eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszSukcesywne dostawy pieluchomajtek dla dzieci i doros³ych oraz podpasek ginekologicznych.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-03-20

Kalisz: Sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla dzieci i doros³ych oraz podpasek ginekologicznych.
Numer og³oszenia: 57896 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, ul. Poznañska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, fax 062 7571323.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalkalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla dzieci i doros³ych oraz podpasek ginekologicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy pieluchomajtek dla dzieci i doros³ych oraz podpasek ginekologicznych. Przedmiot zamówienia sk³ada siê z 3 niepodzielnych zadañ. Szczegó³owy opis zadañ znajduje siê w dalszej czê¶ci og³oszenia.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.20.00 - Papierowe artyku³y sanitarne i szpitalne Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.77.00.00 - Artyku³y higieniczne z papieru .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Tak, ilo¶æ czê¶ci: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówieñ publicznych . O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spe³nienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia / nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniach lub dokumentach, których Zamawiaj±cy wymaga poni¿ej. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów jednoznacznie musi wynikaæ, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿sze warunki.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - dokumenty te, winny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - dokumenty te, winny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do sk³adania dokumentów, o których mowa wy¿ej stosuje siê odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkalisz.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Poznañska 79.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiaj±cego - Kancelaria.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: pieluchomajtki dla noworodków i dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pieluchomajtki dla noworodków i dzieci - 126 700 szt.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 21.22.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pieluchomajtki dla doros³ych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla doros³ych - 7550 szt..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 21.22.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Podpaski ginekologiczne oraz podk³ady ch³onne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Podpaski ginekologiczne oraz podk³ady ch³onne 10 520 op podpasek a 10 szt oraz 50 op podk³adów a 30 szt..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 21.22.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.