Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-17
Kraków: 16/SM/2013 - dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 57847 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice , Kraków 50, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6396250, faks 012 6396269.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.sp.mil.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 1155.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 16/SM/2013 - dostawa środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla Jednostki Wojskowej 1155 Kraków-Balice. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych środków zostały określone w zał. nr 5 A - B do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 2 oraz w zał. nr 6 A - B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 2. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na dwa zadania: Zadanie nr 1 - dostawa środków czystości do WOSZK w Zakopanem w m. Kościelisko; Zadanie nr 2 - dostawa środków czystości do Jednostki Wojskowej 1155 w m. Balice; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 18.93.00.00-7, 33.70.00.00-4, 39.50.00.00-7, 39.80.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże składając ofertę, że wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy środków czystości z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te były wykonane oraz załączy dowody czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie. W zakresie zadania nr 2 spełnieniem przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia będzie wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 8 do SIWZ co najmniej jednej należycie wykonanej dostawy środków czystości o wartości powyżej 100.000,00 zł każda wraz z dowodem określającym czy dostawa ta została wykonana należycie. - przez jedną dostawę środków czystości zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W zakresie zadania nr 2 spełnieniem przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia będzie wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 8 do SIWZ co najmniej jednej należycie wykonanej dostawy środków czystości o wartości powyżej 100.000,00 zł każda wraz z dowodem określającym czy dostawa ta została wykonana należycie. - przez jedną dostawę środków czystości zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy, w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, uwzględniające wymagania zamawiającego określone w pkt. V ppkt 4. SIWZ. 2. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - Oferta. 3. Prawidłowo wypełniony zał. nr 5 A - B do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 2. 4.Prawidłowo wypełniony zał. nr 7 do SIWZ - Parametry proponowanych produktów równoważnych - w przypadku oferowania produktów równoważnych. 5.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8bltr.sp.mil.pl (przetargi w oparciu o PZP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 15, w godzinach 8.00 - 15.00 (w dni robocze) począwszy od dnia 17.04.2013r..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 15, w godzinach 8.00 - 15.00 (w dni robocze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 16/SM/2013 - dostawa środków czystości do WOSZK w Zakopanem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do WOSZK w Zakopanem. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych środków zostały określone w zał. nr 5 A do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 oraz w zał. nr 6 A do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 18.93.00.00-7, 33.70.00.00-7, 39.50.00.00-7, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 16/SM/2013 - dostawa środków czystości do Jednostki Wojskowej 1155.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla Jednostki Wojskowej 1155 Kraków-Balice. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych środków zostały określone w zał. nr 5 B do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 2 oraz w zał. nr 6 B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 18.93.00.00-7, 33.70.00.00-7, 39.20.00.00-4, 39.50.00.00-7, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
- Zap. m. nocl., m. parking., s. konf.oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.semin.dla wizytat. podst.opieki zdrow. w dn. 13-14.06.2025 r. w Warszawie (seminarium dwudniowe)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby 30 placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Utworzenie dodatkowych miejsc w Żłobku Gminnym w Dydni, 36-204 Dydnia 212
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny w obiektach w rejonie odpowiedzialności 6 WOG Ustka w 2025 roku.
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla jednostek obsługiwanych przez Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy.
- Dostawa rękawic ochronnych jednorazowych (diagnostyczne, chirurgiczne, ortopedyczne)
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.