eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³otoryja › Odtworzenie zabytkowej szubienicy w Z³otoryi jako atrakcji turystycznej Pogórza Kaczawskiego

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-09-17



Og³oszenie nr 579117-N-2020 z dnia 2020-09-17 r.

Gmina Miejska Z³otoryja: Odtworzenie zabytkowej szubienicy w Z³otoryi jako atrakcji turystycznej Pogórza Kaczawskiego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Odtworzenie zabytkowej szubienicy w Z³otoryi jako atrakcji turystycznej Pogórza Kaczawskiego

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Z³otoryja, krajowy numer identyfikacyjny 39064765300000, ul. Pl. Orl±t Lwowskich  1 , 59-500  Z³otoryja, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 768 779 138, e-mail um@zlotoryja.pl, faks 768 783 120.
Adres strony internetowej (URL): www.zlotoryja.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.zlotoryja.bip.info.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zlotoryja.bip.info.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Odtworzenie zabytkowej szubienicy w Z³otoryi jako atrakcji turystycznej Pogórza Kaczawskiego
Numer referencyjny: WFZ.271.11.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Czê¶æ I : a) odnowienie fundamentu szubienicy (czyszczenie powierzchniowe, wype³nienie ubytków w murze fundamentu, wzmocnienie kamienia piaskowego, spoinowania, hydrofobizacjê, roboty ziemne) wraz z pracami przygotowawczymi, b) rewitalizacja istniej±cych ³awek parkowych c) dostawa i monta¿ ma³ej architektury: - dostawa i monta¿ wiaty turystycznej szt 1 - dostawa i monta¿ ³awek szt.3 - dostawa i monta¿ koszy na ¶mieci szt 2 - wykonanie murowanego z kamienia krêgu na ognisko szt 1 d) remont i czê¶ciowa odbudowa, uporz±dkowanie istniej±cych tras pieszych, rowerowych o nawierzchni gruntowych i gruntowej utwardzonej oraz wykonanie nowego odcinka ¶cie¿ki turystycznej o nawierzchni utwardzonej przy fundamencie szubienicy, e) niwelacja terenu (usuniêcie samosiewów, li¶ci, humusu pod potrzeby zaplanowanego zagospodarowania turystyczno - rekreacyjnego w obrêbie Górki Mieszczañskiej), f) dostawa i monta¿ stela¿y i tablic informacji turystycznej (szt. 5), g) dostawa i monta¿ kierunkowskazu turystycznego (szt 1), h) malowanie znaków turystycznych i piktogramów na odcinku 2km. Czê¶æ II : - dostawa i monta¿ kiosku multimedialnego (szt 1)

II.5) G³ówny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48813100-1
45262500-6
45212140-9


