Og³oszenie z dnia 2019-07-24
Og³oszenie nr 577757-N-2019 z dnia 2019-07-24 r.
Szko³a Podstawowa im. Miko³aja Kopernika w Piaskach: Dowóz do szko³y i ze szko³y uczniów Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Piaskach w roku szkolnym 2019/2020
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szko³a Podstawowa im. Miko³aja Kopernika w Piaskach, krajowy numer identyfikacyjny
58039700000000, ul.
ul. Mickiewicza
2
,
21-050
Piaski, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
815 821 054, e-mail
izag@post.pl, faks
815 821 054.
Adres strony internetowej (URL): www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.lubelskie.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
tak, pisemnie, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w rozdziale XII SIWZ
Adres:
Szko³a Podstawowa im. Miko³aja Kopernika w Piaskach ul. Mickiewicza 2 21-050 Piaski Sekretariat szko³y
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dowóz do szko³y i ze szko³y uczniów Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Piaskach w roku szkolnym 2019/2020
Numer referencyjny:
SPP 340.2.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest dowóz na zajêcia lekcyjne i odwiezienie po skoñczonych lekcjach uczniów Szko³y Podstawowej im. Miko³aja Kopernika w Piaskach dwoma autobusami o ilo¶ci miejsc siedz±cych (wraz z kierowc±) minimum 42, na trasach i w godzinach, których wykaz zamieszczono w Za³±czniku nr 1a do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia. 2.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Za³±czniku nr 1a do SIWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia" oraz w Za³±czniku nr 3 do SIWZ pn. Wzór umowy.
II.5) G³ówny kod CPV: 60140000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
60170000-0 |
60172000-4 |
60100000-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-06-26
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 58).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, i¿ dysponuje co najmniej 2 pojazdami wyprodukowanymi nie wcze¶niej ni¿ w roku 2007, o ilo¶ci miejsc siedz±cych min. 42 (wraz z kierowc±) ka¿dy.
Informacje na temat dysponowania potencja³em technicznym nale¿y przedstawiæ w formularzu "Oferta Wykonawcy" stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SIWZ.
2.Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
3.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego powy¿sze warunki powinien spe³niaæ, co najmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia maj± obowi±zek ustanawiaæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo w szczególno¶ci powinno zawieraæ: jednoznaczne okre¶lenie postêpowania, do którego siê odnosi, precyzowaæ zakres umocowania, wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, podpis ka¿dego z Wykonawców. W przypadku braku podpisu na pe³nomocnictwie którego¶ z Wykonawców, powinno zostaæ wystawione niezale¿ne pe³nomocnictwo indywidualnie dla Pe³nomocnika - Lidera (nie jest wymagany podpis Pe³nomocnika - Lidera na dokumencie pe³nomocnictwa). Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 4, natomiast warunki spe³nienia udzia³u w postêpowaniu mog± spe³niaæ ³±cznie.
5.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ Zamawiaj±cemu,
¿e realizuj±c przedmiot zamówienia, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w oryginale pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia. W. w. zobowi±zanie nale¿y do³±czyæ do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiaj±cy ¿±da wykazania, ¿e podmioty te nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z informacjami wskazanymi w Rozdziale VI SIWZ.
Ww. zobowi±zanie winno okre¶laæ:
1)zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3)zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4)czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Dokumenty sk³adane przez Wykonawcê w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: a)odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp. 2)Wykonawca zagraniczny (maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), zamiast dokumentów wskazanych w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1) ppkt a) niniejszej SIWZ, sk³ada dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3)Dokumenty sk³adane przez Wykonawcê w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1)Licencja wspólnotowa lub dokument równowa¿ny na przewozy osób zgodnie z ustaw± o transporcie drogowym z dnia 6 wrze¶nia 2001r. z pó¼n. zm. (Dz. U. z 2019r. poz. 58); 2)Wykaz wykonanych us³ug (wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SIWZ), a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y lub s± wykonywane (w formie orygina³u lub kopi po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê), a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 m-ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 58).
