eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiêtoch³owiceZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Modernizacja systemu o¶wietlenia miejskich placówek o¶wiatowych w ¦wiêtoch³owicach"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-08-26



Og³oszenie nr 578053-N-2020 z dnia 2020-08-26 r.

Gmina ¦wiêtoch³owice reprezentowana przez Prezydenta Miasta ¦wiêtoch³owice: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Modernizacja systemu o¶wietlenia miejskich placówek o¶wiatowych w ¦wiêtoch³owicach"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiêtoch³owice reprezentowana przez Prezydenta Miasta ¦wiêtoch³owice, krajowy numer identyfikacyjny 51589100000000, ul. ul. Katowicka  54 , 41-600  ¦wiêtoch³owice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 323 491 800, e-mail zp@swietochlowice.pl, faks 32 349 18 12.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swietochlowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowice


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowice


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowice


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Modernizacja systemu o¶wietlenia miejskich placówek o¶wiatowych w ¦wiêtoch³owicach"
Numer referencyjny: INZP.271.16.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do opracowania, na podstawie i zgodnie z posiadanym przez Zamawiaj±cego programem funkcjonalno-u¿ytkowym pn. "Modernizacja systemu o¶wietlenia miejskich placówek o¶wiatowych w ¦wiêtoch³owicach" dokumentacji projektowej, dostarczenia opraw o¶wietleniowych wraz ze ¼ród³ami ¶wiat³a oraz do wykonania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych i us³ug zwi±zanych z modernizacj± o¶wietlenia w nastêpuj±cych miejskich placówkach o¶wiatowych: 1) Przedszkolu Miejskim nr 4, przy ul. Mielêckiego 19; 2) Przedszkolu Miejskim nr 13, przy ul. Sudeckiej 1; 3) Szkole Podstawowej nr 1, przy ul. Zubrzyckiego 38; 4) Szkole Podstawowej nr 8, przy ul. Wi¶niowej 9; 5) Szkole Podstawowej nr 19, przy ul. Chrobrego 4; 6) Szkole Podstawowej Specjalnej nr 10, przy ul. £agiewnickiej 65; 7) Zespole Szkó³ Ogólnokszta³c±cych, przy ul. Sudeckiej 5; Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na nastêpuj±cych 7 czê¶ci: 1) Modernizacja o¶wietlenia w Przedszkolu Miejskim nr 4, przy ul. Mielêckiego 19; 2) Modernizacja o¶wietlenia w Przedszkolu Miejskim nr 13, przy ul. Sudeckiej 1; 3) Modernizacja o¶wietlenia w Szkole Podstawowej nr 1, przy ul. Zubrzyckiego 38; 4) Modernizacja o¶wietlenia w Szkole Podstawowej nr 8, przy ul. Wi¶niowej 9; 5) Modernizacja o¶wietlenia w Szkole Podstawowej nr 19, przy ul. Chrobrego 4; 6) Modernizacja o¶wietlenia w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 10, przy ul. £agiewnickiej 65; 7) Modernizacja o¶wietlenia w Zespole Szkó³ Ogólnokszta³c±cych, przy ul. Sudeckiej 5; Przedmiot zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci obejmuje m.in.: ? wykonanie dokumentacji projektowej (wykonawczej) wraz z uzyskaniem uzgodnieñ i zatwierdzeñ oraz stosownych pozwoleñ; ? wykonanie oraz przedstawienie do zaakceptowania obliczeñ fotometrycznych i sposobu rozmieszczenia opraw o¶wietleniowych LED; ? pe³nienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji; ? w³a¶ciwe przygotowanie i zabezpieczenie stanowisk pracy s³u¿±cych realizacji wymiany opraw istniej±cego o¶wietlenia oraz instalacji elektrycznej; ? wykonanie pomiarów rezystancji izolacji poszczególnych odcinków przewodów instalacji o¶wietleniowych (w tym odcinków przewodów pomiêdzy poszczególnymi oprawami o¶wietleniowymi); ? wymianê instalacji w przypadku uzyskania wyników pomiaru rezystancji izolacji wskazuj±cych na konieczno¶æ wymiany przewodów zasilaj±cych; ? demonta¿ istniej±cych opraw; ? zakup i dostarczenie nowych kompletnych opraw o¶wietlenia LED; ? monta¿ nowych opraw energooszczêdnych LED; ? wykonanie robót wykoñczeniowych, ogólnobudowlanych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, programie funkcjonalno-u¿ytkowym, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawcy mog± sk³adaæ oferty zarówno do jednej jak i do wszystkich czê¶ci zamówienia. Klauzule spo³eczne Zamawiaj±cy we wszystkich czê¶ciach zamówienia wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê, na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym, czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegaj±ce na: 1) robotach, w których wystêpuje ryzyko upadku z wysoko¶ci ponad 1,0 m, 2) robotach elektrycznych, 3) demonta¿u i monta¿u opraw o¶wietlenia

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111300-1
45100000-8
45310000-3
45311000-0
45311200-2
45400000-1
