Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-16
Pałecznica: Budowa pomp ciepła dla budynków w ramach Projektu: Ochrona powietrza atmosferycznego przez wykorzystanie energii odnawialnej w systemach grzewczych obiektów użyteczności publicznej Gminy Pałecznica w ramach MRPO na lata 2007 - 2013. Oś Priorytetowa 7 Infrastruktura ochrony Środowiska. Działanie 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 57799 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pałecznica , ul. św. Jakuba 11, 32-109 Pałecznica, woj. małopolskie, tel. 0-41 3848037, faks 0-41 3848107.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.palecznica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pomp ciepła dla budynków w ramach Projektu: Ochrona powietrza atmosferycznego przez wykorzystanie energii odnawialnej w systemach grzewczych obiektów użyteczności publicznej Gminy Pałecznica w ramach MRPO na lata 2007 - 2013. Oś Priorytetowa 7 Infrastruktura ochrony Środowiska. Działanie 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa pomp ciepła do zapewnienia ciepła użytkowego w obiektach użyteczności publicznej tj. budynków A, B, C na działkach nr 306, 307, 308/1, 308/2 oraz budynku Zespołu Szkół w Pałecznicy na działkach nr 270/2, 272/3, 272/5, 273 obręb Pałecznica w ramach Projektu: Ochrona powietrza atmosferycznego przez wykorzystanie energii odnawialnej w systemach grzewczych obiektów użyteczności publicznej Gminy Pałecznica w ramach MRPO na lata 2007 - 2013. Oś Priorytetowa 7 Infrastruktura ochrony Środowiska. Działanie 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.42 - Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu ciepła 42.51.11.10 - Pompy grzewcze 44.62.20.00 - Układy odzyskiwania ciepła 45.12.00.00 - Próbne wiercenia i wykopy 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2.Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego w Banku BS Proszowice O/Racławice nr rachunku: 68 8597 0001 0020 0200 0055 0015. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 3.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu można złożyć w Urzędzie Gminy Pałecznica ul. Św. Jakuba 11 sekretariat, od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 13.00, lub dołączyć do oferty najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4.Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą,
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: 1)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na wykonaniu systemu ogrzewania (pompy ciepła) w technologii bezpośredniego parowania, 2)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu dolnego źródła pomp ciepła o długości co najmniej 2000 m w otworach o głębokości pojedynczego otworu co najmniej na 150 mb metodą udarową w skałach zwięzłych, 3)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną robotę, dla której był wykonany plan ruchu zakładu górniczego, Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów, określonych w sekcji III.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni łącznie spełniać warunki, o których mowa w pkt 1 - 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: 1)dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności:, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacji oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 2)dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje kierownika ruchu zakładu górniczego zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze, Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów, określonych w sekcji III.4.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni łącznie spełniać warunki, o których mowa w pkt 1 i 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, o których mowa w sekcji III.3.2 - wykaz (według wzoru określonego w Załączniku 3 do SIWZ) powinien zawierać z podaniem dla każdej roboty rodzaju robót, daty ich wykonania oraz miejsce (nazwa, adres) wykonania oraz załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 2)wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, o których mowa w sekcji III.3.2 - wykaz (według wzoru określonego w Załączniku 4 do SIWZ) powinien zawierać z podaniem dla każdej roboty rodzaju robót ( długość oraz głębokości otworów i metodę wykonania), daty ich wykonania oraz miejsce (nazwa, adres) wykonania oraz załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 3)wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, o których mowa w sekcji III.3.2 - wykaz (według wzoru określonego w Załączniku 5 do SIWZ) powinien zawierać z podaniem dla każdej roboty rodzaju robót, daty ich wykonania oraz miejsce (nazwa, adres) wykonania oraz załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - okres gwarancji - 25
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko pod warunkiem, że Zamawiający wyrazi zgodę na taką zmianę. Warunkiem takiej zmiany jest: - zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są konieczne, zdarzeń powstałych w trakcie realizacji umowy, wynikające z tzw. siły wyższej (np. klęski naturalne, gwałtowne zdarzenia polityczne, ekonomiczne, strajki itp.) - warunki pogodowe uniemożliwiające wykonywanie robót, - konieczność zmiany terminu wykonania robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.if-pan.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pałecznica przy ul. Św. Jakuba 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pałecznica przy ul. Św. Jakuba 11 (sekretariat),.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: MRPO na lata 2007 - 2013. Oś Priorytetowa 7 Infrastruktura ochrony Środowiska. Działanie 7.2 Poprawa jakości powietrza i zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł energii z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
więcej: Pompy grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.