To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-04
Ogłoszenie nr 57839 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Bydgoszcz: Dostawy makaronów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35652-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz, tel. 52 346 70 90,
e-mail: zk_bydgoszcz_fordon@sw.gov.pl
osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcą: Remigiusz Grzelak, tel. 52 346 70 90 wew. 289,
e-mail: remigiusz.grzelak@sw.gov.pl
2. Areszt Śledczy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz, tel. 52 58 55 252
e-mail: as_bydgoszcz@sw.gov.pl
osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcą: Justyna Molenda, tel. 52 58 55 312,
e-mail: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny
9139321800000, ul.
ul. Wały Jagiellońskie
4,
85128
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
052 5855252, 5855303, faks
525 855 300, e-mail
dkw_bydgoszcz@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organzacyjna więziennictwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 135.000 euro, na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) w imieniu i na rzecz Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej, w imieniu których Areszt Śledczy w Bydgoszczy przeprowadza niniejsze postępowanie (wykaz stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy oraz informacje co do miejsca i terminów dostaw zamieszcza rozdział III w siwz).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy makaronów.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1/Ż/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I Przedmiotem zamówienia są dostawy makaronów w asortymencie i w ilościach niżej wymienionych. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części artykułów z braku zapotrzebowania na dany asortyment lub zmniejszenia zapotrzebowania. Przedmiotem zamówienia są dostawy: 1. Makaron świderki 15851100-9 w ilości około 4 000 kg Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg. 2. Makaron kolanka 15851100-9 w ilości około 3 500 kg Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg. 3. Makaron łazanki 15851100-9 w ilości około 3 100 kg Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Miejsce, sposób oraz terminy dostaw: - Areszt Śledczy w Bydgoszczy, magazyn żywnościowy mieszczący się przy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz. Realizacja dostaw : - Makaron świderki - w ilości około 2 000 kg - Makaron kolanka - w ilości około 1 500 kg - Makaron łazanki - w ilości około 1 500 kg - Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, magazyn żywnościowy mieszczący się przy ul. Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz - Fordon. Realizacja dostaw : - Makaron świderki - w ilości około 2 000 kg - Makaron kolanka - w ilości około 2 000 kg - Makaron łazanki - w ilości około 1 600 kg 2. Dostawy odbywać się będą do poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:00 3. Dostawy sukcesywne na podstawie zamówień telefonicznych, za pośrednictwem faxu lub e-mailem maksymalnie w ciągu dwóch dni od złożenia zamówienia. 4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 5. W/w artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę po wydaniu towaru Zamawiającemu. Termin płatności liczy się od daty doręczenia w/w faktury do Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej wymienionych w załączniku nr 1 do projektu umowy. Sposób płatności - przelew na konto Wykonawcy. 9. Faktury wystawiane będą na adres Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej, w imieniu których Zamawiający przeprowadza postępowanie o zamówienie publiczne według wskazań określonych w załączniku nr 1 do projektu umowy. II. Integralną częścią opisu zamówienia są postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
15851100-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17387.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 16695.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
- SUKCESYWNA DOSTAWA OWOCÓW, ZIEMNIAKÓW I WARZYW NA ROK 2025
- Usługi związane ze stałą całodobową ochroną osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacją systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części - 3 zadania
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących - III
- Zakup wraz z dostawą przełączników rdzeniowych do szkieletu sieci
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.