Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-06-26
Og³oszenie nr 578670-N-2018 z dnia 2018-06-26 r.
Gminne Centrum Edukacji w Igo³omi: "WYPOSA¯ENIE NOWO OTWARTEGO ODDZIA£U PRZEDSZKOLNEGO W IGO£OMI W ELEMENTY PLACU ZABAW ORAZ W POMOCE I MATERIA£Y DYDAKTYCZNE, MEBLE I SPRZET MULTIMEDIALNY"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach Projektu: Zwiêkszenie dostêpu do wychowania przedszkolnego dla dzieci 3-4 letnich na obszarze Gminy Igo³omia-Wawrzeñczyce w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014 -2020, O¶ Priorytetowa Wiedza i Kompetencje Dzia³anie 10.1, Poddzia³anie 10.1.1, z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminne Centrum Edukacji w Igo³omi, krajowy numer identyfikacyjny
12186379900000, ul.
Igo³omia
252
,
32126
Igo³omia, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
12 287 30 31, e-mail
igol252@wp.pl, faks
12 287 30 31.
Adres strony internetowej (URL): www.szpigolomia.com; www.igwa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.szpigolomia.com; www.igwa.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpigolomia.com; www.igwa.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art.10c ust. 2 PZP sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r Prawo Pocztowe (Dz. U. pz. 1529 oraz 2015r. poz. 1830), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Gminne Centrum Edukacji w Igo³omi, Igo³omia 252, 32-125 Wawrzeñczyce
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"WYPOSA¯ENIE NOWO OTWARTEGO ODDZIA£U PRZEDSZKOLNEGO W IGO£OMI W ELEMENTY PLACU ZABAW ORAZ W POMOCE I MATERIA£Y DYDAKTYCZNE, MEBLE I SPRZET MULTIMEDIALNY"
Numer referencyjny:
GCEIg.271.7.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
XIV czê¶ci
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i monta¿ elementów placu zabaw oraz dostawa pomocy i materia³ów dydaktycznych, mebli i sprzêtu multimedialnego do nowo otwartego oddzia³u Przedszkola w Igo³omi w Gminie Igo³omia-Wawrzeñczyce. Zadanie jest objête projektem: Zwiêkszenie dostêpu do wychowania przedszkolnego dla dzieci 3-4 letnich na obszarze Gminy Igo³omia-Wawrzeñczyce w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014 -2020, O¶ Priorytetowa Wiedza i Kompetencje Dzia³anie 10.1, Poddzia³anie 10.1.1, z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czterna¶cie odrêbnych czê¶ci: - I CZÊ¦Æ przedmiotu zamówienia pn. "Dostawa i monta¿ urz±dzeñ placu zabaw". Zakres I czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê i monta¿ urz±dzeñ placu zabaw wymienionego w za³±czniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II CZÊ¦Æ przedmiotu zamówienia pn. "Dostawa sprzêtu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego" do wyposa¿enia pomieszczeñ nowego oddzia³u oraz na zajêcia z terapii logopedycznej. Zakres II czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego wymienionego w za³±czniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - III CZÊ¦Æ przedmiotu zamówienia pn. "Dostawa i monta¿ mebli do wyposa¿enia pomieszczeñ nowego oddzia³u oraz na warsztaty przyrodnicze". Zakres III czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê i monta¿ mebli-asortymentu wymienionego w za³±czniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - IV CZÊ¦Æ przedmiotu zamówienia pn. "Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia z now± grup± 3-4 latków". Zakres IV czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê asortymentu wymienionego w za³±czniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - V CZÊ¦Æ przedmiotu zamówienia pn. "Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia z terapii logopedycznej". Zakres V czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê asortymentu wymienionego w za³±czniku nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - VI CZÊ¦Æ przedmiotu zamówienia pn. "Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia z dzieæmi o zaburzonym rozwoju spo³eczno-emocjonalnym". Zakres VI czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê asortymentu wymienionego w za³±czniku nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - VII CZÊ¦Æ przedmiotu zamówienia pn. "Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia z integracji sensorycznej". Zakres VII czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê asortymentu wymienionego w za³±czniku nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - VIII CZÊ¦Æ przedmiotu zamówienia pn. "Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia rozwijaj±ce sprawno¶æ manualn± - terapia rêki". Zakres VIII czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê asortymentu wymienionego w za³±czniku nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - IX CZÊ¦Æ przedmiotu zamówienia pn. "Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia psychoruchowe oraz stymuluj±ce rozwój psychoruchowy". Zakres IX czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê asortymentu wymienionego w za³±czniku nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - X CZÊ¦Æ przedmiotu zamówienia pn. "Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia taneczno-muzyczne". Zakres X czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê asortymentu wymienionego w za³±czniku nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - XI CZÊ¦Æ przedmiotu zamówienia pn. "Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia teatralne". Zakres XI czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê asortymentu wymienionego w za³±czniku nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - XII CZÊ¦Æ przedmiotu zamówienia pn. "Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia plastyczne". Zakres XII czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê asortymentu wymienionego w za³±czniku nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - XIII CZÊ¦Æ przedmiotu zamówienia pn. "Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia przyrodnicze "Ma³y ekolog". Zakres XIII czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê asortymentu wymienionego w za³±czniku nr 13 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - XIV