Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-06-25
Ogłoszenie nr 577868-N-2018 z dnia 2018-06-25 r.
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie: "Wyposażenie szkolnych pracowni w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych (6 części) na potrzeby realizacji projektu w ramach Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS w ramach RPO WP na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
69070548200000, ul.
ul. Niedzielskiego
2
,
35036
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 534 097, e-mail
bzp@pcen.pl, faks
178 534 682.
Adres strony internetowej (URL): www.pcen.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-30-tys.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-30-tys.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wyposażenie szkolnych pracowni w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych (6 części) na potrzeby realizacji projektu w ramach Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020".
Numer referencyjny:
PU-3211/2/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie szkolnych pracowni w fabrycznie nowe narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektów: "Czas na Technologie informacyjno - komunikacyjne i eksperyment" oraz "Do wiedzy przez eksperyment oraz technologie informacyjno - komunikacyjne" współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działania 9.2 Poprawa jakości i kształcenia ogólnego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: Część 1 zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczej w Szkole Podstawowej im. płk Bronisławy Wysłouchowej z Szabatowskich w Cieszanowie (nazwy wyposażenia, ilości): Mapa ścienna: Polska ogólnogeograficzna -1, Kompas kartograficzny z linijką i 4 skalami -6, Globus duży -2, Globus -15, Globus z trasami odkrywców, podświetlany -2, Ścienna wytłaczana mapa geofizyczna świata -1, Mapa plastyczna dna oceanicznego -1, Krajobrazy Świata -1, Układ Słoneczny i gwiazdozbiory - model ruchomy -1, Tellurium - 1, Mapa ścienna : Polska ogólnogeograficzna/podział administracyjny -1, Mapa ścienna: Polska Geologia-tektonika/Geologia-stratygrafia -1, Lodowiec alpejski - aktywny zestaw -1, Mapa ścienna: Polska. Ochrona przyrody /Konturowa -1, Mapa ścienna: Polska. Gospodarka, przemysł i usługi /Gospodarka, rolnictwo -1, Minerały - rudy metali i surowce mineralne -1, Kolekcja rud metali -1, Węgiel (różne) i produkty jego przerobu zatopione w tworzywie -1, Turbina wodna - model na podstawie -1, Zestaw demonstracyjno-doświadczalny Energia słoneczna -1, Film DVD: o możliwościach wykorzystania biomasy na cele energetyczne) -1, Film DVD: przedstawiający odnawialne źródła energii dla rolnictwa) -1, Pakiet klasowy do badania minerałów -1, Ciekawe skały i minerały -1, Zestaw klasowy skał i minerałów -1, Globus konturowy podświetlany, średnica 25 cm -1, Globus konturowy -4, Model do skupiania energii słonecznej -1, Ropa naftowa, jej destylacja i produkty -1, Mikroskop ręczny -4, Lupa plastikowa dwustronna -16, Walizka 4 mierników elektronicznych do pomiarów środowiskowych -1, GPS -1. Część 2 zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczej w Szkole Podstawowej im. płk Bronisławy Wysłouchowej z Szabatowskich w Cieszanowie (nazwy wyposażenia, ilości): Model komórki zwierzęcej -1, Model komórki roślinnej -1, Aparat do doświadczeń z fotosyntezy -1, Komórki roślinne - 10 preparatów mikroskopowych -1, Tkanki człowieka zdrowe - 10 preparatów mikroskopowych -1, Tkanki człowieka zdrowe - 10 preparatów mikroskopowych -1, Kropla wody pełna życia - 10 preparatów