Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-06-22
Og³oszenie nr 577730-N-2018 z dnia 2018-06-22 r.
Przedsiêbiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o.: "Dostawa paliw p³ynnych do Przedsiêbiorstwa Komunalnego "Gniewkowo" Sp. z o.o."
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiêbiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
34034868800000, ul.
ul. Kiliñskiego
9
,
88140
Gniewkowo, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
0-52 3558451, e-mail
krystian.rasala@interia.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
http://www.pk-gniewkowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
spó³ka samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.pk-gniewkowo.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ jedn± ofertê, w formie pisemnej, w jêzyku polskim, pismem czytelnym w siedzibie zamawiaj±cego
Adres:
Przedsiêbiorstwo Komunalne "Gniewkowo" Sp. z o.o. ul. Kiliñskiego 9, 88-140 Gniewkowo - sekretariat godz.do dnia 11.05.2018r. do godziny 12:00
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Dostawa paliw p³ynnych do Przedsiêbiorstwa Komunalnego "Gniewkowo" Sp. z o.o."
Numer referencyjny:
3/D/Z/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywny zakup paliw samochodowych, bezpo¶rednio na stacji paliw do samochodów oraz sprzêtu silnikowego bêd±cych na wyposa¿eniu Przedsiêbiorstwa Komunalnego "Gniewkowo" Sp. z o.o.. Ilo¶æ zakupionego paliwa w ci±gu jednego roku wynosi: - olej napêdowy ON w ilo¶ci oko³o 50.000,00 litrów, - benzyny bezo³owiowej 95 w ilo¶ci oko³o 3.000,00 litrów. 2. Podane ilo¶ci paliw s± wielko¶ciami szacunkowymi, wynikaj±cymi ze ¶redniego rocznego zapotrzebowania na paliwo dla pojazdów i sprzêtu silnikowego, ustalonego na podstawie danych z okresu poprzedzaj±cego zamówienie - s³u¿±cymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilo¶æ zakupionego paliwa wynikaæ bêdzie z realizacji zamówienia do koñca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmniejszenia b±d¼ zwiêkszenia ilo¶ci zamówienia w zale¿no¶ci od potrzeb. 3. Nie zrealizowanie zamówienia w ca³o¶ci przez Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ podstaw± do roszczeñ finansowych Wykonawcy. 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1a do SIWZ. 5. Wykonawca jest zobowi±zany do wskazania czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
II.5) G³ówny kod CPV: 09.10.00.00 - Paliwa
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2021-12-31
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2021-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Warunek posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 220 z pó¼n. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 220 z pó¼n. zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 1 wype³niony i podpisany przez Wwykonawcê 2) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wype³nione i podpisane przez wykonawcê, które stanowiæ bêdzie wstêpne potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (za³±cznik nr 2).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
odleg³o¶æ stacji paliw | 20,00 |
opust cenowy | 15,00 |
4) termin p³atno¶ci | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W zwi±zku z art. 144 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Poza okoliczno¶ciami wymienionymi w art. 144 ust. 1 pkt 2) -6) ustawy Pzp zmiany mog± dotyczyæ: 1) zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy w szczególno¶ci ze wzglêdu na konieczno¶æ realizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ni¿ wskazane w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa; 2) zmian doprecyzowuj±cych tre¶æ Umowy, je¿eli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w Umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 3) zmian w zakresie wymogów stawianych przez Zamawiaj±cego dotycz±cych dostawy paliw, w szczególno¶ci w sytuacji, gdy ze wzglêdu na zmianê przepisów prawa lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie bêdzie mo¿liwe spe³nienie przez Wykonawcê tych wymogów lub konieczne bêdzie spe³nienie wymogów dodatkowych; 4) zmian technicznych i technologicznych dostarczanych paliw, w przypadku, gdy wyst±pi co najmniej jedna z poni¿szych okoliczno¶ci: a) pojawienie siê na rynku paliw nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji pojazdów; b) konieczno¶æ zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa; c) zmiany w wymaganych parametrach paliw w zwi±zku z pojawiaj±cymi siê rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi, wynikami prowadzonych badañ i analiz oraz do¶wiadczeniami eksploatacjami Zamawiaj±cego. 5) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikaj±cej w szczególno¶ci ze: a) zmiany przepisów dot. stawki podatku od towarów i us³ug; b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê 6) zmiany postanowieñ Umowy dot. badañ paliwa lub weryfikacji reklamacji, je¿eli s± korzystne dla Zamawiaj±cego; 7) innych zmian, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, a które s± korzystne dla Zamawiaj±cego. 2. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt.5 lit. a) Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy. 3. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt. 5 lit. b) wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej. Nie bêd± akceptowane koszty wynikaj±ce z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracowników wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê. 4. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt. 5 lit. c) wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê umowy o zamówienie publiczne w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. 5 lit. c), na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. 5 lit. c). 5. Zamawiaj±cy po zaakceptowaniu wniosków, o których mowa w ust. 2, 3 i 4 wyznacza datê podpisania aneksu do umowy. 6. Zmiana umowy skutkuje zmian± wynagrodzenia jedynie w zakresie p³atno¶ci realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy, o którym mowa w ust.5. 7. Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt.6, na koszty wykonania zamówienia nale¿y do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiaj±cego. 8. Jakakolwiek zmiana niniejszej umowy i jej za³±czników mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem § 8 ust. 2.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI GNIEWKOWO
wiêcej: przetargi GNIEWKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napêdowego oraz benzyny w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla potrzeb Zak³adu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Rutkach - Kossakach
- DOSTAWA OLEJU NAPÊDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIÊBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Dostawa paliw p³ynnych, olejów, smarów oraz oleju opa³owego do Arboretum Le¶nego przy Nadle¶nictwie Syców
- Dostawa paliw p³ynnych dla samochodów i sprzêtu Zarz±du Dróg Powiatowych w £om¿y
- Sukcesywna dostawa paliw - benzyny bezo³owiowej w ilo¶ci 9 000 litrów oraz oleju napêdowego w ilo¶ci 25 000 litrów
- Dostawa oleju napêdowego do Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Witkowie w roku 2025
wiêcej: Paliwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.