Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-29
Rydułtowy: Dostawa usług cateringowych i posiłków regeneracyjnych dla potrzeb uczestników szkoleń projektu pn. Zielony staż - program aktywizacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w Rydułtowach
Numer ogłoszenia: 57796 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Raciborska 150, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 032 4577097, faks 032 4577097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-rydultowy.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa usług cateringowych i posiłków regeneracyjnych dla potrzeb uczestników szkoleń projektu pn. Zielony staż - program aktywizacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w Rydułtowach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych i dostawa posiłków regeneracyjnych dla potrzeb uczestników szkoleń pn. Zielony staż - program aktywizacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w Rydułtowach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Świadczenie usług cateringowych polegało będzie na przygotowaniu, dostarczeniu do wskazanej przez Zamawiającego sali (na terenie Rydułtów) wraz z podaniem do stołu poczęstunku składającego się się z bufetu kawowo - deserowego oraz obiadu. 1) Menu bufetu kawowo - deserowego przygotowane z produktów własnych Wykonawcy dla uczestników szkoleń będzie obejmowało: - kawę czarną z ekspresu lub rozpuszczalną po jednej na osobę, - herbatę czarną tradycyjną po jednej na osobę, - ciastka, herbatniki min. 50 gram na osobę, - cukier, śmietankę do kawy, cytrynę do herbaty dla wszystkich uczestników. 2) Obiad dla jednej osoby przygotowany z produktów własnych Wykonawcy powinien zawierać: - dodatek skrobiowy lub kasza, lub ryż, lub makaron, - sztuka mięsa lub sztuka ryby, - dodatek warzywny - woda mineralna 0,3 l na osobę Zamawiający dopuszcza raz w tygodniu dostarczenie dania jednogarnkowego typu bogracz, lub bigos, lub potrawka, lub gołąbki, wraz z pieczywem. 3) Sposób podania: - obiadu w ramach cateringu: w godzinach i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, danie podane na ciepło, z zapewnieniem naczyń i sztućców oraz pozostałych elementów niezbędnych do prawidłowej usługi cateringu, - bufetu kawowo - deserowego: w godzinach i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w formie szwedzkiego stołu z zapewnieniem filiżanek, talerzyków łyżeczek i serwetek. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia każdorazowo pomieszczenia po posiłku. 4) Ilość zestawów obiadowych wraz z bufetem kawowo - deserowym określa się maksymalnie na 1848 cateringów z rozbiciem na poszczególne lata: - rok 2011: 1144 zestawów cateringowych - rok 2012: 528 zestawów cateringowych - rok 2013: 176 zestawów cateringowych 3. Dostawa posiłków regeneracyjnych polegała będzie na dostarczeniu w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie Rydułtów) gotowych do bezpośredniego spożycia posiłków. 1) Posiłek regeneracyjny dla jednej osoby przygotowany z produktów własnych Wykonawcy powinien zawierać: - dodatek skrobiowy lub kasza, lub ryż, lub makaron, - sztuka mięsa lub sztuka ryby, - dodatek warzywny - woda mineralna 0,5l na osobę. 2) Sposób podania posiłku regeneracyjnego: w godzinach i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, danie podane na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek. 3) Ilość posiłków regeneracyjnych określa się maksymalnie na 2080 sztuk. Posiłki będą dostarczane tylko w 2012 roku. 4. Obsługa konferencji na 100 osób w formie szwedzkiego bufetu polegała będzie na przygotowaniu, dostarczeniu do wskazanej przez Zamawiającego sali (na terenie Rydułtów) wraz z podaniem poczęstunku składającego się z bufetu kawowo-deserowego oraz bufetu składającego się z dań ciepłych, zimnych zakąsek, sałatek. 1) Menu bufetu kawowo-deserowego przygotowane z produktów własnych Wykonawcy dla uczestników konferencji będzie obejmowało: - kawę czarną z ekspresu lub rozpuszczalną 100 szt - herbatę czarną tradycyjną 80 szt - cukier, śmietankę do kawy, cytrynę do herbaty dla wszystkich uczestników - ciasta 3 rodzaje 15 kg - owoce drobne typu winogrona, mandarynki kiwi itp. 10 kg 2) Bufet składający się z dań ciepłych, zimnych zakąsek, sałatek przygotowany z produktów własnych Wykonawcy powinien zawierać: - bogracz w podgrzewaczach - 80 porcji - wędliny 3 kg - pieczenie na zimno 4 kg - pasztety, terryny mięsne 3 kg - sery różnego rodzaju 3 kg - sosy: tatarski, czosnkowy, chrzanowy - 50 porcji - kurczak w galarecie - 40 porcji - ozory w galarecie - 40 porcji - jaja faszerowane - 60 porcji - chleb 15 kg - masło 1,5 kg - sałatka z brokułami 3 kg - sałatka grecka 3 kg - sałatka z kurczakiem 3 kg - pieczarki marynowane 1 kg - ogórki konserwowe 1 kg 3) Sposób podania: - bufet kawowo-deserowy o godzinie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w formie szwedzkiego stołu z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, łyżeczek, serwetek, termosów, - Dania ciepłe, zimne, sałatki o godzinie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w formie szwedzkiego stołu z zapewnieniem naczyń i sztućców oraz pozostałych elementów potrzebnych do prawidłowej usługi cateringu Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia pomieszczenia po posiłku. 5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 28 lutego 2013 roku. Szkolenia odbywały się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00. Jednorazowo w ciągu dnia w szkoleniach będzie uczestniczyło maksymalnie do 13 osób. W konferencji będzie uczestniczyło maksymalnie 100 osób, która odbędzie się pod koniec lutego 2013 roku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie opisano warunku w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. pełnomocnictwo: (wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik - dołączyć, o ile dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk-rydultowy.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej, 44-280 Rydułtowy, ul. Raciborska 150, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej, 44-280 Rydułtowy, ul. Raciborska 150, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt Zielony staż - program aktywizacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w Rydułtowach w ramach POKL 7.2.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Zakup urządzeń sieciowych i oprogramowania oraz dysków twardych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Rydułtowy"
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA RYDUŁTOWY
- Obsługa placów składowych i transportu wewnętrznego na powierzchni (w tym kopalnianych sieci kolei wąskotorowych) jednostkami sprzętowymi będącymi własnością Wykonawcy dla potrzeb Oddziału KWK ROW Ruch RYDUŁTOWY
- Świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą części zamiennych systemu EMAC produkcji SPIE ENERGOTEST nadzorującego prace rozdzielnic nN i SN w Polskiej Grupie Górniczej S.A.
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Usługa społeczna polegająca na świadczeniu kompleksowych usług wyżywienia w ramach programu Szkoły Letniej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Usługa cateringowa na potrzeby wydarzenia "Seminarium WMEiL" w dniu 13 czerwca 2025 r. w Przasnyszu dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.