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
c) zdolno¶ci technicznych lub zawodowych. Zamawiaj±cy okre¶la minimalne warunki dotycz±ce:
O posiadania do¶wiadczenia:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych - wykonuje, co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na transporcie osób, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70 000,00 z³ brutto (s³ownie: siedemdziesi±t tysiêcy 00/100z³). Przez warto¶æ jednej us³ugi Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ wykonywanych ¶wiadczeñ w ramach jednej umowy.
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
O dysponowania potencja³em technicznym:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, i¿ dysponuje co najmniej 2 pojazdami wyprodukowanymi nie wcze¶niej ni¿ w roku 2007, o ilo¶ci miejsc siedz±cych min. 42 (wraz z kierowc±) ka¿dy.
Informacje na temat dysponowania potencja³em technicznym nale¿y przedstawiæ w formularzu "Oferta Wykonawcy" stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
. Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Rok produkcji pojazdu 1 | 20,00 |
Rok produkcji pojazdu 2 | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie informacje dotycz±ce tre¶ci umowy zwi±zane z realizacj± zamówienia publicznego i warunki, na jakich Zamawiaj±cy zawrze umowê z Wykonawc±, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, zosta³y zawarte we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SIWZ. 2. Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy zosta³y wskazane w jej wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SIWZ. 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian zawartej umowy oraz okre¶la warunki takich zmian w zakresie: 1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, a tym samym konieczno¶ci± dostosowania tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego b±d¼ zmian bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji; 2) wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej, jako zdarzeñ zewnêtrznie niemo¿liwych do przewidzenia i niemo¿liwych do zapobie¿enia; 3) wysoko¶ci ceny, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej czê¶ci ceny, której zmiana dotyczy; 4) wprowadzenia szczególnych okoliczno¶ci (np. trudne do przewidzenia okoliczno¶ci), zmiana nie mo¿e spowodowaæ zmiany ceny wynikaj±cej z oferty, na podstawie, której by³ dokonany wybór Wykonawcy; 5) zmiany terminu obowi±zywania umowy, o którym mowa w §2 ust. 3 niniejszej umowy; 6) zmiany pojazdów wykorzystywanych w realizacji us³ugi, je¿eli zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego lub wywo³ane okoliczno¶ciami, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, z zastrze¿eniem § 3 ust. 3, 7) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli zamówienia publicznego w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, pod warunkiem, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy; 8) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli zamówienia publicznego, w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców. 2. Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy: 1) w wyniku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, je¿eli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT - bêd±ca elementem wynagrodzenia Wykonawcy, 2) w wyniku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) w wyniku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 3. Zmiany okre¶lone w ust. 2 zostan± wprowadzone na umotywowany wniosek Wykonawcy w drodze aneksu do umowy. Umotywowany wniosek musi zawieraæ kalkulacjê udowadniaj±c±, ¿e zmiany stawki podatku VAT, zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracê, zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiana wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 4. Ponadto, Zamawiaj±cy dopuszcza istotne zmiany tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z dyspozycj± art. 144 ustawy Pzp. 5. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy, zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie. 6. Zmiana adresu, nazwy lub formy organizacyjno-prawnej oraz osób bior±cych udzia³ w realizacji umowy którejkolwiek ze stron umowy nie stanowi zmiany jej tre¶ci i nie wymaga sporz±dzenia aneksu do umowy. Strony zobowi±zuj± siê do informowania siebie wzajemnie o zmianie formy organizacyjno-prawnej, o zmianie adresu lub osób. W przypadku zaniechania obowi±zku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, poczytuje siê, ¿e wszelkie dorêczenia i powiadomienia skierowane pod dane teleadresowe, podane w niniejszej umowie uwa¿a siê skuteczne. 7. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± akceptacji obu stron i formy aneksu, w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 8. Zmiana harmonogramu zawartego w Za³±czniku nr 1 do umowy nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-08-01, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI PIASKI
wiêcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie przewozu osób na zajêcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- DOWO¯ENIE UCZNIÓW DO SZKÓ£ Z TERENU GMINY KRZYNOW£OGA MA£A W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie us³ugi w zakresie dowozu dzieci do placówek o¶wiatowych Gminy Sk±pe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Æmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPE£NOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH WRAZ Z OPIEK¡ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIA£EM NA CZʦCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkó³ i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesiêcznych w 2025 roku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.