Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-07-25
Og³oszenie nr 578503-N-2019 z dnia 2019-07-25 r.
Urz±d Gminy ¦wiedziebnia: Przebudowa - modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy ¦wiedziebnia
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
-
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Gminy ¦wiedziebnia, krajowy numer identyfikacyjny
54502400000000, ul.
¦wiedziebnia
,
87-335
¦wiedziebnia, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
564 938 460, e-mail
t.ratkowski@swiedziebnia.com.pl, faks
564 938 429.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiedziebnia.pl
Adres profilu nabywcy:
-
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
-
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.swiedziebnia.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swiedziebnia.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak
Adres:
Gmina ¦wiedziebnia, ¦wiedziebnia 92A, 87-335 ¦wiedziebnia
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa - modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy ¦wiedziebnia
Numer referencyjny:
ZP.271.3.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie czê¶ci
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane, polegaj±ce na przebudowie - modernizacji piêciu odcinków dróg gminnych tj. w miejscowo¶ci: Janowo - 2 odcinki, Dzierzno - 1 odcinek, Ksiête - 1 odcinek, ¦wiedziebnia - 1 odcinek. Zakres rzeczowy objêty niniejszym postêpowaniem, podzielony zosta³ na piêæ czê¶ci. Czê¶æ I zamówienia: Modernizacja drogi gminnej - dojazdowej do gruntów rolnych oraz siedlisk gospodarstw rolnych w miejscowo¶ci Janowo na dz. nr 401, czê¶æ II zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Janowo na dz. nr 41, czê¶æ III zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Dzierzno na dz.nr 102/3, czê¶æ IV zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Ksiête na dz. nr 147, czê¶æ V zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci ¦wiedziebnia na dz. nr 432 CZÊ¦Æ I ZAMÓWIENIA: Modernizacja drogi gminnej - dojazdowej do gruntów rolnych oraz siedlisk gospodarstw rolnych w miejscowo¶ci Janowo na dz. nr 401. Zamówienie obejmuje roboty przygotowawcze, pomiarowe, (w tym pomiar geodezyjny powykonawczy) i ziemne, rozebranie przepustów rurowych, zdjêcie warstwy ziemi urodzajnej mechaniczne profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z kruszywa ³amanego, oczyszczanie plantowanie i ¶cinanie poboczy, wykonanie rowów przydro¿nych mechanicznie. Nastêpnie wykonanie nadbudowy nawierzchni drogi poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± kruszywem naturalnym frakcji 8-11 w ilo¶ci 13dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilo¶ci 10dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± grysem kamiennym frakcji 2-5 w ilo¶ci 8dm3/m2. Roboty uzupe³niaj±ce i wykoñczeniowe polegaj±ce na zamontowaniu s³upków do znaków drogowych z rur stalowych i przymocowanie tablic znaków drogowych oraz barier sprê¿ystych (zgodnie z projektem sta³ej organizacji ruchu (za³±cznik nr 11)- dokument dostêpny w siedzibie Zamawiaj±cego). Roboty podstawowe tj. odwodnienie, wykopy, monta¿ urz±dzeñ sanitarnych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - przedmiar robót (za³±cznik nr 9) do SIWZ oraz opracowanie techniczne (za³±cznik nr 10) do SIWZ. CZÊ¦Æ II ZAMÓWIENIA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Janowo na dz. nr 41. Zamówienie obejmuje roboty polegaj±ce na nadbudowie nawierzchni drogi poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± kruszywem naturalnym frakcji 8-11 w ilo¶ci 13dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilo¶ci 10dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± grysem kamiennym frakcji 2-5 w ilo¶ci 8dm3/m2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - przedmiar robót (za³±cznik nr 12) do SIWZ. CZÊ¦Æ III ZAMÓWIENIA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Dzierzno na dz. nr 102/3. Zamówienie obejmuje roboty polegaj±ce