Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Wrocław: dostawa i montaż systemu monitoringu drogi startowej
Numer ogłoszenia: 57910 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Wrocław S.A., ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3581300, fax 071 3573973.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.airport.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zamawiajacy sektorowy zarzadzajacy lotniskiem.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż systemu monitoringu drogi startowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego statków powietrznych na drodze startowej. Opis techniczny przedmiotu zamówienia: System wizyjny wysokiej rozdzielczości z naturalnym kontrastem obrazu, do monitoringu statków powietrznych na drodze startowej w dzień i w nocy, w każdych warunkach oświetlenia (włączając zerowe oświetlenie) oraz w złych warunkach pogodowych pod warunkiem uzyskania obrazu z kamery. 1)System powinien posiadać następujące parametry: a.możliwość obserwacji w dzień i w nocy, b.rozdzielczość obrazu co najmniej 800x600 Pixeli, c.pełny kolor obrazu w dzień, d.naturalny kontrast obrazu przy zerowym oświetleniu, e.możliwość odczytania znaków rozpoznawczych samolotu przy zerowym oświetleniu, f.pozycjonowanie i orientacja nocna poprzez nałożenie obrazu nocnego na panoramiczny obraz terenu ze stałymi obiektami lotniskowymi, g.zoom optyczny co najmniej 25x (w dzień i nocy), h.zoom całkowity co najmniej 250 (włączając 10x cyfrowy), i.kąt widzenia w poziomie nie mniej niż: 450 (WIDE), j.obrót w poziomie - zakres nie mniejszy niż + 2100, prędkość od 0,50 na sec do 1000 ne sec, k.obrót w pionie - zakres co najmniejszy + 400, prędkość od 0,50 na sec do 300 na sec, l.stosunek sygnału do szumu: 50 dB, m.elektroniczna migawka, zakres prędkości: ¼ - 1na10000 sec, n.wzmocnienie: automatyczne-ręczne, zakres nie mniejszy od - 3 do 28 dB, o.kompensacja tła: On-Off, p.system ogniskowania (fokus system): automatyczny-ręczny, q.możliwość rozpoznania człowieka w dzień i w nocy - z odległości co najmniej 1250 m, r.możliwość identyfikacja człowieka w dzień i w nocy - z odległości co najmniej 600 m, s.możliwość obserwacji w złych warunkach pogodowych pod warunkiem uzyskania obrazu z kamery, t.możliwość obserwacji poprzez szkło normalne i barwione, u.zintegrowany system śledzący do inteligentnej analizy ruchu i prowadzenia obiektu, w tym startujących i lądujących statków powietrznych, v.odporność na warunki otoczenia: kamera ogrzewana, odporna na pył, posiadająca powłokę antyrefleksową, izolującą przed promieniowaniem słonecznym, system powinien mieć co najmniej IP65, w.menu w języku polskim. 2)Kamera wraz z osprzętem zainstalowana będzie na Wieży Kontroli Lotów o wysokości 27 m, znajdującej się w odległości ok. 1400 m od progów drogi startowej THR11 i THR29 oraz w odległości 420 m od jej osi. 3)Stanowisko operatora wraz z pulpitem sterowniczym znajduje się w terminalu pasażerskim w odległość ok. 1200 m od Wieży Kontroli Lotów. 4)Przesyłanie sygnału wizyjnego oraz sterującego pomiędzy kamerą a stanowiskiem operatorskim realizowane będzie z wykorzystaniem istniejącej sieci światłowodowej jednomodowej ZW-NOTKtcdD 8J. 5)Obraz rejestrowany będzie na istniejącym, cyfrowym rejestratorze obrazu typu GEUTEBRÜCK znajdującym się w terminalu pasażerskim. Informacje dodatkowe 1)Warunkiem złożenia oferty jest dokonanie wizji lokalnej na terenie lotniska. Przed przybyciem na wizję lokalną proszę przysłać do Portu Lotniczego wykaz osób biorących udział w wizji i numery PESEL na fax nr (071) 35 81 434. Osoba kontaktowa - Marek Szczelina - tel. 601 552 900, (071) 35 81 434. 2)Wymagane jest, aby wszystkie urządzenia będące przedmiotem zamówienia były fabrycznie nowe. 3)Na urządzenia będące przedmiotem zamówienia wymagany jest certyfikat zgodności. 4)Wymagane jest dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej, oraz dokładnej instrukcji (uwzględniającej wszystkie opcje). 5)Przeszkolenie wskazanych pracowników zamawiającego w zakresie niezbędnym do obsługi urządzeń oraz szkolenie serwisowe. 6)Oferent udzieli gwarancji na cały system na okres co najmniej 36 miesięcy. 7)Czas reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę - 10 godzin. 8)Wszystkie instrukcje dot. budowy i eksploatacji urządzeń w języku polskim. 9)Wymagania dot. ochrony informacji niejawnych: a.Wykonanie niniejszego zadania może łączyć się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, w rozumieniu ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych, (Dz. U. nr 11, poz. 95, tekst ujednolicony po zmianie z 15 kwietnia 2005 r.). b.Wykonawca ma obowiązek ochrony informacji niejawnych zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. c.Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz osób kierujących robotami, których udział w wykonaniu zadania może wiązać się z dostępem do informacji niejawnych oraz kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa tych osób, uprawniających je do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej -zastrzeżone. d.W przypadku nieprzestrzegania lub nienależytego przestrzegania przez Wykonawcę obowiązku ochrony informacji niejawnych, wynikających z prawa powszechnie obowiązującego i niniejszej umowy, osoby mające dostęp do informacji niejawnych mogą podlegać odpowiedzialności karnej zgodnie z art. 266 i 267 ustawy z 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 z późn. zm.). 13) Szczegółową specyfikację techniczną stanowiącą integralną część opisu przedmiotu zamówienia zawiera w Załączniku nr 5 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, e) wykonali, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie min. 1 zadanie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia. t.j. o wartości min. 100.000,00 zł brutto każde z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. f) wykonali usługę wymienione w punkcie e) należycie, g) pracownicy wskazani do wykonywania zamówienia posiadają licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia , zgodnie z postanowieniami Art.3,p.2) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia(Dz.U. Nr 114, poz.740 z dnia 22.08.1997) h) osoby kierujące robotami posiadają poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające je do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej -zastrzeżone. 8.2. . Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1,2, ust. 2 pkt. 2,5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). 8.3. Wykonawca winien oświadczyć, że: a) spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, b) akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 8.4. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt.1 2, ust. 2 pkt. 2, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) tj.: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)wykaz wykonanych usług wg ZAŁĄCZNIKA NR 3, c)dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie, e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4- należy załączyć poświadczenie bezpieczeństwa osób kierujących robotami uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej -zastrzeżone-. 3.1. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Specyfikacja techniczna - ZAŁĄCZNIK NR 5 5. Arkusz kalkulacyjny - ZAŁĄCZNIK NR 6 6. Zaakceptowany projekt umowy - ZAŁĄCZNIK NR 7. 7. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7.1. Ww przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 3 litera a) ,b) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 3 litera a),b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty, o których mowa w pk. 9 w pkt 10 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosowanie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 9 i w pkt 10 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 11. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania z uwzględnieniem art.26.p.3 ustawy. 11.1. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.airport.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.airport wroclaw.pl lub u zamawiajacego ul. Skarżyńskiego 36, 54-530 Wrocław pok.20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 12:00, miejsce: PLWSA ul. Skarzyńskiego 36, 54-530 Wrocław - sekretariat p.I.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.