CZÊ¦Æ przedmiotu zamówienia pn. "Pomoce dydaktyczne i materia³y na warsztaty ceramiczne" . Zakres XIV czê¶ci przedmiotu zamówienia obejmuje dostawê asortymentu wymienionego w za³±czniku nr 14 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pomoce dydaktyczne i materia³y dostarczane w ramach wszystkich wymienionych czê¶ci zamówienia maj± byæ wyrobem fabrycznie nowym tzw. wolnym od wad, nieu¿ywane, nieuszkodzone, nieobci±¿one prawami osób trzecich, oraz spe³niaæ obowi±zuj±ce normy bezpieczeñstwa. Je¿eli w specyfikacji zamówienia znajduj± siê jakiekolwiek patenty, pochodzenie czy znaki towarowe - nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy poda³ taki opis w celu wskazania na typ i dopuszcza tym samym sk³adanie ofert równowa¿nych o parametrach jako¶ciowych oraz technicznych nie gorszych ni¿ te, które zosta³y podane przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy s± zobowi±zani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, pod wzglêdem jako¶ci, estetyki, funkcjonalno¶ci i bezpieczeñstwa z opisem zawartym w za³±cznikach do niniejszej SIWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza w przypadku braku okre¶lonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbli¿onego pod wzglêdem zastosowania i wykonania.
II.5) G³ówny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
39161000-8 |
39162110-9 |
30230000-0 |
37535200-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
21 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca wraz z ofert± sk³ada ( dotyczy ka¿dej z czê¶ci przedmiotu zamówienia tj. czê¶ci od I do XIV): 1) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego dotycz±ce: a. Nie podlegania wykluczeniu - Za³. nr 17 SIWZ, b. Spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³. Nr 18 SIWZ, 2) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych lub wskazania adresu internetowego ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, pod którym Zamawiaj±cy samodzielnie pobierze dokument. Wykonawca mo¿e równie¿ wskazaæ, by przedmiotowy dokument Zamawiaj±cy pobra³ z posiadanych i przechowywanych u siebie dokumentacji postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego (wskazaæ jakie postêpowanie), o ile dokument taki bêdzie aktualny.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie zmiany umowy musz± byæ zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e w ramach umowy mo¿na zmieniæ: - termin realizacji zamówienia, w przypadku uzasadnionych okoliczno¶ci, niezale¿nych od Wykonawcy (np.: opó¼nienia w dostawie asortymentu od producenta, itp.). W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin realizacji o czas niezbêdny do realizacji przedmiotu umowy, - personel zwi±zany z realizacja zamówienie w tym nie bêd±cy stron± umowy tzn. ,,Zamawiaj±cym" i ,,Wykonawc±". Wskazana zmiana mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia zaniedbañ w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; zmian organizacyjnych lub w przypadku zaistnienia zdarzeñ losowych. Zmieniamy personel musi równie¿ spe³niaæ warunki postawione na etapie postêpowania przetargowego, co Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu, - adres siedziby Wykonawcy. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postêpowania przetargowego, - zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie ca³ego zakresu umowy nie le¿y w interesie publicznym/interesie Zamawiaj±cego, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obni¿one o warto¶æ zakresu us³ugi, która nie zostanie zrealizowana, - asortyment wchodz±cy w zakres przedmiotu zamówienia w okoliczno¶ciach niezale¿nych od Wykonawcy, np. w wyniku zakoñczenia wytwarzania danego asortymentu objêtego przedmiotem zamówienia lub wycofanie go z produkcji lub z obrotu na terytorium Polski, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê polegaj±c± na dostarczeniu produktu zastêpczego o podobnym charakterze edukacyjnym, za cenê jednostkow± nie wy¿sz± ni¿ zaoferowana w ofercie. W takiej sytuacji mo¿liwa jest zmiana zapisów umowy, w zakresie przedmiotu zamówienia oraz odpowiednio zmiana ca³kowitej warto¶ci umowy. - stawkê podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotycz±cych jego wysoko¶ci. W takim przypadku o now± stawkê podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy, - podwykonawcê lub zrezygnowaæ z podwykonawcy w okoliczno¶ciach wynikaj±cych z potrzeb Wykonawcy. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ dotychczasowy podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia bêdzie chcia³ wprowadziæ podwykonawcê to zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu przed zawarciem aneksu do umowy o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 potwierdzaj±ce ¿e wprowadzany podwykonawca równie¿ spe³nia postawione procedur± przetargow± warunki udzia³u i nie podlegania wykluczeniu. Je¿eli Zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e wobec podwykonawcy, którego Wykonawca chce wprowadziæ, zachodz± podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowi±zany jest zast±piæ tego podwykonawcê lub zrezygnowaæ z powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia temu podwykonawcy. Niniejszy zapis stosuje siê równie¿ wobec dalszych podwykonawców. 2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e mo¿liwa jest równie¿ zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w pozosta³ych okoliczno¶ciach, nie ujêtych w ust. 1 niniejszej grupy tematycznej SIWZ, szczegó³owo opisanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6) ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> ofertê nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa i monta¿ urz±dzeñ placu zabaw |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 37535200-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla czê¶ci I to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: - termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. - termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. - termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt.