mikroskopowych -1, Bakterie - 10 preparatów mikroskopowych -1, Bakterie - model ścienny -1, Świat roślin jednoliściennych - 25 preparatów mikroskopowych -1, Świat roślin dwuliściennych - 25 preparatów mikroskopowych -1, Życie w glebie - 10 preparatów mikroskopowych -1, Cykl rozwojowy sosny - 5 okazów zatopionych w tworzywie -1, Systemy korzeniowe - 4 okazy zatopione w tworzywie -1, Rozwój fasoli - 6 okazów zatopionych w tworzywie -6, Rozwój pszenicy - 8 okazów zatopionych w tworzywie -6, Rozwój kukurydzy - 6 okazów zatopionych w tworzywie -1, Cykl rozwojowy bawełny 7 okazów zatopionych w tworzywie -1, Model wiązki przewodzącej rośliny dwuliściennej -1, Model strukturalny liścia, 3-wymiarowy -1, Model kwiatu z zalążnią i zalążkiem -1, Grzyby - zestaw 15 preparatów mikroskopowych -1, Rozmnażanie roślin - zestaw 10 preparatów mikroskopowych -1, Prasa do roślin zielnych -1, Komórki i tkanki zwierzęce - zestaw 25 preparatów mikroskopowych -1, Budowa i rozwój tasiemca uzbrojonego (Taeniasolium) -1, Zestaw do poławiania i oznaczania bezkręgowców -1, Bezkręgowe organizmy - zestaw 25 preparatów mikroskopowych -1, Owady - zestaw 25 preparatów mikroskopowych -1, Przystosowanie odnóży owadów do trybu życia - 7 okazów zatopionych w tworzywie -1, Cykl życiowy motyla - bielinka kapustnika 4 okazy zatopione w tworzywie -1, Cykl życiowy jedwabnika - 13 okazów zatopionych w tworzywie -1, Cykl życiowy pszczoły miodnej i produkty pszczele - 11 okazów zatopionych w tworzywie -8, Budowa i cykl życiowy pszczoły - 10 modeli na tablicy -1, Kręgowce - zestaw 25 preparatów mikroskopowych -1, Model ryby w przekroju podłużnym -1, Model żaby preparowanej -1, Gady i ptaki - zestaw 10 preparatów mikroskopowych -1, Szkielet naturalny w tworzywie: Wąż niejadowity -1, Szkielet naturalny w tworzywie: Żółw -1, Szkielet naturalny w tworzywie: Nietoperz -1, Model blokowy skóry ludzkiej zdrowej i z oparzeniami -1, Układ pokarmowy człowieka - zestaw modeli na tablicy -1, Układ krążenia człowieka - model reliefowy -1, Model budowy serca człowieka i naczyń zmienionych chorobowo -1, Model płuc, krtani i serca, na tablicy -1, Model do demonstracji pracy płuc człowieka -1, Plansza: Piramida zdrowego żywienia i aktywności fizycznej -1, Negatywne skutki palenia papierosów -zestaw demonstracyjny -1, Model układu moczowego męskiego 3D -1, Model oka ludzkiego -1, Model oka ludzkiego -1, Model ucha ludzkiego -1, Tkanki człowieka, zmienione chorobotwórczo - 10 preparatów mikroskopowych -1, Model DNA -1, Model RNA -1, Mitoza - 10 modeli na tablicy -1, Mejoza - 16 modeli na tablicy -1, Zestaw do badania powietrza w walizce terenowej -1, Skala porostowa -1, Mikroskop cyfrowy nauczycielski -1, Mikroskop z kamerą 2 MP -6, Preparaty mikroskopowe -1, Preparaty mikroskopowe -9, Mikroskop stereoskopowy -1, Komplet lup z rączką -1, Lupa plastikowa dwustronna -20, Wielki zestaw szkła i wyposażenia laboratoryjnego -2, Zestaw podstawowy szkła i wyposażenia laboratoryjnego -6, Taca laboratoryjna -6, Zestaw odczynników do biologii -1, Fartuch ochronny biały -15, Kratownica do pomiaru liczebności populacji w terenie -1, Pakiet edukacyjny do obserwacji leśnych -1, Pojemnik aluminiowy do przenoszenia roślin naczyniowych w terenie -1, Zestaw pojemników do próbek w nosidle -1, Sieć workowa z drążkiem aluminiowym -1, Biały krążek Secchi´ego -1, Lornetka -15, Lornetka 7-21x40 z zoomem -1, Apteczka szkolna -1, Model serca 2-częściowy -6, Kamera-mikroskop z giętką szyją -1, Kompas -25, Przewodnik do rozpoznawania drzew i krzewów -5, Jaszczurka model -1, Obieg wody w przyrodzie- symulator -1. Część 3 zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni chemicznej w Szkole Podstawowej im. Ojca Św. Jana Pawła II w Krównikach (nazwy wyposażenia, ilości): Szafa (metalowa z odciągiem) na odczynniki -1, Dygestorium -1, Apteczka z wyposażeniem -1, Sprzęt ppożarowy -1, Tace laboratoryjne -5, Butla do wody destylowanej -1, Butelki do roztworów z doszlifowanym korkiem -5, Palnik spirytusowy -5, Pipeta -5, Rękawiczki lateksowe -2 op., Statyw na probówki -2, Szczypce metalowe -5, Waga laboratoryjna -1, Probówka szklana -250, Zlewka niska - plastikowa -15, Zlewka niska - szklana -10, Zlewka duża - szklana -10, Zlewka duża- szklana -10, Zestaw plastikowych pipet Pasteura -1, Pipety miarowe -10, Szkiełka zegarkowe -10, Szalka Petriego -10, Cylinder miarowy - plastikowy - po 10 szt. każdej pojemności wg opisu, Cylinder miarowy - plastikowy -7, Termometr laboratoryjny -5, Lejek laboratoryjny -5, Lejek laboratoryjny -5, Lejek laboratoryjny -1, Krystalizator -2, Krystalizator -1, Krystalizator -1, Rozdzielacz -2, Parownica -2, Parownica -2, Parownica -2, Drewniane uchwyty do probówek -10, Łyżki do spalań -5, Rurki gumowe -1, Kolba okrągłodenna -15, Czasza grzejna -1, Moździerz z tłuczkiem -10, Kolba stożkowa -20, Bibuła laboratoryjna -1, Filtry bibułowe -2, Zestaw odczynników -1, Szczotka laboratoryjna -10, Modele do budowania cząsteczek -1, Układ okresowy -1, Tabela rozpuszczalności - plansza -1, Elektroniczny pH-metr -5. Część 4 zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Dynowie (nazwy wyposażenia, ilości): Szafa do przechowywania niebezpiecznych substancji -1, Dygestorium -1, Zestaw akwarystyczny z szafką -1, Mikroskop -7, Płyta CD-ROM zdjęcia mikroskopowe -1, Mikroskop LCD 3,5 -7, Duży zestaw do chemii organicznej i nieorganicznej -12, Fantom dziecięcy -1, Lornetka -15, Zestaw 15 preparatów mikroskopowych - grzyby (13+2) -6, Bakterie 10 preparatów mikroskopowych -6, Bezkręgowe organizmy, zestaw 25 preparatów -6, Komórki i tkanki zwierzęce-zestaw 25 preparatów -6, Kropla wody pełna życia -6, Zestaw demonstracyjny do elektrolizy -1, Zasilacz regulowany 3A podręczny -1, Przewody bananowe kpl. -2, Statyw laboratoryjny -6, Zestaw grupowy struktury kryształu -1, Duży zestaw klasowy do magnetyzmu -1, Termometr bezdotykowy pirometr -6, Ropa naftowa 12 próbek -3, Węgiel 14 próbek -3, Przewody ze złączkami krokodylowymi -6, Apteczka szkolna plecak -1, Apteczka szkolna walizka naścienna -1, Materiały sztuczne 8 okazów -3, Materiały naturalne 8 okazów -3, Okulary ochronne -15, Fartuch laboratoryjny -15, Taca laboratoryjna -6, Atlas do oznaczania kwiatów -12, Plansza układ okresowy -1, Model lodu -1, Zestaw fenoloftaleina -1, Zestaw płyn Lugola -1, Zestaw płytek metali -6, Bloki metali zestaw -6, Magnesy sztabkowe 8 cm -6, Lupa 2,5 podświetlana LED -15, Lupa szklana z rączką -15, Arkusz powiększający w ramce -24, Interaktywny szkolny miernik pulsu -6, Zestaw preparacyjny zaawansowany -15, Luneta podręczna z uchwytem -1, Termometr do pomiaru temperatury cieczy i ciał stałych -1, Typy stawów -1, Biochemia zestaw do ćwiczeń -1, Zestaw do konstruowania molekuł 500 atomów -1, Młotek neurologiczny -6, Spirometr ręczny -1, Ustniki do spirometru ręcznego zestaw -2, Ciśnieniomierz ze stetoskopem -6, Zęby człowieka 8x -1, Ekosystem lasu-foliogramy -1, Ekosystem morza foliogramy -1, Genetyka foliogramy -1, Cykl rozwojowy sosny 5 okazów w tworzywie -6, Systemy korzeniowe w tworzywie -6, Cykl życiowy jedwabnika -6, Cykl życiowy pszczoły -6, Kiełkowanie nasiona rośliny dwuliściennej model -3, Kiełkowanie nasiona