To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-04
Ogłoszenie nr 57809 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Chmielnik: PRZEBUDOWA BUDYNKU MAGAZYNOWEGO I GOSPODARCZEGO
REALIZOWANA W RAMACH ZADANIA PN." PRZEBUDOWA BUDYNKU MAGAZYNOWEGO I GOSPODARCZEGO Z WYKONANIEM INSTALACJI SOLARNEJ
(DPS W ŁAGIEWNIKACH)"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33471-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, krajowy numer identyfikacyjny
29238081000000, ul.
Łagiewniki
73,
26020
Chmielnik, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
413 542 076, faks
413 543 050, e-mail
DPSLagiewniki@poczta.neostrada.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lagiewniki.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka organizayjna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA BUDYNKU MAGAZYNOWEGO I GOSPODARCZEGO REALIZOWANA W RAMACH ZADANIA PN." PRZEBUDOWA BUDYNKU MAGAZYNOWEGO I GOSPODARCZEGO Z WYKONANIEM INSTALACJI SOLARNEJ (DPS W ŁAGIEWNIKACH)"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPS.DN.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje : Przebudowę budynku magazynowego i gospodarczego (technicznego), (DPS w Łagiewnikach). Zakres zamówienia obejmuje między innymi ( DOTYCZY OBU BUDYNKÓW): 1. Podłączenie instalacji zewnętrznych wod-kan i c.o, i c.w.u. ,odgromowa , elektryczna, p.poż. 2. Wykonanie nowych wewnętrznych instalacji w zakresie przewidzianym w projekcie budowlanym: c.o. , wod-kan , instalacja elektryczna i oświetleniowa. 3. Przed wykonaniem robót ociepleniowych i elewacyjnych demontaż 5 szt. rur spustowych, następnie po wykonaniu przedmiotowych prac ich montaż z zastosowaniem uchwytów na dłuższych śrubach lub wkrętach (pozycja nie ujęta w przedmiarach - należy te prace wycenić i ująć w kosztorysie). BUDYNEK GOSPODARCZY (TECHNICZNY): - wzmocnienie wiązarów dachowych poprzez podparcie ich projektowana ścianą konstrukcyjną, - nowe wewnętrzne ściany konstrukcyjne na ławach fundamentowych, - płyta na gruncie, - ściany działowe, -tynki wewnętrzne, - prace malarskie, - stolarka okienna PVC, -drzwi wewnętrzne i zewnętrzne drewniane, - ułożenie płytek ceramicznych i gresu w pomieszczeniach socjalnych, -biały montaż, - wentylacja grawitacyjna, - termorenowacja budynku, - wykonanie elewacji , - nawierzchnie zewnętrzne z kostki brukowej betonowej. BUDYNEK MAGAZYNOWY: - przebudowa układu ścian wewnętrznych wraz ze zmiana usytuowań wejść, - stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna, - wentylacja grawitacyjna - termorenowacja budynku, - wykonanie elewacji , - nawierzchnie zewnętrzne z kostki brukowej betonowej. 1. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: - wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 7 do siwz, - projekty budowlano-wykonawcze - stanowiące Załącznik nr 8 do siwz, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiąca Załącznik nr 9 do siwz, - przedmiary robót - stanowiące Załącznik nr 10 do siwz
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45200000-9,
45400000-1,
45331100-7,
45321000-3,
45311200-2,
45311100-1,
45330000-9,
45332000-3,
45233222-1,
45233226-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT546034.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 489540.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.