Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-08-26
Og³oszenie nr 578175-N-2020 z dnia 2020-08-26 r.
Wójt Gminy Sochaczew: Przebudowa kot³owni w budynku Szko³y Podstawowej W Wymys³owie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Sochaczew, krajowy numer identyfikacyjny
00054671000000, ul.
Warszawska
115
,
96-500
Sochaczew, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
46 8642625, 8462600, , e-mail
gminasochaczew@sochaczew.org.pl, , faks
46 8642602.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.sochaczew.org.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://bip.sochaczew.org.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.sochaczew.org.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, osobi¶cie operator pocztowy lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
URZ¡D GMINY SOCHACZEW, UL. WARSZAWSKA 115, 96-500 SOCHACZEW
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa kot³owni w budynku Szko³y Podstawowej W Wymys³owie
Numer referencyjny:
D.271.12.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: ,, Przebudowa kot³owni w budynku Szko³y Podstawowej w Wymys³owie ,,. Przebudowa kot³owni polega na dostosowaniu pomieszczenia kot³owni na gaz p³ynny LPG na kot³owniê na gaz ziemny z wewnêtrzn± i doziemn± instalacj± gazu GZ- 50 oraz wymian± kot³ów na kot³y opalane gazem ziemnym GZ-50 dla instalacji centralnego ogrzewania i ciep³ej wody w budynku szko³y Podstawowej w Wymys³owie. Monta¿ kot³a ¿eliwnego mocy 180 kW opalanego paliwem gazowym wraz z niezbêdnymi urz±dzeniami okre¶lonymi w projekcie budowlanym. ¬ród³em gazu bêdzie istniej±cy gazoci±g ¶redniego ci¶nienia PE wzd³u¿ drogi powiatowej. Po likwidacji kot³owni gazowej LPG kot³ownia gazowa stanowiæ bêdzie nowe ¼ród³o ciep³a dla istniej±cego budynku ( szko³a i sala gimnastyczna). Zakres prac obejmuje : Prace rozbiórkowe w kot³owni wêglowej: - demonta¿ kot³a opalanego wêglem ( ekogroszek), - demonta¿ ruroci±gów od kot³a do rozdzielaczy, Prace rozbiórkowe w kot³owni gazowej LPG: - od³±czyæ gaz LPG do kot³owni przy zbiornikach - od³±czyæ zasilanie gazu p³ynnego do kot³a i energii elektrycznej, - zdemontowaæ kocio³ wraz z czopuchem, - zdemontowaæ reduktor II stopnia Prace monta¿owe : - kocio³ o mocy 180 KW - kocio³ do podgrzewu ciep³ej wody 20 kW - pod³±czenie wewnêtrznej instalacji gazu do punktu redukcyjno-pomiarowego gazu Dokumentacja techniczna stanowi±ca przedmiot zamówienia: 1) Przedmiary robót , 2) Dokumentacja projektowa
II.5) G³ówny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45453000-7 |
45430000-0 |
45331100-7 |
45332200-5 |
45333000-0 |
45000000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych lub dodatkowych, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych , polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z zapisami art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp., stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-11-16 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê równ± co najmniej: 100 000 z³. ( s³ownie : Sto tysiêcy z³otych).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e , ¿e:
a) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi okre¶lone przepisami prawa budowlanego w specjalno¶ci:
- instalacyjnej w zakresie instalacji gazowej,
b) Osoba, które bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót musi wykazaæ siê co najmniej trzyletnim do¶wiadczeniem w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych w swojej specjalno¶ci.
Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 poz. 1186 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65)
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.
c) wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane zwi±zane z budow±, przebudow± lub rozbudow± kot³owni na gaz ziemny o mocy nie mniejszej ni¿ 180 kW ka¿da.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek mog± spe³niaæ wykonawcy ³±cznie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
2) W celu potwierdzenia przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cej sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego.
