To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-04-04
Og³oszenie nr 57840 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
£owicz: ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci sanitarno epidemiologicznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w £owiczu
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 40484
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
75007966000000, ul.
ul. U³añska
28,
99400
£owicz, pañstwo
Polska, woj.
³ódzkie, tel.
046 8375368 w. 250, faks
468 375 991, e-mail
lowzoz@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.pol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci sanitarno epidemiologicznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w £owiczu
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):ZOZ.VI.ZP.241-5/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Us³ugê utrzymania czysto¶ci sanitarno - epidemiologicznej Wykonawca realizuje w Zespole Opieki Zdrowotnej w £owiczu przez 24 godziny na dobê, przez 7 dni w tygodniu. Zakres prac Wykonawcy obejmuje ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci sanitarno epidemiologicznej w oddzia³ach szpitalnych, poradniach specjalistycznych, DPD, nocnej i ¶wi±tecznej opiece zdrowotnej w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki, Oddzia³ fizjoterapii i rehabilitacji w Stanis³awowie oraz inne pomieszczenia wymienione w za³±czniku nr 4 do SIWZ. W ramach powierzonej us³ugi drog± oszacowania Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e 40% zakresu stanowi± us³ugi pomocnicze przy pacjentach. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia tj. wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce zakresu czynno¶ci i sposobu sprz±tania, preparatów do mycia, dezynfekcji, sprzêtu oraz pozosta³ych innych zaleceñ do realizacji us³ugi zawarte s± w za³±cznikach nr 4 -10 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób ¶wiadcz±cych przedmiotow± us³ugê. Obowi±zek ten dotyczy nastêpuj±cych czynno¶ci objêtych przedmiotowym zamówieniem: sprz±tanie, dezynfekcja powierzchni, czynno¶ci pomocnicze przy obs³udze pacjentów, transport odpadów i bielizny, w liczbie nie mniejszej ni¿ 31 osób z przeliczeniem na pe³ne etaty. Wykonawca zobowi±zany jest do prania, dezynfekowania i suszenia mopów, ¶ciereczek wielorazowych i odzie¿y roboczej we w³asnym zakresie. Zamawiaj±cy dopuszcza pranie, suszenie mopów i ¶ciereczek wielorazowych w pomieszczeniach Zamawiaj±cego oraz korzystanie z wydzielonego pomieszczenia do prania i suszenia mopów o powierzchni 9,25 m^2, pod warunkiem podpisania umowy dzier¿awy. Rozliczanie za zu¿yte media odbywaæ siê bêdzie na koniec ka¿dego miesi±ca po odczycie wskazañ podlicznika po kosztach jakie ponosi Zamawiaj±cy. Ponadto w celu umo¿liwienia wykonania us³ugi Zamawiaj±cy udostêpni Wykonawcy nastêpuj±ce pomieszczenia: - szatnia - 13,4 m^2 - pomieszczenie magazynowe - 8,23 m^2 - pomieszczenie administracyjne - 12,62 m^2, na warunkach jak we wzorze umowy dzier¿awy stanowi±cej za³±cznik nr 3a do SIWZ. Zaleca siê, aby Wykonawca przed przyst±pieniem do przetargu dokona³ wizji lokalnej obiektu.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT858316.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 1245427.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z £OWICZA
- Usuwanie awarii sieci wodoci±gowych, ujêæ wody i stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacyjnych oraz przydomowych i strefowych przepompowni ¶cieków w 2025 roku na terenie gminy £owicz
- Bezgotówkowe tankowanie pojazdów Miejskiego Zak³adu Komunikacji w £owiczu w 2025 roku.
- Pielêgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta £owicza w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawy artyku³ów spo¿ywczych do Zak³adu Karnego w £owiczu
- Budowa przy³±czy kanalizacji sanitarnej na terenie gminy £owicz
- Dostawy p³ynów infuzyjnych oraz preparatów do ¿ywienia dojelitowego i pozajelitowego
wiêcej: przetargi w £owiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.