Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-08-31
Og³oszenie nr 579009-N-2020 z dnia 2020-08-31 r.
Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Soko³owskiego: "Dostawa Aparatu ultrasonograficznego"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Soko³owskiego, krajowy numer identyfikacyjny
89004744600000, ul.
ul. Soko³owskiego
4
,
58-309
Wa³brzych, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
746 489 742, e-mail
szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl, faks
746 489 746.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
siedziba Zamawiaj±cego, Soko³owskiego 4, 58-309 Wa³brzych
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Dostawa Aparatu ultrasonograficznego"
Numer referencyjny:
Zp/47/PN-44/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYCH APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO L.P Parametr Warto¶æ wymagana Warto¶æ oferowana Parametr punktowany I. JEDNOSTKA G£ÓWNA TAK 1. Aparat fabrycznie nowy, nierekondycjonowany. Najnowsza technologia, model aparatu (nie wersja, rewizja) wprowadzony na rynek nie wcze¶niej ni¿ w 2017 roku. TAK 2. Zakres czêstotliwo¶ci pracy (MHz) 2,0-17,0 MHZ Do 17 MHZ - 0 pkt Powy¿ej 17 MHZ-5 pkt 3. Technologia cyfrowa TAK - opisaæ 4. Ilo¶æ kana³ów przetwarzania Min 1 000 000 1 000 000 - 0 pkt pow. 1 000 000-5 pkt 5. Ilo¶æ niezale¿nych gniazd prze³±czanych elektronicznie Min 4 4 gniazda - 0 pkt pow. 4 - 5 pkt. 6. Monitor LCD - przek±tna ekranu Min 20 cali 20" - 0 pkt. 21" - 3 pkt. od 22" - 5 pkt. 7. Mo¿liwo¶æ regulacji po³o¿enia monitora niezale¿nie od panelu sterowania TAK 8. Mo¿liwo¶æ regulacji po³o¿enia panelu sterowania min+/- 900 TAK 9. Mo¿liwo¶æ nagrywania i odtwarzania dynamicznego obrazów (tzw. Cine Ioop) TAK 10. Zintegrowany z aparatem systemu archiwizacji obrazów na dysku twardym z mo¿liwo¶ci± eksportowania na no¶niki przeno¶ne DVD/CD TAK 11. Transmisja danych i obrazów w sieci komputerowej wg. standardu DICOM 3.0 (Dicom Storage, Print, Workist) z opcjonaln± mo¿liwo¶ci± po³aczenia przez ³±cze bezprzewodowe Wi-Fi i Pod³±czenie i zintegrowanie urz±dzenia z systemem szpitalnym PACS/RIS firmy Pixel Technology umo¿liwiaj±c komunikacjê protoko³ami DICOM (min. Send, worklist) i HL7" (Zamawiaj±cy posiada licencjê, Wykonawca musi pokryæ koszty pod³±czenia) TAK 12. Panel sterowania z regulacj± wysoko¶ci TAK, min. 10 cm 13. Zintegrowany dysk twardy HDD Min. 500 GB 14. Ekran dotykowy umo¿liwiaj±cy obs³ugê aparatu o przek±tnej min. 13" TAK 13" - 0 pkt. 14" - 3 pkt. od 15" - 5 pkt. 15. Mo¿liwo¶æ regulacji k±ta nachylenia panelu dotykowego TAK/NIE Tak - 10 pkt. NIE - 0 pkt. 16. Klawiatura alfanumeryczna wysuwana spod panelu sterowania TAK 17. Dedykowany, wbudowany w aparat podgrzewacz ¿elu TAK 18. Drukarka termiczna (video) czarno-bia³a Podaæ typ i producenta II. TRYB 2D (B-mode) TAK 1. Zakres ustawiania g³êboko¶ci penetracji (cm) Od max. 1 do min. 30 cm 2. Zakres bezstratnego powiêkszania obrazu rzeczywistego Min 8x 8x - 0 pkt. Powy¿ej 8x - 5 pkt. 3. Zakres dynamiki systemu (dB0 Min. 310 dB 4. Zastosowanie technologii obrazowania "nak³adanego" przestrzennego wielokierunkowego (compounding) z mo¿liwo¶ci± wyboru minimum 7 kierunków sterowania liniami obrazu TAK opisaæ 5. Tryb obrazowania z popraw± rozdzielczo¶ci kontrastowej poprzez eliminacjê szumów plamek obrazów (speckle reduction) TAK opisaæ 6. Zastosowanie technologii automatycznie optymalizuj±cej obraz w trybie B oraz parametry Dopplera pulsacyjnego za pomoc± jednego przycisku TAK III. TRYB M TAK 1. Anatomiczny tryb M TAK IV. TRYB SPEKTRALNY DOPPLER PULSACYJNY (PWD) TAK 1. Podaæ maksymaln± mierzon± prêdko¶æ przep³ywu (cm/s) przy 00 k±cie korekcji Min. +/- 400 cm/s 2. Podaæ wielko¶æ bramki Dopplerowskiej (cm) Od. Max. 0,5 do min 20 mm 3. Podaæ k±t korekcji kata bramki Dopplerowskiej (mm) Min. 0 - +/-890 V. TRYB