To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-24
Bieruń: Zakup i dostawa mebli dla Budowa Przedszkola nr 2A przy ul. Nasypowej i ul. Barbórki w Bieruniu Nowym na działce nr 229/26
Numer ogłoszenia: 57805 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40313 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli dla Budowa Przedszkola nr 2A przy ul. Nasypowej i ul. Barbórki w Bieruniu Nowym na działce nr 229/26.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa mebli dla zadania inwestycyjnego Budowa Przedszkola nr 2A przy ul. Nasypowej i ul. Barbórki w Bieruniu Nowym na działce nr 229/26. Zakres rzeczowy obejmuje: Zakup i dostawę wyposażenia meblowego w zakresie określonym szczegółowo w Zestawieniu zbiorczym zakupu i dostawy wyposażenia meblowego do Przedszkola nr 2A przy ul. Nasypowej i ul. Barbórki, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Ustawienie w/w wyposażenia oraz montaż elementów tego wyposażenia w miejscach wskazanych przez użytkownika. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien dokonać pomiarów z natury pomieszczeń, gdzie występują zabudowy meblowe tego wymagające i dokonać ich ewentualnej weryfikacji. Wymogi materiałowe: Meble dydaktyczne - stoliki i krzesła przedszkolne powinny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729-1/2007. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć (załączyć do protokołu odbioru) wymagane certyfikaty: zgodności wykonania z w/w normą i oznaczyć oferowane stoliki i krzesła oraz ich wysokość. Pozostałe wyposażenie: Materiały i surowce użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny być nowe, wysokiej jakości i trwałości zgodnie z wymogami: PN, Sanepidu i ppoż. Wszystkie elementy wyposażenia zgodnego z przedmiotem zamówienia nie mogą być wykonane z materiałów łatwo zapalnych, których produkty rozkładu termicznego są bardzo toksyczne. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający od 01.08.2016 r. udostępni Wykonawcy pomieszczenia przedszkolne celem dostawy, montażu oraz ustawienia wyposażenia zgodnego z przedmiotem zamówienia Ostateczny termin realizacji zamówienia określa się na 19.08.2016 r. Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym winien uwzględnić wszystkie koszty związane z transportem, rozładunkiem, rozmieszczeniem, ustawieniem i montażem elementów wyposażenia meblowego oraz uprzątnięciem, wywozem oraz utylizacją wszelkich odpadów i opakowań związanych z realizacją zamówienia. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. Jeżeli w SIWZ, Zestawieniu zbiorczym zakupu i dostawy wyposażenia meblowego, określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach. Dopuszcza się różnice wymiarowe wyposażenia -/+ 10%. Podane w opisach nazwy własne, typy, opisy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia co najmniej tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Dostarczone meble muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: europejskie aprobaty techniczne; wspólne specyfikacje techniczne; normy międzynarodowe; inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: Polskie Normy; polskie aprobaty techniczne; polskie specyfikacje techniczne. Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( t.j. Dz. U. z 2014 poz.1645 z poźn.): zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały i urządzenia . Wybrany w przetargu Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji zakupu i dostawy w ciągu 14 dni od daty wezwania. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4ustawy pzp. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. W postępowaniu ma zastosowanie przesłanka wykluczenia Wykonawcy zawarta w art. 24 ust. 2a ustawy pzp. Treść art. 24 ustawy pzp stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych wariantowych. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV): 39 150 000-8 Różne meble i wyposażenia 39 161 000-8 Meble przedszkolne 39 162 100-6 Pomoce dydaktyczne 39 130 000-2 Meble biurowe 72 410 000-7 Usługi dostawców.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 39.13.00.00-2, 72.41.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162593,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 167559,21
Oferta z najniższą ceną: 167559,21 / Oferta z najwyższą ceną: 238411,15
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Zakup energii elektrycznej dla Bieruńskiego Przedsiębiorstwa Inżynierii Komunalnej w grupie taryfowej C11 wraz z odkupem części wyprodukowanej energii elektrycznej (wprowadzonej do sieci)...
- Zakup sprzętu komputerowego.
- Remont oczyszczarki śrutowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny.
- Dostawa odlewów do rynien przenośników zgrzebłowych dla Polskiej Grupy Górniczej S. A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny - nr grupy 292-29.
- Dostawa suszarni przemysłowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch Piast
- Sukcesywne tankowanie paliwa na stacji/stacjach benzynowych dla pojazdów i sprzętów będących w posiadaniu Zamawiającego w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Budowa budynku o funkcji Szkoły Podstawowej i czterooddziałowego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej w Kaszowie - dostawa pierwszego wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kaszowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.