Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Gdynia: Dostawa, instalacja, wdrożenie, asysta techniczna i konserwacja Systemu Informatycznej Obsługi Dochodów Miasta
Numer ogłoszenia: 57888 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni , Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, faks 058 6209798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja, wdrożenie, asysta techniczna i konserwacja Systemu Informatycznej Obsługi Dochodów Miasta.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: System Informatycznej Obsługi Miasta.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 20 000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są wykonawcy, którzy: prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Spełniają wszystkie wymagania art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust 1. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostarczyli, zainstalowali i wdrożyli co najmniej jeden system obejmujący zakres niniejszego zamówienia w jednostce administracji samorządowej o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto. Dokument - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia na dostawy, instalacje, wdrożenia, asysty techniczne i konserwacje o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 , wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy, instalacje, wdrożenia, asysty techniczne i konserwacje zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSZĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1. Oferta wykonawcy musi zawierać: 1.1 wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. 1.2 .aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 1.3 aktualny certyfikat potwierdzający wdrożenie systemu jakości (np. ISO 9001 lub równoważny). 1.4 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący co najmniej jedną dostawę, instalację, wdrożenie, asystę techniczną i konserwację systemu o charakterze odpowiadającym niniejszemu zamówieniu, o wartości 150 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i odbiorców - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielenie przez Wykonawców. 1.5 wykaz prac/dostaw, które Wykonawca powierzy podwykonawcom, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielenie przez Wykonawców. 1.6 dowód wniesienia wadium. 2. Do oferty należy dołączyć aktualną dokumentację techniczną oferowanego systemu w wersji elektronicznej w formacie PDF. Zamawiający dopuszcza inny format niż PDF po warunkiem dostarczenia przez Wykonawcę programu umożliwiającego przeglądanie dokumentacji. 3. Dokumentacja, o której mowa w pkt.8.2, wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami składanymi przez Wykonawcę na podstawie art.87. ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowić będzie podstawę do oceny spełnienia przez System warunków wymienionych w specyfikacji. 8.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia z § 2.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich możne żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87/2006 poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/dostawy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gdyni
Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
81-382 Gdynia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Gdyni Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 81-382 Gdynia (kancelaria ogólna - parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kurs języka angielskiego na poziomie A2 - B1"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
- Konserwacja, naprawa i serwis instalacji sanitarnej i przeciwpożarowej w Parku Centralnym
- Zakup Gadżetów- T-shirty dla Wydziału Elektrycznego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gdyni, 81-597 Gdynia, ul. Leopolda Staffa 10.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Świadczenie usług rozwoju wdrożonego u Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie finansami miasta (ZSI-FK) w Gminie Miasto Szczecin
- Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS oraz serwis systemu bazodanowego Oracle
- Udzielenie 12 miesięcznej subskrypcji na 600 licencji oprogramowania Microsoft 365 E3 wraz z dodatkiem Microsoft Teams oraz 100 licencji oprogramowania Microsoft Exchange Online (plan 1)
- Udzielenie 12 miesięcznej subskrypcji na 600 licencji oprogramowania Microsoft 365 E3 wraz z dodatkiem Microsoft Teams oraz 100 licencji oprogramowania Microsoft Exchange Online (plan 1)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.