DOPPLER KOLOROWY (CD) TAK 1. Regulacja uchylno¶ci pola Dopplera Kolorowego TAK VI. TRYB ANGIOLOGICZNY (Doppler mocy) TAK 1. Doppler mocy (Power Doppler) kierunkowy TAK VII. TRYB DOPPLER CI¡G£Y TAK VIII. OBRAZOWANIE HARMONICZNE TAK 1. Obrazowanie harmoniczne na wszystkich zaoferowanych g³owicach TAK IX. TRYB DUPLEX (2D+PWD lubCD) TAK X. TRYB TRIPLEX (2D+PWD+CD) TAK XI. Oprogramowanie pomiarowe wraz z pakietem obliczeniowym TAK 1. Oprogramowanie aplikacyjne i pomiarowe min: -brzuszne -naczyniowe -TCD -kardiologiczne -fast -piersi -tarczyca 2. Pakiet obliczeñ automatycznych dla Dopplera (automatyczny obrys spektrum) TAK XII. G³owica liniowa wieloczêstotliwo¶ciowa do badañ naczyniowych Podaæ typ i producenta 1. Zakres czêstotliwo¶ci pracy przetwornika (MHz) Min. 3,0 MHz (+/-1MHz) max. 14,0 MHz (+/- 1MHz) 2. Liczba elementów Min. 128 3. D³ugo¶æ czo³a g³owicy 38-40 mm 4. Obrazowanie trapezowe TAK 5. Mo¿liwo¶æ pracy z przystawk± bipsyjn± TAK XIII. G³owica sektorowa elektroniczna "single crystal" Podaæ typ i producenta 1. Zakres czêstotliwo¶ci pracy przetwornika (MHz) Min. -1,1 max. - 4,8 MHz 2. Liczba elementów Min. 96 3. Praca w trybie Dopplera ci±g³ego CWD TAK 4. Praca w trybie II harmonicznej TAK XIV. G³owica konweksowa wieloczêstotliwo¶ciowa do badañ jamy brzusznej Podaæ typ i producenta 1. Zakres czêstotliwo¶ci pracy przetwornika (MHz) Min. 1,0(+/-1MHz) max. 6,0(+/-1MHz) 2. Liczba elementów Min. 128 3. K±t pola skanowania (widzenia) (stopnie) Min. 690 4. Promieñ krzywizny (mm) 60 mm +/-5% 5. Praca w trybie elastografii akustycznej TAK 6. Mo¿liwo¶æ pracy z przystawk± biopsyjn± TAK XV. Mo¿liwo¶æ rozbudowy systemu (opcje dostêpne na dzieñ sk³adania ofert) 1. Funkcja automatycznych pomiarów pêcherzyków, wykorzystywana do analizy pêcherzyków jajnikowych Tak, opisaæ 2. Mo¿liwo¶æ rozbudowy o g³owicê endokawitarn± o k±cie obrazowania min. 210 stopni Tak 3. Mo¿liwo¶æ bezprzewodowego (Wi-Fi) pod³±czenia do sieci komputerowej LAN Tak, opisaæ 4 Czytnik kodów kreskowych Tak 5 Zastosowanie technologii eliminuj±cej efekt przep³ywu w naczyniach celem optymalizacji wizualizacji naczyñ Tak, opisaæ 6. Obrazowanie 4D (3D w czasie rzeczywistym) z g³owic objêto¶ciowych (tzw. Wolumetrycznych). Tak, opisaæ 7. Obrazowanie elastografii uciskowej typu "strain" Tak, opisaæ 8. Funkcja automatycznego pomiaru typowych struktur p³odu, wymaganych dla biometrii p³odu: BPD, OFD, HC, AC, FL i HL Tak, opisaæ 9. Tryb elastografi akustycznej shear wave wraz z pakietem pomiarowym Tak, opisaæ 10. Obrazowanie panoramiczne w czasie rzeczywistym na d³ugo¶ci min. 200 cm z mo¿liwo¶ci± wykonywania pomiarów. Tak, opisaæ 11. Pakiet do wyznaczania i analizy MT (Intima Media Thicknes) Tak, opisaæ 12. Tryb "zamro¿enia" systemu z mo¿liwo¶ci± szybkiego wznowienia pracy w czasie max. 5 sekund Tak, opisaæ Parametry okre¶lone jako "tak" s± parametrami granicznymi. Udzielenie odpowiedzi "nie" lub innej nie stanowi±cej jednoznacznego potwierdzenia spe³niania warunku bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. Parametry o okre¶lonych warunkach liczbowych s± warunkami granicznymi, których niespe³nienie spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca zobowi±zany jest do podania parametrów w jednostkach wskazanych w niniejszym opisie. Wykonawca gwarantuje niniejszym, ¿e sprzêt jest fabrycznie nowy (rok produkcji - 2020), nieu¿ywany, kompletny i do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie jest konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów.
II.5) G³ówny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 42
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Na podstawie za³±czonego do oferty przetargowej o¶wiadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :
posiadanie odpisu z w³a¶ciwego rejestru - na podstawie odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Na podstawie za³±czonego do oferty przetargowej o¶wiadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :
1) posiadanie zdolno¶ci zawodowych w zakresie ¶wiadczenia dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane , oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce uch nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególno¶ci: aparaty ultrasonograficzne na kwotê minimum: 80 000,00 z³. ka¿da z dostaw;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z w³a¶ciwego rejestru - na podstawie odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadaj±cym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególno¶ci: a w szczególno¶ci: aparaty ultrasonograficzne na kwotê minimum: 80 000,00 z³. ka¿da z dostaw;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w jêzyku polskim- z dok³adnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) maj± odzwierciedlaæ opis przedmiotu zamówienia zgodnego z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Odpis z w³a¶ciwego rejestru - na podstawie odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Zakres czêstotliwo¶ci pracy (MHz) jednostki g³ównej | 5,00 |
Ilo¶æ kana³ów przetwarzania | 5,00 |
Ilo¶æ niezale¿nych gniazd prze³±czanych elektronicznie | 5,00 |
Monitor LCD - przek±tna ekranu | 5,00 |
Ekran dotykowy umo¿liwiaj±cy obs³ugê aparatu o przek±tnej min. 13" | 5,00 |
Mo¿liwo¶æ regulacji k±ta nachylenia panelu dotykowego | 10,00 |
Zakres bezstratnego powiêkszania obrazu rzeczywistego | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-18, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacja dotycz±ca ochrony danych osobowych (RODO) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: o administratorem danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Soko³owskiego w Wa³brzychu o inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Soko³owskiego jest Pan Jaros³aw Golec, mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, tel. 0/74 6489696; Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "Dostawê Aparatu ultrasonograficznego" - Zp/46/PN-43/20. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; o odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp"; o dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; o obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio jego dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; o w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jego dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; o Wykonawcy nie przys³uguje: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. **Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WA£BRZYCHA
- Dostawa rêczników papierowych, dozowników do rêczników w roli, myd³a w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wa³brzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wa³brzychu
- Dostawa odczynników i materia³ów zu¿ywalnych do cytometrii przep³ywowej dla Laboratorium oraz materia³ów medycznych dla oddzia³ów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego ...
- Dostawa lamp bakteriobójczych wraz z osprzêtem
- Sukcesywna dostawa narzêdzi chirurgicznych wielorazowego u¿ytku do zabiegów ortopedycznych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z us³ug± dystrybucji do budynków Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Soko³owskiego w Wa³brzychu przez okres 12 miesiêcy
wiêcej: przetargi w Wa³brzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu usg dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie.
- Dostawa sprzêtu oraz aparatury medycznej
- Dostawa aparatu USG
- Dostawa sprzêtu medycznego
- ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DO ELASTOGRAFII W¡TROBY
- wyposa¿enie dla zadania pod nazw±: "Przebudowa i doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le"
wiêcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.