaniaz zakresu audytu wewnętrznego zleconymi bezpośrednio przez Fundację; 3) uprawnienia biegłego rewidenta - Zamawiający wymaga, aby co najmniej trzy z osób wchodzących w skład zespołu kontrolnego posiadały uprawnienia biegłego rewidenta potwierdzone wpisem do Rejestru biegłych rewidentów prowadzonego przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej na podstawie danych i informacji zawartych w złożonym wraz z ofertą: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi ZAŁĄCZNIK nr 3 do SIWZ), b) wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi ZAŁĄCZNIK nr 5 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Za główne usługi Zamawiający przyjmuje co najmniej 3 (trzy) usługi audytu zewnętrznego lub kontroli polegające na sprawdzeniu zgodności realizacji projektu i poniesionych wydatków z postanowieniami umowy dotyczące projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, każda o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy); - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: 1) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), 2) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony), 3) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji - tajemnica przedsiębiorstwa, 4) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian postanowień umowy (również w stosunku do treści oferty) w zakresie zmiany terminu wykonania jeżeli opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy będzie następowało z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z powodu działania siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nauka.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20)
00-529 Warszawa
pokój nr 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Biuro Podawcze Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20) 00-529 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Podniesienie jakości życia mieszkańców (...) w mieście Jawor" w podziale na 2 części.
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdrożeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji i szkoleniami.
- Zakup UTM wraz z konfiguracją i podłączeniem oraz przeprowadzenie audytu w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ełk"
- Wykonanie audytów energetycznych w gospodarstwach domowych i ubogich energetycznie na terenie gminy Teresin w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu"
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.