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa sprzêtu komputerowego, multimedialnego i interaktywnego" do wyposa¿enia pomieszczeñ nowego oddzia³u oraz na zajêcia z terapii logopedycznej. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30230000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
termin dostawy | 40,00 |
cena | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla czê¶ci II to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: - termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. - termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. - termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt.
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa i monta¿ mebli do wyposa¿enia pomieszczeñ nowego oddzia³u oraz na warsztaty przyrodnicze |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39161000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla czê¶ci III to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: - termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. - termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. - termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt.
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia z now± grup± 3-4 latków |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla czê¶ci IV to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: - termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. - termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. - termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia z terapii logopedycznej |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
termin dostawy | 40,00 |
cena | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla czê¶ci V to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: - termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. - termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. - termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Czê¶æ nr: | 6 | Nazwa: | Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia z dzieæmi o zaburzonym rozwoju spo³eczno-emocjonalnym |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla czê¶ci VI to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: - termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. - termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. - termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Czê¶æ nr: | 7 | Nazwa: | Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia z integracji sensorycznej |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla czê¶ci VII to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: - termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. - termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. - termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Czê¶æ nr: | 8 | Nazwa: | Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia rozwijaj±ce sprawno¶æ manualn± - terapia rêki |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla czê¶ci VIII to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: - termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. - termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. - termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Czê¶æ nr: | 9 | Nazwa: | Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia psychoruchowe oraz stymuluj±ce rozwój psychoruchowy |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla czê¶ci IX to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: - termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. - termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. - termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Czê¶æ nr: | 10 | Nazwa: | Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia taneczno-muzyczne |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla czê¶ci X to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: - termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. - termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. - termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Czê¶æ nr: | 11 | Nazwa: | Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia teatralne |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla czê¶ci XI to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: - termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. - termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. - termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Czê¶æ nr: | 12 | Nazwa: | Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia plastyczne |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
termin dostawy | 40,00 |
cena | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla czê¶ci XII to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: - termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. - termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. - termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Czê¶æ nr: | 13 | Nazwa: | Pomoce dydaktyczne i materia³y na zajêcia przyrodnicze "Ma³y ekolog" |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla czê¶ci XIII to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: - termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. - termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. - termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
Czê¶æ nr: | 14 | Nazwa: | Pomoce dydaktyczne i materia³y na warsztaty ceramiczne |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6, 39162110-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji : zgodnie ze z³o¿ona ofert±, jednak¿e nie d³u¿ej ni¿ 21 dni licz±c od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy dla czê¶ci XIV to 21 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad: - termin dostawy 7 dni od dnia zawarcia umowy- 40 pkt. - termin dostawy 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. - termin dostawy 21 dni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
- Doposa¿enie pracowni sieci lokalnych w sprzêty TIK dla zawodu T. Informatyk
- Budowa integracyjnego, ogólnodostêpnego placu zabaw zlokalizowanego na terenie Ogródka Jordanowskiego przy ul. Ró¿añskiej w Ostrowi Mazowieckiej
- Dostawa i monta¿ urz±dzeñ z zakresu cyberbezpieczeñstwa w zwi±zku z realizacj± projektu pn. Zaawansowane us³ugi cyfrowe w Gminie Sulêczyno
- "Zakup i dostawa sprzêtu, wyposa¿enia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szko³y Przysz³o¶ci w Gminie Cieszków" - przetarg II
wiêcej: Sprzêt zwi±zany z komputerami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.