rośliny jednoliściennej - model -3, Model wiązki przewodzącej rośliny dwuliściennej -1, Cykl życiowy żaby preparat w żywicy -3, Zestaw do demonstracji przewodnictwa cieplnego -6, Struktura liścia model blokowy -1, Zestaw do badania rozszerzalności cieplnej -6, Stoper cyfrowy -6, Waga ze stali nierdzewnej -3, Interaktywny model atomu Bohra model dla uczniów -6, Kształty okwiatów preparat zatopiony w żywicy -3, Kiełkowanie pszenicy preparat zatopiony w żywicy -3, Rodzaje kwiatostanów preparat w żywicy -3, Kiełkowanie fasoli preparat w żywicy -3, Lupa stojąca 3x,5x -6, Szalka do barwienia, kwasoodporna 43 cm -6, Model struktury kostnej -1, Model funkcjonalny stawu kolanowego -6, Drzewa naszych lasów książka -12, Badanie kodu genetycznego -6, Latarka podręczna z ładowarką -6, Model DNA duży 45 cm -1, Model DNA biosynteza białka mały -1, Taśma miernicza -1, Stacja pogody -1, Kompas zamykany -12, Ekosystem planetarium demonstracyjny zestaw szkolny -2, Ekosystem plantarium pomidor -3, Ekosystem planetarium -3, Ekosystem ferma mrówek -2, Nature Box -6, Pojemnik z trzema lupami -12, Zestaw do eksperymentów-oko -1, Skóra, model blokowy 70x -1, Porównanie struktur mózgu -1, Porównanie struktur serca -3, Sita glebowe zestaw -1, Szkielet królika w tworzywie -3, Szkielet ropuchy w tworzywie -3, Zestaw do poławiania i oznaczania bezkręgowców -6, Ciekawostki fizyczne, iluzje optyczne, zestaw -6, Okulary - alkohol za kierownicą -1, Zestaw do badania stanu powietrza -1, Pudełko z lupą i miarką zestaw -6, Zacisk uniwersalny do pobierania próbek wody -1, Zlewka- czerpak z zaciskiem -1, Siatka na motyle -2, Drążek teleskopowy -1, Sieć workowa z drążkiem aluminiowym -2, Moździerz z tłuczkiem 135 ml -6, Szczypce do łapania owadów -15, Szkielet naturalny wąż niejadowity preparat w żywicy -3, Zestaw do filtrowania wody -3, Model raka skóry -1, Model miażdżycy tętnic 2 częściowy -1, Błona śluzowa jelita 3 częściowa -1, Serce model -3, Model ucha 4 częściowy -3, Mózg model 2 częściowy -3, Oko w oczodole 10 częściowe -3, Zestaw doświadczalny energia słoneczna -3, Mikrochemiczne laboratorium analityczne -1, Zasada działania chromatografii żelowej -1, Zestaw akcesoriów do badania fotosyntezy -1, Oświetlacz do zestawu akcesoriów do fotosyntezy -1, Model przekroju nerki ludzkiej, nefronu i ciała nerkowego -3, Zestaw 6 różnych cylindrów, jednakowy ciężar -6, Probówka szklana 50 szt. -3, Zlewki miarowe szklane borokrzemianowe 6 szt.(3 różne) -10, Szkiełko zegarkowe 3szt. -15, Rozdzielacz gruszkowy z podziałką i zaworem prostym 100 ml -3, Cylindry menzurki -7 szt w zestawie -6, Zlewki duże szklane 250 ml, zestaw 10 szt. -2, Rękawice nitrylowe po 2 op. rozmiar S, M, L -6, Kolby płaskodenne z wąską szyjką po 6 szt. wg opisu - 18, Menzurki w stojaku zestaw -6, Kolba Erlenmeyera z wąską szyjką 300 ml -10, Zestaw odczynników do biologii 26 elementowy -1, Ciśnieniomierz automatyczny -1, Wirus HIV model -3, Metale i stopy -6, Zestaw podstawowych obwodów elektrycznych -6, Mitoza 10 modeli na tablicy -1, Mejoza 16 modeli na tablicy -1, Miernik natężenia dźwięku cyfrowy -1, Szkielet naturalny w tworzywie-ryba -3, Szkielet naturalny w tworzywie gołąb -1, Szkielet naturalny w tworzywie żółw -3, Kolekcja naturalnych kryształów 15 okazów -6, Szalka Petriego szklana 100mm -30. Część 5 zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni chemicznej w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Agro - Technicznych im. Wincentego Witosa w Ropczycach (nazwy wyposażenia, ilości): Chemia - Zestaw do doświadczeń chemicznych -1, Elektrochemia - Zestaw do