To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-09
Szczecin: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU PRZEZNACZONYM DO WYKONYWANIA ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY ZDROWIA, POŁOŻONYM W SZCZECINIE PRZY UL. STARZYŃSKIEGO 2.
Numer ogłoszenia: 5782 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384582 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nieruchomości i Opłaty Lokalne Sp. z o.o., ul. Czesława 9, 71-804 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 421 63 23, faks 91 421 63 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU PRZEZNACZONYM DO WYKONYWANIA ZADAŃ Z ZAKRESU OCHRONY ZDROWIA, POŁOŻONYM W SZCZECINIE PRZY UL. STARZYŃSKIEGO 2..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 1) utrzymania czystości wewnątrz budynku od poniedziałku do piątku po godz. 1800: 2) sprzątania części wspólnych tj. korytarzy, poczekalni, klatek schodowych, toalet, kabin windowych o łącznej powierzchni 984,90 m2 (w tym powierzchnia korytarzy i klatek schodowych 875,03 m2, powierzchnia pom. sanitarnych 109,87 m2) 3) sprzątania w gabinetach lekarskich, rejestracjach, pokojach administracyjnych i socjalnych, magazynach oraz innych pomieszczeniach według potrzeb zamawiającego. Powierzchnia tych pomieszczeń tj. 1.465,64 m2 może ulegać zmianie w trakcie wykonywania zamówienia, w zależności od zapotrzebowania (maksymalnie do 2.822,82 m2). 4) dostarczenia (na koszt własny) środków czystości oraz innych materiałów (np. mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci) w ilościach zapewniających całodzienne korzystanie. 5) bieżącego czyszczenia wycieraczek wewnętrznych, 6) systematycznego zdejmowania pajęczyn ze ścian, sufitów oraz lamp, 7) systematycznego mycia grzejników, 8) mycia przeszklonych drzwi i ścian w miarę potrzeb, 9) sprzątania po robotach konserwacyjnych i awariach, 10) stosowania środków czystości i higieny dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce, odpowiadających Polskim Normom i posiadających atest PZH lub równoważny; wykonawca dostosuje środki czystości do rodzaju sprzątanej powierzchni w celu ich nie zniszczenia i na żądanie zamawiającego okaże się stosownym dokumentem potwierdzającym, że stosowany środek posiada właściwe atesty, 2. Dodatkowego sprzątania dziennego w godz. 900 - 1200 wykonywanego 5 razy w tygodniu (poniedziałek-piątek) o powierzchni korytarzy i klatek schodowych - 362,94 m2 i pomieszczeń sanitarnych o powierzchni 40,95 m2 (7 szt.), 3. przestrzegania przepisów wynikających z instrukcji bhp i p.poż. oraz zarządzeń zamawiającego, 4. przestrzegania obowiązujących przepisów sanitarnych dotyczących utrzymania czystości w zakładach opieki zdrowotnej oraz zaleceń inspekcji sanitarnej, 5. niezwłocznego zgłaszania zamawiającemu wszystkich uszkodzeń oraz usterek zauważonych przy wykonywaniu czynności oraz ich zabezpieczenia, 6. usuwania wszelkich usterek powstałych z winy wykonawcy w trakcie wykonywania usługi, 7. informowania zamawiającego o wszystkich wydarzeniach mogących mieć wpływ na jakość i termin wykonywania usług, 8. bieżącej kontroli osób wykonujących usługi w jego imieniu i jakości tych usług, 9. niezwłocznego usunięcia usterek zgłoszonych przez zamawiającego dotyczących jakości świadczonych usług,..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.91.00.00 - 91.91.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING, ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92470,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83160,30
Oferta z najniższą ceną: 83160,30 / Oferta z najwyższą ceną: 131446,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.