71320000-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-11-25

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca musi wykazaæ, ¿e: 1) W zakresie czê¶ci I zamówienia: a) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na monta¿u lub wymianie opraw o¶wietleniowych, o warto¶ci 20.000 z³ brutto, b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: - osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci. - osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji projektanta w tej specjalno¶ci. - osob±, która posiada uprawnienia elektryczne SEP Grupy D w zakresie eksploatacji i dozoru do 1 kV w zakresie dozoru. - osob±, która posiada uprawnienia elektryczne SEP Grupy E w zakresie eksploatacji do 1 kV w zakresie eksploatacji. 2) w zakresie czê¶ci II zamówienia: a) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na monta¿u i/lub wymianie opraw, o warto¶ci 100.000 z³ brutto. Zamawiaj±cy dopuszcza, aby wymagany warunek by³ spe³niony w ramach maksymalnie dwóch zrealizowanych zamówieñ o sumarycznej warto¶ci 100.000 z³ brutto. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: - osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci. - osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji projektanta w tej specjalno¶ci. - osob±, która posiada uprawnienia elektryczne SEP Grupy D w zakresie eksploatacji i dozoru do 1 kV w zakresie dozoru. - osob±, która posiada uprawnienia elektryczne SEP Grupy E w zakresie eksploatacji do 1 kV w zakresie eksploatacji. 3) w zakresie czê¶ci III zamówienia: a) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na monta¿u i/lub wymianie opraw, o warto¶ci 300.000 z³ brutto. Zamawiaj±cy dopuszcza, aby wymagany warunek by³ spe³niony w ramach maksymalnie trzech zrealizowanych zamówieñ o sumarycznej warto¶ci 300.000 z³ brutto. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: - osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci. - osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji projektanta w tej specjalno¶ci. - osob±, która posiada uprawnienia elektryczne SEP Grupy D w zakresie eksploatacji i dozoru do 1 kV w zakresie dozoru. - osob±, która posiada uprawnienia elektryczne SEP Grupy E w zakresie eksploatacji do 1 kV w zakresie eksploatacji. 4) w zakresie czê¶ci IV zamówienia: a) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na monta¿u i/lub wymianie opraw, o warto¶ci 150.000 z³ brutto. Zamawiaj±cy dopuszcza, aby wymagany warunek by³ spe³niony w ramach maksymalnie dwóch zrealizowanych zamówieñ o sumarycznej warto¶ci 150.000 z³ brutto. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: - osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci. - osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji projektanta w tej specjalno¶ci. - osob±, która posiada uprawnienia elektryczne SEP Grupy D w zakresie eksploatacji i dozoru do 1 kV w zakresie dozoru. - osob±, która posiada uprawnienia elektryczne SEP Grupy E w zakresie eksploatacji do 1 kV w zakresie eksploatacji. 5) w zakresie czê¶ci V zamówienia: a) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na monta¿u i/lub wymianie opraw, o warto¶ci 100.000 z³ brutto. Zamawiaj±cy dopuszcza, aby wymagany warunek by³ spe³niony w ramach maksymalnie dwóch zrealizowanych zamówieñ o sumarycznej warto¶ci 100.000 z³ brutto. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: - osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci. - osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji projektanta w tej specjalno¶ci. - osob±, która posiada uprawnienia elektryczne SEP Grupy D w zakresie eksploatacji i dozoru do 1 kV w zakresie dozoru. - osob±, która posiada uprawnienia elektryczne SEP Grupy E w zakresie eksploatacji do 1 kV w zakresie eksploatacji. 6) w zakresie czê¶ci VI zamówienia: a) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na monta¿u i/lub wymianie opraw, o warto¶ci 100.000 z³ brutto. Zamawiaj±cy dopuszcza, aby wymagany warunek by³ spe³niony w ramach maksymalnie dwóch zrealizowanych zamówieñ o sumarycznej warto¶ci 100.000 z³ brutto. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: - osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci. - osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji projektanta w tej specjalno¶ci. - osob±, która posiada uprawnienia elektryczne SEP Grupy D w zakresie eksploatacji i dozoru do 1 kV w zakresie dozoru. - osob±, która posiada uprawnienia elektryczne SEP Grupy E w zakresie eksploatacji do 1 kV w zakresie eksploatacji. 