To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-10
Słubice: Przetarg nieograniczony na wydrukowanie papieru firmowego
Numer ogłoszenia: 5779 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255637 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słubice, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7372000, faks 095 7582880.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wydrukowanie papieru firmowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie papieru firmowego. Szczegóły zamówienia: Druk papieru firmowego, specyfikacja: Ilość: 46 kartonów, po 5 ryz (w jednej ryzie 500 sztuk kartek) Ilości szczegółowe: 1) Papier firmowy burmistrza Słubic kartka pierwsza (załącznik graficzny PDF: firmowy burmistrza):16 kartonów 2)Papier firmowy burmistrza Słubic kartka druga (załącznik graficzny PDF: znak wodny SLU): 16 kartonów 3) Papier firmowy nadburmistrza Frankfurtu nad Odrą kartka pierwsza (załącznik graficzny PDF: firmowy nadburmistrza): 4 kartony 4) Papier firmowy nadburmistrza Frankfurtu nad Odrą kartka druga (załącznik graficzny PDF: Znak wodny FFO): 4 kartony 5) Papier firmowy wspólny w wersji dla Frankfurtu nad Odrą (załącznik graficzny PDF: wspólny dla FFO): 1 karton 6) Papier firmowy wspólny w wersji dla Słubic (załącznik graficzny PDF: wspólny dla SLU): 1 karton 7) Papier firmowy wspólny druga kartka - taka sama dla wersji słubickiej i frankfurckiej (załącznik graficzny PDF: znak wodny SLU i FFO): 2 kartony 8) Papier firmowy dla przewodniczącego Rady Miejskiej (załącznik graficzny PDF: przewodniczący Rady Miejskiej): 1 karton 9) Papier firmowy dla Rady Miejskiej (załącznik graficzny PDF: Rada Miejska): 1 karton Papier: -90 g/m2 offset (nadający się do ksero i drukarek) - biały o ładnej reprezentacyjnej barwie Druk: - w zależności od papieru firmowego zastosowanie koloru zielonego(CMYK C 65 , M 0, Y 100, K 0) bądź niebieskiego (CMYK C 100, M 0, Y 0, K 0) bądź obu jednocześnie. W tle widoczny znak wodny- drukowany zgodnie z techniką drukowania tego typu znaków wodnych. Opakowanie: Każdy rodzaj papieru firmowego pakowany w osobne ryzy po 500 sztuk. Ryzy pakowane zbiorczo w ilości po 5 ryz w kartonie. Kartony opisane co do rodzaju zawartości wraz z podaniem ilości..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007-2013. Pokonywać granice poprzez wspólne inwestowanie w przyszłość.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REWERS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
REWERS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- REWERS Sp. z o.o., ul Grudziądzka 16/44, 11-040 Dobre Miasto, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6365,25
Oferta z najniższą ceną: 6365,25 / Oferta z najwyższą ceną: 13409,46
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Modernizacja boiska szkolnego w Szkole Podstawowej nr 2
- Dostawa zestawów i narzędzi do zabiegów chirurgicznych dla NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Remont pomieszczeń oddziału przedszkolnego po zalaniu
- Budowa ogrodzenia - etapII
- Dostawa szwów chirurgicznych i mechanicznych oraz pętli i siatek do zabiegów chirurgicznych dla NZOZ Szpital im. prof. Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Druk i dostawa słowników: astronomów, geologów i chemików polskich.
- ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ NA USŁUGĘ DRUKOWANIA SPERSONALIZOWANYCH LEGITYMACJI SZKOLNYCH I HOLOGRAMÓW
- "Usługa druku książek - 4 części"
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla INiG-PIB
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.