ćwiczeń z elektrochemii -1, Elektrolizer - Przyrząd do elektrolizy -1, Próbki paliw - rodzaje paliw -1, Metale i ich stopy -1, Suszarka do próbówek z tacką do ociekania -1, Taca do przenoszenia próbówek i odczynników -3, Termometr -10 do 110 C -5, Lampka spirytusowa -2, Szkolny model atomu -10, Model atomu 3D -1, Model fullerenu C60 -1, Model grafitu -1, Model chlorku-sodu -1, Model kryształu diamentu -1, Modele atomów - zestaw podstawowy -10, Modele atomów - zestaw poszerzony -1, Zestaw odczynników i chemikaliów do nauki chemii w szkołach ponadgimnazjalnych (108 pozycji) -1, Statyw laboratoryjny szkolny z wyposażeniem -4, Statyw demonstracyjny -1, Maria Skłodowska Curie - Film DVD -1, Waga szkolna elektroniczna 500g/0.1g -2, Waga szalkowa laboratoryjna szkolna 500g -1, Zasilacz laboratoryjny prądu stałego 15V max 3A -1, Komplet szkła laboratoryjnego wersja rozbudowana -1, podnośnik laboratoryjny -1, podstawa do probówek na 20 probówek wielkości 12x125, 10x100 -1, łapka do probówek -1, ściskacz Mohra -1, trójnóg metalowy -1, uchwyt metalowy do probówek -1, uniwersalne papierki wskaźnikowe -10, łyżeczka do spalań zgięta pod kątem 60 stopni -5, łyżeczka do spalań zgięta pod kątem 90 stopni -5, łyżeczka do spalań -5, pompka gumowa ssąco - tłocząca -1, statyw laboratoryjny szkolny z wyposażeniem -1, zestaw do destylacji ze statywem -1, Dygestorium -1, Szafa laboratoryjna na odczynniki -1, Apteczka do pracowni chemicznej -1, Zestaw do płukania oka -1, Rękawice lateksowe -1 op., Butelki do roztworów z doszlifowanym korkiem (250ml) -5, Butla do wody destylowanej -1, Fartuch laboratoryjny z okularami ochronnymi -30 (wg opisu) -1, Płaszcz czasza grzejna 500ml -1, Biureta do pobierania gazu (100ml) -2, Krystalizator z wylewem -10, Palnik Bunsena z kartuszem -1. Część 6 zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia pracowni biologicznej w Technikum nr 1 w Zespole Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach (nazwy wyposażenia, ilości): Mikroskop trójokularowy cyfrowy -1, Aparat cyfrowy fotograficzny do mikroskopu z poz.1 -1, Mikroskop (z wyposażeniem, walizkowy) -12, Wizualizer wraz z przystawką do mikroskopu z poz. 1, Zestaw gotowych preparatów mikroskopowych -1, Zestaw do eksperymentów z mikroskopem -1, Szkiełka nakrywkowe komplet 100szt. -5, Szkiełka podstawowe komplet 50szt -5., Łaźnia wodna zestaw do badania wody, gleby i powietrza -1, Parki narodowe i inne formy ochrony przyrody w Polsce-program multimedialny -1, Odpady i recykling- multimedialna płyta CD -1, Flora ojczysta-wersja rozszerzona-program multimedialny -1, Biologia -szkoła ponadgimnazjalna -program multimedialny -1, Podstawowy zestaw odczynników biologicznych -1, Fartuch biały laboratoryjny wg opisu -20, Okulary ochronne -20, Zestaw szkła laboratoryjnego -1, Łapy drewniane do probówek -6, Palnik spirytusowy-5, Paski wskaźnikowe pH (1-14) -5, Probówki szklane -200, Probówki szklane -100, Statyw do probówek -6, Zlewka szklana z wlewem i podziałką 100ml -10, Zlewka szklana z wlewem i podziałką 250ml -10, Zestaw preparatów biologicznych -1, Szkielet człowieka na statywie -178cm -1, model DNA -1, Walizka ekobadacza -1, Fantom do sztucznego oddychania z defibrylatorem i wskaźnikiem świetlnym w postaci diod -1, Fantom do sztucznego oddychania z systemem wskaźników świetlnych w postaci fali świetlnej na tętnicach i czole manekina (bez defibrylatora) -1, Okulary symulujące upojenie alkoholowe -1, Zestaw doświadczalny-barwniki fotosyntetyczne -1, Zestaw doświadczalny-słodki świat enzymów -1, Zestaw doświadczalny-badamy DNA -1, Kropla wody pełna życia - 10 preparatów mikroskopowych -1, Pszczoła-rozwój w plexi -1, Preparaty mikroskopowe mchy, porosty, grzyby -1, Multimedialny atlas anatomiczny -1, Przyrząd do elektrolizy -1, Luksometr -1.