na nadbudowie nawierzchni drogi poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± kruszywem naturalnym frakcji 8-11 w ilo¶ci 13dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilo¶ci 10dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± grysem kamiennym frakcji 2-5 w ilo¶ci 8dm3/m2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - przedmiar robót (za³±cznik nr 13) do SIWZ. CZÊ¦Æ IV ZAMÓWIENIA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Ksiête na dz. nr 147. Zamówienie obejmuje roboty polegaj±ce na nadbudowie nawierzchni drogi poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± kruszywem naturalnym frakcji 8-11 w ilo¶ci 13dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilo¶ci 10dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± grysem kamiennym frakcji 2-5 w ilo¶ci 8dm3/m2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - przedmiar robót (za³±cznik nr 14) do SIWZ. CZÊ¦Æ V ZAMÓWIENIA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci ¦wiedziebnia na dz. nr 432. Zamówienie obejmuje roboty polegaj±ce na nadbudowie nawierzchni drogi poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± kruszywem naturalnym frakcji 8-11 w ilo¶ci 13dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilo¶ci 10dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsj± asfaltow± grysem kamiennym frakcji 2-5 w ilo¶ci 8dm3/m2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - przedmiar robót (za³±cznik nr 15) do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-10-21
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-10-21 | |||
2019-10-21 | |||
2019-10-21 | |||
2019-10-21 | |||
2019-10-21 |
II.9) Informacje dodatkowe: -
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
-
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿:
I czê¶æ zamówienia - 200 000,00 PLN, II czê¶æ zamówienia - 30 000,00 PLN, III czê¶æ zamówienia - 30 000,00 PLN, IV czê¶æ zamówienia - 30 000,00 PLN, V czê¶æ zamówienia - 10 000,00 PLN
W przypadku, gdy Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej czê¶ci postêpowania wówczas musi wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± ³±cznie dla wybranych czê¶ci.
Informacje dodatkowe
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spó³ka cywilna), ww warunek udzia³u w postêpowaniu spe³niaj± ³±cznie.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) Wykonawcy: Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ siê do¶wiadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie/przebudowie/rozbudowie drogi w zakresie rzeczowym zbli¿onym do przedmiotu zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿: w przypadku I czê¶ci zamówienia: 350 000 PLN brutto, w przypadku II czê¶ci zamówienia: 50 000 PLN brutto, w przypadku III czê¶ci zamówienia: 50 000 PLN brutto, w przypadku IV czê¶ci zamówienia: 50 000 PLN brutto, w przypadku V czê¶ci zamówienia: 20 000 PLN brutto W przypadku, gdy Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej czê¶ci Zamawiaj±cy dopuszcza, aby Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu pos³u¿y³ siê tym samym do¶wiadczeniem dla wszystkich czê¶ci pod warunkiem ¿e do¶wiadczenie to spe³nia warunki okre¶lone odrêbnie dla ka¿dej z tych czê¶ci. 2) Osób: Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e dysponuje osobami, które bêd± skierowane przez wykonawcê do realizacji zamówienia, posiadaj±cymi odpowiednie kwalifikacje i do¶wiadczenie zawodowe, niezbêdne do wykonania zamówienia, nie mniejsze ni¿ okre¶lono poni¿ej, tj.: a) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej. Wy¿ej wymieniona osoba winna posiadaæ uprawnienia do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (wg stanu prawnego obowi±zuj±cego na dzieñ wszczêcia postêpowania) lub posiadaæ kwalifikacje zgodnie z postanowieniami art. 12a tej¿e ustawy lub równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonanie tych samych czynno¶ci, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w tej samej specjalno¶ci.