7) w zakresie czê¶ci VII zamówienia: a) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na monta¿u i/lub wymianie opraw, o warto¶ci 300.000 z³ brutto. Zamawiaj±cy dopuszcza, aby wymagany warunek by³ spe³niony w ramach maksymalnie dwóch zrealizowanych zamówieñ o sumarycznej warto¶ci 300.000 z³ brutto. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: - osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalno¶ci. - osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê projektanta posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadaj±c± co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji projektanta w tej specjalno¶ci. - osob±, która posiada uprawnienia elektryczne SEP Grupy D w zakresie eksploatacji i dozoru do 1 kV w zakresie dozoru. - osob±, która posiada uprawnienia elektryczne SEP Grupy E w zakresie eksploatacji do 1 kV w zakresie eksploatacji. Wykonawca winien wykazaæ siê osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.) lub innymi uprawnieniami umo¿liwiaj±cymi wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia budowlane w tej samej specjalno¶ci. Zgodnie z art. 104 ustawy - Prawo budowlane - osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy (tj. przed dniem 01.01.1995 r.) uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Powy¿sze oznacza, i¿ w razie z³o¿enia oferty zawieraj±cej wskazanie osób posiadaj±cych uprawnienia budowlane uzyskane przed 1995 r., wymaga siê od Wykonawcy, aby osoby te posiada³y uprawnienia zgodne z zakresem wskazanym w SIWZ. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadaj±cych uprawnienia wydane poza terytorium RP (w tym wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej) wymaga siê od Wykonawcy, aby osoby te spe³nia³y odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz pozosta³e przepisy ww. ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z pó¼n. zm.) oraz art. 20a ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117. z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z tre¶ci± art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane podstawê do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a oraz zgodnie z odrêbnymi przepisami, wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez t± izbê, z okre¶lonym w nim terminem wa¿no¶ci. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji kierownika robót i projektanta, pod warunkiem wykazania siê niezbêdnymi uprawnieniami i wymaganym do¶wiadczeniem.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: a) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; b) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; d) o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; e) o¶wiadczenia wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a) i b) niniejszego rozdzia³u, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w lit. a) i b) niniejszego rozdzia³u, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w lit. a) - e) niniejszego rozdzia³u. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w lit. a) - e) niniejszego rozdzia³u, dotycz±cych podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotycz±cych kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, ceny i innych kryteriów oceny ofert zawartych w ofertach, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi za³±cznik nr 6 do specyfikacji.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
w celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, (wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 7 do specyfikacji), z za³±czeniem b) dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 8 do specyfikacji
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wype³niony i podpisany formularz ofertowy (tre¶æ formularza zamieszczona w za³±czniku nr 3) 2) o¶wiadczenie o czê¶ci zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom wraz z podaniem nazw ( firm) podwykonawców ( w tre¶ci formularza ofertowego), 3) pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej), 4) pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru S±dowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych, 5) dokument wadium w przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieni±dz, 6) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniê¿nej, zalecane jest do³±czenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium: 1) w zakresie czê¶ci I zamówienia w wysoko¶ci 500 z³ ( s³ownie: piêæset z³otych), 2) w zakresie czê¶ci II zamówienia w wysoko¶ci 2.000 z³ ( s³ownie: dwa tysi±ce z³otych). 3) w zakresie czê¶ci III zamówienia w wysoko¶ci 5.000 z³ ( s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych). 4) w zakresie czê¶ci IV zamówienia w wysoko¶ci 3.000 z³ ( s³ownie: trzy tysi±ce z³otych). 5) w zakresie czê¶ci V zamówienia w wysoko¶ci 3.000 z³ ( s³ownie: trzy tysi±ce z³otych). 