II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
22114300-5 |
22114200-4 |
22121000-4 |
33141623-3 |
33793000-5 |
38000000-5 |
38112100-4 |
38111100-7 |
38410000-2 |
38416000-4 |
38651000-3 |
38631000-7 |
39180000-7 |
42923110-6 |
38510000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: do 90 dni od daty zawarcia umowy lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenia wymienione w rozdziale V.2 i V.10 SIWZ, pełnomocnictwa - jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na niżej określonych zasadach: a) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki VAT na specjalistyczne wyposażenie pracowni szkolnych, obowiązującej na dzień zawarcia Umowy - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczej w Szkole Podstawowej im. płk Bronisławy Wysłouchowej z Szabatowskich w Cieszanowie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: do 90 dni od daty zawarcia umowy lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert. Wówczas minimum 70% zamówienia należy wykonać w krótszym terminie, pozostałe 30% do 90 dni od zawarcia umowy.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczej w Szkole Podstawowej im. płk Bronisławy Wysłouchowej z Szabatowskich w Cieszanowie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: do 90 dni od daty zawarcia umowy lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert. Wówczas minimum 70% zamówienia należy wykonać w krótszym terminie, pozostałe 30% do 90 dni od zawarcia umowy.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni chemicznej w Szkole Podstawowej im. Ojca Św. Jana Pawła II w Krównikach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: do 90 dni od daty zawarcia umowy lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert. Wówczas minimum 70% zamówienia należy wykonać w krótszym terminie, pozostałe 30% do 90 dni od zawarcia umowy.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Dynowie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: do 90 dni od daty zawarcia umowy lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert. Wówczas minimum 70% zamówienia należy wykonać w krótszym terminie, pozostałe 30% do 90 dni od zawarcia umowy.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zakup i dostawa wyposażenia pracowni chemicznej w Technikum nr 2 w Zespole Szkół Agro - Technicznych im. Wincentego Witosa w Ropczycach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: do 90 dni od daty zawarcia umowy lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert. Wówczas minimum 70% zamówienia należy wykonać w krótszym terminie, pozostałe 30% do 90 dni od zawarcia umowy.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zakup i dostawa wyposażenia pracowni biologicznej w Technikum nr 1 w Zespole Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin wykonania zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie: do 90 dni od daty zawarcia umowy lub krótszym, jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert. Wówczas minimum 70% zamówienia należy wykonać w krótszym terminie, pozostałe 30% do 90 dni od zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa wysokiej klasy kalibratora czujników temperatury do Laboratorium Edukacyjno-Badawczego Odnawialnych Źródeł i Poszanowania Energii - Ośrodek WGGiOŚ w Miękini - DE-dzp.272-681/24
więcej: Atlasy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.