Warunek jest jednakowy dla wszystkich czê¶ci zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) ww. warunek udzia³u w postêpowaniu spe³niaj± ³±cznie.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 1) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 UPZP oraz odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 UPZP; 5) o¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 6) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), 7) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ na wezwanie Zamawiaj±cego, wynikaj±ce z art. 26 ust. 2 UPZP, nastêpuj±ce dokumenty:
1. dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie innych dokumentów, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu;
2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (za³±cznik nr 6 do SIWZ) z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³±cznik nr 8 do SIWZ);
Informacje dotycz±ce kwalifikacji zawodowych powinny zawieraæ posiadane uprawnienia budowlane w danej specjalno¶ci, nr uprawnieñ i datê ich uzyskania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. dowód wniesienia wadium - o ile dotyczy, 2. pe³nomocnictwo (równie¿ to, o którym mowa w pkt 16.6 SIWZ) - o ile dotyczy. Pe³nomocnictwo mo¿e byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, 3. dokumenty inne ni¿ pe³nomocnictwo/a wymienione w pkt 2, z których wynika prawo do podpisania oferty, podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570), a wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, 4. o¶wiadczenie/a, o którym/ch mowa w pkt 11.1. SIWZ, 5. dokumenty (w szczególno¶ci zobowi±zanie podmiotu), o których mowa w pkt 11.8 SIWZ, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach okre¶lonych w art. 22a UPZP, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. UWAGA Wykonawca nie do³±cza kosztorysów ofertowych do formularza oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
-
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
-
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
-
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
-
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
-
Informacje dodatkowe
-
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
-
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
-
Wstêpny harmonogram postêpowania:
-
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
-
Informacje dodatkowe:
-
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
-
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
-
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
-
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:-
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
-
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
-
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
-
Informacje dodatkowe:
-
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 UPZP, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w oparciu o nastêpuj±ce okoliczno¶ci: 1) ceny realizacji przedmiotu Umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê, 2) przed³u¿enia terminu wykonania robót budowlanych, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy, co mo¿e nast±piæ jedynie w przypadku: a) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, lub innych niemo¿liwych do przewidzenia, wstrzymuj±cych lub opó¼niaj±cych realizacje robót bêd±cych przedmiotem umowy, b) konieczno¶æ wykonania prac wynikaj±cych z zaleceñ organów uprawnionych, np. Nadzoru budowlanego, Konserwatora zabytków, itp., c) wyst±pienia w obrêbie prowadzonych prac niewypa³ów, niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, itp d) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które nie ponosi odpowiedzialno¶ci Wykonawca, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, e) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, f) wstrzymania robót lub przerwy w realizacji robót, powsta³ej z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego, g) gdy umowa nie mo¿e byæ realizowana z powodu niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych nie pozwalaj±cych na w³a¶ciw± realizacjê przedmiotu umowy, np. nadmierne opady, bardzo wysokie temperatury, itp., h) gdy umowa nie mo¿e byæ realizowana z powodu si³y wy¿szej lub z powodu nastêpstw si³y wy¿szej. 3) zmiany Podwykonawców, w tym podmiotów trzecich, na zdolno¶ci których Wykonawca polega³ wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadach okre¶lonych § 7 Umowy, 4) zmiany osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, o których mowa w § 6 Umowy, pod warunkiem, ¿e zaproponowana przez Wykonawcê, na dane stanowisko, osoba wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ Zamawiaj±cy okre¶li³ na etapie postêpowania o zamówienie publiczne; 5) zmiany Umowy bêd± mog³y nast±piæ równie¿, w przypadku zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej, a tak¿e zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany Umowy w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 UPZP, o ile zaistniej± opisane w nich okoliczno¶ci. 3. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrze¿eniem przypadków przewidzianych w umowie. 4. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia Umowy, wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci i musz± byæ dokonane przez upowa¿nionych przedstawicieli obu Stron. 5. Zmiana oznaczenia Stron Umowy, zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, danych niezbêdnych do wystawienia faktury oraz adresu korespondencyjnego wynikaj±ce ze zmian organizacyjnych, zmiana numerów telefonów i faksów lub adresów poczty elektronicznej, a tak¿e zmiana osób upowa¿nionych do reprezentowania Stron lub odbioru przedmiotu Umowy - nie stanowi± zmiany Umowy i wymagaj± tylko pisemnego powiadomienia drugiej Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
-
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
-
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-08-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
-
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦wiedziebnia, ¦wiedziebnia 92A, 87-335 ¦wiedziebnia; b) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie ¦wiedziebnia mo¿na skontaktowaæ siê drog± e-mailow±: inspektor@cbi24.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 UPZP; e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 UPZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach UPZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z UPZP; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; i) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Modernizacja drogi gminnej - dojazdowej do gruntów rolnych oraz siedlisk gospodarstw rolnych w miejscowo¶ci Janowo na dz. nr 401. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233120-6,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-10-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Janowo na dz. nr 41 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233120-6,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,96
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-10-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Dzierzno na dz. nr 102/3 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233120-6,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-10-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Ksiête na dz. nr 147 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233120-6,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-10-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci ¦wiedziebnia na dz. nr 432. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233120-6,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-10-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowo¶ci Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Przebudowa drogi wraz z budow± sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Przebudowa drogi wewnêtrznej dz. nr ew. 306/1 o¶. Klemensów
- "Przebudowa drogi gminnej nr 119021 N pomiêdzy miejscowo¶ciami Czyprki i Woryny w gminie Górowo I³aweckie"
- Przebudowa drogi wewnêtrznej ul. Apteczna w Krynkach i ul. Staszica w Brodach wraz z budow± chodnika i o¶wietlenia
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.