6) w zakresie czê¶ci VI zamówienia w wysoko¶ci 2.000 z³ ( s³ownie: dwa tysi±ce z³otych). 7) w zakresie czê¶ci VII zamówienia w wysoko¶ci 5.000 z³ ( s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych). 2. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca samodzielnie decyduje o formie wniesienia wadium. 5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Urzêdu Miejskiego w ¦wiêtoch³owicach PKO BP S.A. II Regionalne Centrum Korporacyjne w Katowicach: 73 1020 2313 0000 3602 0574 0586 z dopiskiem: "Wadium - INZP.271.16.2020 - czê¶æ .... zamówienia". 6. Wadium musi znale¼æ siê na koncie Zamawiaj±cego do dnia 11.09.2020 r. do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem bankowym Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7. Wadium wniesione w formach niepieniê¿nych (porêczenie, gwarancja) musi byæ wystawione na Zamawiaj±cego - Gmina ¦wiêtoch³owice reprezentowana przez Prezydenta Miasta ¦wiêtoch³owice adres: 41 - 600 ¦wiêtoch³owice, ul. Katowicka 54. 8. Wadium w innej formie ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ poprzez za³±czenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/porêczenia w formie elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Orygina³ gwarancji/porêczenia powinien byæ do³±czony do oferty w sposób umo¿liwiaj±cy jego zwrot zgodnie z ustaw± (tzn. w osobnym pliku). 9. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców, którzy z³o¿yli ofertê wspóln± uwa¿a siê za wniesione prawid³owo. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na, dokumenty wadialne (gwarancja) wystawione w walutach obcych innych ni¿ z³oty polski zostan± przeliczone przez Zamawiaj±cego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysoko¶ci, wed³ug ¶redniego kursu z³otego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wed³ug ¶redniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje informacje. 10. Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ ofertê wadium na ca³y okres zwi±zania ofert±. 11. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom uczestnicz±cym w przedmiotowym postêpowaniu niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, za wyj±tkiem tego Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza 12. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 13. Zamawiaj±cy na pisemny wniosek Wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 14. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 15. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 16. Zgodnie z tre¶ci± przepisu art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiaj±cego wy³±cznie wtedy gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, 2) wykonawca nie wniesie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na zasadach okre¶lonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) zawarcie umowy stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia20,00
przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy w zakresie: 1) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2) zmiany osób (projektanta i kierownika robót), w sytuacji wyst±pienia zdarzeñ losowych takich jak: ¶mieræ, choroba, utrata uprawnieñ, rezygnacja ze ¶wiadczenia us³ug, ustanie stosunku pracy lub w przypadku niewywi±zywania siê przez tê osobê z pe³nionych obowi±zków.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Modernizacja o¶wietlenia w Przedszkolu Miejskim nr 4, przy ul. Mielêckiego 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci obejmuje m.in.: - wykonanie dokumentacji projektowej (wykonawczej) wraz z uzyskaniem uzgodnieñ i zatwierdzeñ oraz stosownych pozwoleñ; - wykonanie oraz przedstawienie do zaakceptowania obliczeñ fotometrycznych i sposobu rozmieszczenia opraw o¶wietleniowych LED; - pe³nienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji; - w³a¶ciwe przygotowanie i zabezpieczenie stanowisk pracy s³u¿±cych realizacji wymiany opraw istniej±cego o¶wietlenia oraz instalacji elektrycznej; - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji poszczególnych odcinków przewodów instalacji o¶wietleniowych (w tym odcinków przewodów pomiêdzy poszczególnymi oprawami o¶wietleniowymi); - wymianê instalacji w przypadku uzyskania wyników pomiaru rezystancji izolacji wskazuj±cych na konieczno¶æ wymiany przewodów zasilaj±cych; - demonta¿ istniej±cych opraw; - zakup i dostarczenie nowych kompletnych opraw o¶wietlenia LED; - monta¿ nowych opraw energooszczêdnych LED; - wykonanie robót wykoñczeniowych, ogólnobudowlanych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, programie funkcjonalno-u¿ytkowym, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45111300-1, 45100000-8, 45310000-3, 45311000-0, 45311200-2, 45400000-1, 71320000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-11-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia20,00
przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Modernizacja o¶wietlenia w Przedszkolu Miejskim nr 13, przy ul. Sudeckiej 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci obejmuje m.in.: - wykonanie dokumentacji projektowej (wykonawczej) wraz z uzyskaniem uzgodnieñ i zatwierdzeñ oraz stosownych pozwoleñ; - wykonanie oraz przedstawienie do zaakceptowania obliczeñ fotometrycznych i sposobu rozmieszczenia opraw o¶wietleniowych LED; - pe³nienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji; - w³a¶ciwe przygotowanie i zabezpieczenie stanowisk pracy s³u¿±cych realizacji wymiany opraw istniej±cego o¶wietlenia oraz instalacji elektrycznej; - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji poszczególnych odcinków przewodów instalacji o¶wietleniowych (w tym odcinków przewodów pomiêdzy poszczególnymi oprawami o¶wietleniowymi); - wymianê instalacji w przypadku uzyskania wyników pomiaru rezystancji izolacji wskazuj±cych na konieczno¶æ wymiany przewodów zasilaj±cych; - demonta¿ istniej±cych opraw; - zakup i dostarczenie nowych kompletnych opraw o¶wietlenia LED; - monta¿ nowych opraw energooszczêdnych LED; - wykonanie robót wykoñczeniowych, ogólnobudowlanych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, programie funkcjonalno-u¿ytkowym, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111300-1, 45310000-3, 45311000-0, 45311200-2, 45400000-1, 71320000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-11-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia20,00
przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Modernizacja o¶wietlenia w Szkole Podstawowej nr 1, przy ul. Zubrzyckiego 38
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci obejmuje m.in.: - wykonanie dokumentacji projektowej (wykonawczej) wraz z uzyskaniem uzgodnieñ i zatwierdzeñ oraz stosownych pozwoleñ; - wykonanie oraz przedstawienie do zaakceptowania obliczeñ fotometrycznych i sposobu rozmieszczenia opraw o¶wietleniowych LED; - pe³nienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji; - w³a¶ciwe przygotowanie i zabezpieczenie stanowisk pracy s³u¿±cych realizacji wymiany opraw istniej±cego o¶wietlenia oraz instalacji elektrycznej; - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji poszczególnych odcinków przewodów instalacji o¶wietleniowych (w tym odcinków przewodów pomiêdzy poszczególnymi oprawami o¶wietleniowymi); - wymianê instalacji w przypadku uzyskania wyników pomiaru rezystancji izolacji wskazuj±cych na konieczno¶æ wymiany przewodów zasilaj±cych; - demonta¿ istniej±cych opraw; - zakup i dostarczenie nowych kompletnych opraw o¶wietlenia LED; - monta¿ nowych opraw energooszczêdnych LED; - wykonanie robót wykoñczeniowych, ogólnobudowlanych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, programie funkcjonalno-u¿ytkowym, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111300-1, 45310000-3, 45311000-0, 45311200-2, 45400000-1, 71320000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia20,00
przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Modernizacja o¶wietlenia w Szkole Podstawowej nr 8, przy ul. Wi¶niowej 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci obejmuje m.in.: - wykonanie dokumentacji projektowej (wykonawczej) wraz z uzyskaniem uzgodnieñ i zatwierdzeñ oraz stosownych pozwoleñ; - wykonanie oraz przedstawienie do zaakceptowania obliczeñ fotometrycznych i sposobu rozmieszczenia opraw o¶wietleniowych LED; - pe³nienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji; - w³a¶ciwe przygotowanie i zabezpieczenie stanowisk pracy s³u¿±cych realizacji wymiany opraw istniej±cego o¶wietlenia oraz instalacji elektrycznej; - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji poszczególnych odcinków przewodów instalacji o¶wietleniowych (w tym odcinków przewodów pomiêdzy poszczególnymi oprawami o¶wietleniowymi); - wymianê instalacji w przypadku uzyskania wyników pomiaru rezystancji izolacji wskazuj±cych na konieczno¶æ wymiany przewodów zasilaj±cych; - demonta¿ istniej±cych opraw; - zakup i dostarczenie nowych kompletnych opraw o¶wietlenia LED; - monta¿ nowych opraw energooszczêdnych LED; - wykonanie robót wykoñczeniowych, ogólnobudowlanych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, programie funkcjonalno-u¿ytkowym, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111300-1, 45310000-3, 45311000-0, 45311200-2, 45400000-1, 71320000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia20,00
przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 5Nazwa: Modernizacja o¶wietlenia w Szkole Podstawowej nr 19, przy ul. Chrobrego 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci obejmuje m.in.: - wykonanie dokumentacji projektowej (wykonawczej) wraz z uzyskaniem uzgodnieñ i zatwierdzeñ oraz stosownych pozwoleñ; - wykonanie oraz przedstawienie do zaakceptowania obliczeñ fotometrycznych i sposobu rozmieszczenia opraw o¶wietleniowych LED; - pe³nienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji; - w³a¶ciwe przygotowanie i zabezpieczenie stanowisk pracy s³u¿±cych realizacji wymiany opraw istniej±cego o¶wietlenia oraz instalacji elektrycznej; - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji poszczególnych odcinków przewodów instalacji o¶wietleniowych (w tym odcinków przewodów pomiêdzy poszczególnymi oprawami o¶wietleniowymi); - wymianê instalacji w przypadku uzyskania wyników pomiaru rezystancji izolacji wskazuj±cych na konieczno¶æ wymiany przewodów zasilaj±cych; - demonta¿ istniej±cych opraw; - zakup i dostarczenie nowych kompletnych opraw o¶wietlenia LED; - monta¿ nowych opraw energooszczêdnych LED; - wykonanie robót wykoñczeniowych, ogólnobudowlanych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, programie funkcjonalno-u¿ytkowym, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111300-1, 45310000-3, 45311200-2, 45311000-0, 45400000-1, 71320000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia20,00
przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 6Nazwa: Modernizacja o¶wietlenia w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 10, przy ul. £agiewnickiej 65;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci obejmuje m.in.: - wykonanie dokumentacji projektowej (wykonawczej) wraz z uzyskaniem uzgodnieñ i zatwierdzeñ oraz stosownych pozwoleñ; - wykonanie oraz przedstawienie do zaakceptowania obliczeñ fotometrycznych i sposobu rozmieszczenia opraw o¶wietleniowych LED; - pe³nienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji; - w³a¶ciwe przygotowanie i zabezpieczenie stanowisk pracy s³u¿±cych realizacji wymiany opraw istniej±cego o¶wietlenia oraz instalacji elektrycznej; - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji poszczególnych odcinków przewodów instalacji o¶wietleniowych (w tym odcinków przewodów pomiêdzy poszczególnymi oprawami o¶wietleniowymi); - wymianê instalacji w przypadku uzyskania wyników pomiaru rezystancji izolacji wskazuj±cych na konieczno¶æ wymiany przewodów zasilaj±cych; - demonta¿ istniej±cych opraw; - zakup i dostarczenie nowych kompletnych opraw o¶wietlenia LED; - monta¿ nowych opraw energooszczêdnych LED; - wykonanie robót wykoñczeniowych, ogólnobudowlanych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, programie funkcjonalno-u¿ytkowym, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111300-1, 45310000-3, 45311000-0, 45311200-2, 45400000-1, 71320000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-11-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia20,00
przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 7Nazwa: Modernizacja o¶wietlenia w Zespole Szkó³ Ogólnokszta³c±cych, przy ul. Sudeckiej 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci obejmuje m.in.: - wykonanie dokumentacji projektowej (wykonawczej) wraz z uzyskaniem uzgodnieñ i zatwierdzeñ oraz stosownych pozwoleñ; - wykonanie oraz przedstawienie do zaakceptowania obliczeñ fotometrycznych i sposobu rozmieszczenia opraw o¶wietleniowych LED; - pe³nienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji; - w³a¶ciwe przygotowanie i zabezpieczenie stanowisk pracy s³u¿±cych realizacji wymiany opraw istniej±cego o¶wietlenia oraz instalacji elektrycznej; - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji poszczególnych odcinków przewodów instalacji o¶wietleniowych (w tym odcinków przewodów pomiêdzy poszczególnymi oprawami o¶wietleniowymi); - wymianê instalacji w przypadku uzyskania wyników pomiaru rezystancji izolacji wskazuj±cych na konieczno¶æ wymiany przewodów zasilaj±cych; - demonta¿ istniej±cych opraw; - zakup i dostarczenie nowych kompletnych opraw o¶wietlenia LED; - monta¿ nowych opraw energooszczêdnych LED; - wykonanie robót wykoñczeniowych, ogólnobudowlanych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, programie funkcjonalno-u¿ytkowym, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45111300-1, 45310000-3, 45311000-0, 45311200-2, 45400000-1, 71320000-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-11-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia20,00
przed³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.