3) W celu potwierdzenia przez Wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
o Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e wykonanie minimum dwóch robót budowlanych (jak zamówienie w sprawie) o mocy nie mniejszej ni¿ 180 kW ka¿da.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
o Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami posiadaj±cymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych oraz bêd±ce cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
Je¿eli wykaz , o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu lub kryteria selekcji, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca sk³ada : 1) Formularz oferty warz z za³±cznikami okre¶lonymi w SIWZ, 2) podpisane o¶wiadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ, 3) O¶wiadczenie RODO. 4) DOWÓD WNIESIENIA WADIUM. Oferta, aby by³a wa¿na musi byæ podpisana przez upowa¿nionych przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osoby posiadaj±ce pisemne pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.Podpisy osób, o których mowa w ust. 2 z³o¿one bêd± na ka¿dej stronie druku formularza oferty oraz za³±cznikach opracowanych (wype³nianych) przez Wykonawcê na potrzeby niniejszego przetargu. Oferta powinna byæ sporz±dzona na formularzu oferty stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ i powinna zawieraæ wszystkie wymagane o¶wiadczenia wymienione w SIWZ w Rozdziale VII. Oferta powinna byæ napisana na maszynie, komputerze lub czytelnie pismem odrêcznym, sporz±dzona w jêzyku polskim. Zaleca siê, by wszystkie zapisane strony oferty by³y ponumerowane, u³o¿one w kolejno¶ci i spiête w sposób trwa³y. W tre¶ci oferty powinna byæ umieszczona informacja o liczbie stron. Wszystkie strony oferty, na których zostan± dokonane poprawki lub korekty b³êdów, musz± byæ parafowane przy miejscu naniesienia tych poprawek (korekt) przez osoby podpisuj±ce ofertê, w przeciwnym razie nie bêd± uwzglêdnione.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 3 000,00 PLN (s³ownie z³otych: Trzy tysi±ce z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione (w zale¿no¶ci od wyboru Oferenta) w nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu, wp³aconym na konto:
Bank Spó³dzielczy
Nr 21 9283 0006 0013 2381 2000 0030
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo- kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.).
3. Kopie w/w form wadium powinny byæ za³±czone w ofercie i potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em. Orygina³ powinien byæ z³o¿ony u Zamawiaj±cego w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem "wadium do przetargu", nale¿y podaæ nazwê i numer postêpowania.
4. Wykonawca, którego oferta nie bêdzie zabezpieczona wskazan± form± i wysoko¶ci± wadium, w tym równie¿ na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert± lub nie zgodzi siê na przed³u¿enie okresu zwi±zania ofert± zostanie przez Zamawiaj±cego wykluczony z postêpowania.
5. Termin wnoszenia wadium up³ywa w dniu 14.09.2020r. do godziny 12.00, przy czym w przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu decyduje data i godzina wp³ywu wskazanej w pkt 11.1. kwoty na rachunek Zamawiaj±cego.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
OKRES GWARANCJI I RÊKOJMI | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej: 1. Zmiana Czasu na Ukoñczenie Robót 1.1. zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: a) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku nie wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w umownym terminie b)wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego; c) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 1.2 zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji w szczególno¶ci eksploatatorów infrastruktury oraz w³a¶cicieli gruntów pod inwestycjê, w szczególno¶ci: a) przekroczenie zakre¶lonych przez prawo lub regulaminy, a je¶li takich regulacji nie ma - typowych w danych okoliczno¶ciach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.; b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcê, w tym odmowa udostêpnienia przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci do celów realizacji inwestycji; 1.3 inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac lub wykonywania innych czynno¶ci przewidzianych Kontraktem; W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt I.1 - I.3 termin Czasu Ukoñczenia Robót mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 2. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia 2.1 zmiany technologiczne spowodowane w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ; b) pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej, jako¶ci Robót. c) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) zlecenie robót dodatkowych oraz koniecznych do wykonania a wynik³ych po odkryciu i ocenie stanu technicznego urz±dzeñ infrastruktury technicznej f) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, lub okoliczno¶ci gospodarczych, g) konieczno¶æ usuniêcia sprzeczno¶ci w dokumentacji w przypadku niemo¿no¶ci usuniêcia sprzeczno¶ci przy pomocy wyk³adni, w szczególno¶ci, gdy sprzeczne zapisy maj± równy stopieñ pierwszeñstwa W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt 2.1 mo¿liwa jest w szczególno¶ci zmiana sposobu wykonania, materia³ów i technologii robót, jak równie¿ zmiany lokalizacji budowanych urz±dzeñ. Zamawiaj±cy przewiduje w takiej sytuacji zmianê wynagrodzenia odpowiednio do zmian zaistnia³ych w trakcie realizacji zamówienia. Rozliczenie robót nast±pi wtedy metod± powykonawcz± z zastosowaniem stawek przyjêtych do wyceny robót w ofercie wykonawcy. 2.2 Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spe³niaj±ce warunki okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wed³ug polityki kadrowej Wykonawcy b) Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest mo¿liwa na osoby spe³niaj±ce wymogi SIWZ , a dla dokonania zmiany niezbêdne jest uzyskanie zgody Zamawiaj±cego na zaproponowan± osobê. 3. Pozosta³e zmiany spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz wykonawcy. d) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie lub usuniêcie kolizji. f) zmiany uzasadnione okoliczno¶ciami, o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego. g) gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt.3 a,d,e,f,g mo¿liwa jest w szczególno¶ci zmiana sposobu wykonania, materia³ów i technologii robót, jak równie¿ zmiany lokalizacji budowanych urz±dzeñ. W przypadku pkt. 3.b zmiana stawki VAT dotyczyæ bêdzie ceny oferty, w czê¶ci, jakiej dotycz± te zmiany przepisów. W przypadku pkt..3.c zmiany dostosuj± sposób rozliczeñ lub p³atno¶ci do wymogów zmienionych w umowie. W przypadku pkt.3.d zmiany mog± dotyczyæ zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadaj±ce cenie Robót, z których Zamawiaj±cy rezygnuje. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody i nie rodz± ¿adnego roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego. 4. Strony postanawiaj±, i¿ dokonaj± w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wyst±pienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. zmiany: a. stawki podatku od towarów i us³ug, b. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c. zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 5. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian o których mowa w ust. 1. 6. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a) warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Za wyj±tkiem sytuacji o której mowa w ust. 1 lit. a), wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê o¶wiadczenia o wysoko¶ci dodatkowych koszów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust 1 litera b) i c). Wszystkie powy¿sze postanowienia w punktach 4, 5 i 6. stanowi± katalog zmian na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody i nie rodz± ¿adnego roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych, c) udzielenie zamówieñ dodatkowych okre¶lonych w przepisach o zamówieniach publicznych d) udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych w zakresie wskazanym w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-14, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Modernizacja o¶wietlenia w M³odzie¿owym O¶rodku Wychowawczym "Dom na Szlaku" im. gen. Tadeusza Kutrzeby w Za³uskowie
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJ¡ BUDYNKU B W ZWI¡ZKU Z REALIZACJ¡ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAK£ADU OPIEKUÑCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ciach Kuznocin oraz Mokas
- Przygotowanie pomieszczeñ do realizacji warsztatów wsparcia na rzecz rodzin w ramach projektu "Przysz³o¶æ to rodzina - Wdra¿anie i skalowanie innowacji spo³ecznych w CUS w Sochaczewie"
wiêcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przy³±czami w miejscowo¶ci Drogosze, gmina Barciany
- Przebudowa pomieszczeñ w budynku Szko³y Podstawowej w Komorowie
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespo³u zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- "Zakup i monta¿ ekranu zwijanego w Kinie ¦wit" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku us³ugowego - ¿³obka w miejscowo¶ci Ko³biel wraz z niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c± oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodê.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.