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  60   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznych lub zawodowych, gdy Wykonawca, wyka¿e, ¿e: Dla czê¶ci I : - wykonali (zakoñczyli), z nale¿yt± staranno¶ci±, prawid³owo i terminowo, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na zagospodarowaniu terenu, potwierdzone referencjami lub innym równowa¿nym dokumentem. - wykonali min. 5 sztuk tablic informacyjnych w pe³nym kolorze w okresie ostatnich piêciu lat przed terminem sk³adania ofert, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, potwierdzone referencjami lub innym równowa¿nym dokumentem. Dla czê¶ci II : - zrealizowali dostawê i monta¿ min. 1 kiosku multimedialnego wraz z oprogramowaniem. Warunki te musi spe³niaæ Wykonawca lub konsorcjant, lub jeden z podmiotów udostêpniaj±cy zasoby wiedzy i do¶wiadczenia., który dysponuje pracownikiem/osob± posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia . 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobligowany bêdzie do z³o¿enia stosownego o¶wiadczenia. 3. Zgodnie z art. 22a. ust. 1 - 6 ustawy Pzp Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion±, powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolno¶ciach Wykonawca polega, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia ni¿ej wymienionych dokumentów: a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, lub Wykonawca wskazuje Zamawiaj±cemu na ogólnodostêpne i elektroniczne bazy, z których Zamawiaj±cy bezp³atnie mo¿e pozyskaæ takie dokumenty. Wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, sk³ada siê na zasadach okre¶lonych w § 7 i § 8 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r , poz.1126) 3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 pp. 2) lit. a), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt a) powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adnia ofert. 5. Dokument, o którym mowa, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adnia ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych na podstawie art. 22 ust. 1 b ustawy PZP, Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP, mo¿e wezwaæ Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia dokumentów wymienionych poni¿ej: 1) W celu wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów: a) wykaz robót budowlanych - za³±cznik nr 6 - wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zosta³y wykonane, sporz±dzony wed³ug wzoru Zamawiaj±cego - za³±cznik nr 6 wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ (zakoñczy³), z nale¿yt± staranno¶ci±, prawid³owo i terminowo, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na zagospodarowaniu terenu, potwierdzone referencjami lub innym równowa¿nym dokumentem Zamawiaj±cy nie dopuszcza, aby wykaz dotyczy³ robót w okresie d³u¿szym ni¿ 5 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Warunki przedstawione powy¿ej musi spe³niaæ Wykonawca lub konsorcjant, lub jeden z podmiotów udostêpniaj±cy zasoby wiedzy i do¶wiadczenia. b) Wykaz osób - za³±cznik nr 7 - skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e dysponuje pracownikiem/osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi, okre¶lonymi przepisami Prawa budowlanego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie pisemnie w formie aneksu podpisanego przez Strony. 3. Zamawiaj±ca okre¶la nastêpuj±ce warunki, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy: 3.1. zmiana terminu umownego wykonania zamówienia lub warto¶ci wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy spowodowane: a. zmian± zakresu robót wynikaj±c± z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynik³y w trakcie realizacji robót i by³y konieczne w celu prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia, b. konieczno¶ci± wykonania dodatkowych badañ, ekspertyz, analiz, uzgodnieñ, itp., c. konieczno¶ci± wykonania robót wynikaj±cych z rozwi±zañ zamiennych niewykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia, których wykonanie bêdzie konieczne dla zrealizowania ca³o¶ci robót i uzyskania za³o¿onego efektu u¿ytkowego, d. zmianami przepisów w trakcie realizowania zadania, które skutkuj± potrzeb± dokonania zmian w projekcie lub uzgodnieniach, e. konieczno¶ci± wykonania prac wynikaj±cych z zaleceñ uprawnionych organów administracyjnych, np. nadzoru budowlanego, itp., f. nadzwyczajnymi zdarzeniami gospodarczymi lub okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, g. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi - nie uwa¿a siê za element zak³ócaj±cy wp³yw standardowych czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy sk³adaniu ofert musi byæ brany pod uwagê, h. rezygnacj± Zamawiaj±cego z czê¶ci robót i zwi±zan± z tym zmian± kwoty wynagrodzenia, okre¶lonego w umowie, i. trudnymi warunkami pogodowymi, geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi, itp., j. stwierdzeniem urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, których istnienia nie da³o siê przewidzieæ i stwierdzenie których bêdzie mia³o realny wp³yw na realizacjê, k. innymi przyczynami zewnêtrznymi nie zale¿nymi od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± przeprowadzenia dzia³añ w celu wykonania umowy. 3.2. Zmiany osobowe: a. zmiana osób reprezentuj±cych Wykonawcê i Zamawiaj±cego, b. zmiana osób realizuj±cych przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, lub innych ustawach, c. zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano okre¶lonego do¶wiadczenia lub wykszta³cenia na inne legitymuj±ce siê do¶wiadczeniem lub wykszta³ceniem spe³niaj±cym wymóg SIWZ. 3.3. Zmiany Wykonawcy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. 3.4. Zmiany organizacji spe³nienia ¶wiadczenia w zakresie zmiany zasad dokonywania odbiorów ¶wiadczonych robót budowlanych. 3.5. Zmiany p³atno¶ci, w przypadku zmiany terminów p³atno¶ci, wynikaj±cych z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy. 3.6. Wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. 3.7. Pozosta³e okoliczno¶ci powoduj±ce mo¿liwo¶æ zmiany umowy: a. si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b. zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu, c. uzasadniona rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami. 4. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z wymienionej powy¿ej okoliczno¶ci termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonania jej przedmiotu w sposób nale¿yty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-02, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Wprowadzenie Zapisy klauzuli informacyjnej uwzglêdniaj± regulacje zawarte w art. 13 rozporz±dzenia RODO (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), którego przepisy bezpo¶rednio obowi±zuj± we wszystkich pañstwach cz³onkowskich UE z dniem 25 maja 2018 r. oraz maj± odpowiednie zastosowanie na gruncie Prawa zamówieñ publicznych. Wyja¶niæ w tym miejscu nale¿y, ¿e w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowi±zanym do spe³nienia obowi±zku informacyjnego z art. 13 RODO bêdzie w szczególno¶ci: A. Zamawiaj±cy - wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³. Dotyczy to w szczególno¶ci: * wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, * wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, * pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, * cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, * osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. B. Wykonawca - wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³. Dotyczy to w szczególno¶ci: * osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, * podwykonawcy/podmiotu trzeciego bêd±cego osob± fizyczn±, * podwykonawcy/podmiotu trzeciego bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, * pe³nomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego bêd±cego osob± fizyczn±, * cz³onka organu zarz±dzaj±cego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, bêd±cego osob± fizyczn± C. Podwykonawca/podmiot trzeci - wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³. Dotyczy to w szczególno¶ci osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. Przyjmuje siê, ¿e obowi±zek informacyjny z art. 13 RODO powinien byæ wykonany wraz ze zbieraniem (tj. podczas pozyskiwania) danych osobowych, a informacja powinna dotrzeæ w sposób zindywidualizowany do osoby, której dane osobowe dotycz±. Maj±c na wzglêdzie specyfikê zamówieñ publicznych, uznaæ nale¿y, ¿e zamawiaj±cy bêdzie móg³ zawrzeæ klauzulê informacyjn± z art. 13 RODO w og³oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Potencjalny wykonawca bêd±cy osob± fizyczn±, bêdzie musia³ bowiem ju¿ na pocz±tku postêpowania zapoznaæ siê z tre¶ci± og³oszenia o zamówieniu (dotyczy przetargu nieograniczonego oraz trybów dwuetapowych) lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dotyczy w szczególno¶ci przetargu nieograniczonego), aby móc uczestniczyæ w danym postêpowaniu. Podkre¶lenia wymaga, ¿e równie¿ wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci bêdzie musia³ podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby konkretnego postêpowania o udzielenie zamówienia wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz±, i od których dane te bezpo¶rednio pozyska³. Maj±c na wzglêdzie tre¶æ art. 12 RODO, informacje, o których mowa w art. 13 RODO, musz± byæ zamieszczone w ³atwo dostêpnej formie i opisane zwiêz³ym, przejrzystym, zrozumia³ym, jasnym i prostym jêzykiem. Nale¿y zauwa¿yæ, ¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami. Na marginesie wyja¶nienia wymaga, ¿e co do zasady zamawiaj±cy, przetwarzaj±c dane osobowe, które po¶rednio pozyska³ w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, nie bêdzie obowi±zany do wype³niania obowi±zku informacyjnego, maj±c na wzglêdzie tre¶æ w³±czeñ zawartych w art. 14 ust. 5 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Miejska Z³otoryja reprezentowana przez Burmistrza Miasta Z³otoryja. 2. Z Administratorem Danych mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê poprzez adres: Plac Orl±t Lwowskich 1, 59-500 Z³otoryja, tel. (76) 87 79 100, adres e-mail: um@zlotoryja.pl. 3. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Je¶li ma Pani/Pan pytania dot. sposobu przetwarzania danych osobowych, nale¿y kontaktowaæ siê z IOD poprzez: * adres e-mail: iod@zlotoryja.pl., * poczt± na adres: Inspektor Ochrony Danych - Urz±d Miejski w Z³otoryi, Plac Orl±t Lwowskich 1, 59 - 500 Z³otoryja; 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie: - art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Odtworzenie zabytkowej szubienicy w Z³otoryi jako atrakcji turystycznej Pogórza Kaczawskiego (projekt nr 00466-6935-UM0110648/17), realizowanego w ramach poddzia³ania 19.2 "Wsparcie na wdra¿anie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez spo³eczno¶æ" z wy³±czeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania dzia³alno¶ci gospodarczej objêtego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020", nr postêpowania: WFZ.271.10.2019, prowadzonym w trybie nieograniczonym. * art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. na podstawie odrêbnej zgody na przetwarzanie danych osobowych, która obejmuje zakres danych szerszy, ni¿ to wynika z powszechnie obowi±zuj±cego prawa. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.). 6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane na podstawie: * art. 6 ust. 1 lit. c RODO, przez okres realizacji zadañ, o których mowa w pkt. 4. Okres przechowywania danych mo¿e zostaæ ka¿dorazowo przed³u¿ony o okres przedawnienia roszczeñ, je¿eli przetwarzanie danych bêdzie niezbêdne do dochodzenia roszczeñ lub do obrony przed takimi roszczeniami przez administratora danych. Ponadto, okres przechowywania danych mo¿e zostaæ przed³u¿ony na okres potrzebny do przeprowadzenia archiwizacji; * art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. na podstawie odrêbnej zgody na przetwarzanie danych osobowych, przez okres realizacji zadañ, o których mowa w pkt. 4 do czasu jej odwo³ania. 7. W przypadkach, w których przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa siê na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. na podstawie odrêbnej zgody na przetwarzanie danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do odwo³ania tej zgody lub zmiany w dowolnym momencie, bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej odwo³aniem. 8. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 9. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 10. Posiada Pan/Pani: * na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych; * na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych ; * na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; * prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj±, ¿e przetwarzanie danych osobowych ich dotycz±cych narusza przepisy RODO. ? nie przys³uguje Pani/Panu: * w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; * prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; * na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego zobowi±zany jest do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO , w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami. Ponadto wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba, ¿e ma zastosowanie, co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu Wykonawca bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.