eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzSprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym Rozbudowa Zespołu Szkół w Paczkowie przy ul. Szkolnej, gmina Swarzędz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-13

Swarzędz: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym Rozbudowa Zespołu Szkół w Paczkowie przy ul. Szkolnej, gmina Swarzędz
Numer ogłoszenia: 57913 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz , Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, faks (061) 65 12 211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym Rozbudowa Zespołu Szkół w Paczkowie przy ul. Szkolnej, gmina Swarzędz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: (CPV: 71.24.70.00-1) 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku szkoły w Paczkowie przy ul. Szkolnej, która będzie połączona z istniejącą salą gimnastyczną łącznikiem. Budynek zaprojektowano jako parterowy z poddaszem użytkowym. Na parterze 10 klas x 25 uczniów (4 klasy nauczania początkowego i 6 klas szkoły podstawowej w tym jedna klasa komputerowa),węzły sanitarne, szatnia, świetlica, biblioteka, stołówka, na piętrze pomieszczenia administracyjne i socjale oraz sale poddasza. Budynek dostosowany dla potrzeb użytkowników niepełnosprawnych (pochylnia, dźwigi, toaleta). POWIERZCHNIA UŻYTKOWA: 2751,5m2 POWIERZCHNIA ZABUDOWY: 2126,6szkoła+71,8łącznik =2198,4m2 POWIERZCHNIA CAŁKOWITA BUDYNKU: 3164,2m2 KUBATURA: 10.004,0m3 Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja techniczna dla poszczególnych branż, przedmiary robót dla poszczególnych branż, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż. Obowiązki wykonawcy: przekazanie placu budowy pod realizowaną inwestycję, kontrolowanie zgodności realizacji robót z warunkami umowy i specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nadzór nad dostawą i montażem wyposażenia nadzorowanego obiektu, składanie okresowych sprawozdań z postępów w realizacji zadania wraz z dokumentacją fotograficzną (w wersji elektronicznej - przesyłane Zamawiającemu na wskazany adres poczty elektronicznej raz w tygodniu, oraz w wersji tradycyjnej), współpracę z nadzorem autorskim w zakresie realizacji inwestycji, koordynację i nadzór nad rozruchem inwestycji i przekazaniem zadania inwestycyjnego Zamawiającemu, weryfikację dokumentacji powykonawczej, pisemne informowanie Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę, a przed rozpoczęciem wykonywania, konieczności wykonania robót dodatkowych - w terminie 2 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, sporządzanie protokołów konieczności w razie wystąpienia robót dodatkowych, sprawdzanie kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, uczestnictwo w cotygodniowych radach budowy, w przypadku zejścia Wykonawcy z placu budowy przed ukończeniem zadania udział w inwentaryzacji robót wykonanych oraz ilości materiałów dostarczonych na budowę. kontrola rozliczeń Wykonawcy robót w oparciu o zapisy umowne i harmonogram finansowy-rzeczowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki. Udzielenie takiego zamówienia nastąpi w przypadku wystąpienia usług tego samego rodzaju, na które znajdą się środki w budżecie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dysponują co najmniej odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia: -budowlane do nadzorowania robót ogólnobudowlanych, -budowlane do nadzorowania robót elektrycznych i niskoprądowych, -budowlane do nadzorowania robót instalacyjnych (wod.-kan, c.o., gaz.). Wykonawca zobligowany jest złożyć oświadczenie zgodnie z treścią SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia (złożonych przez Wykonawców a wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Rozdział 3 SIWZ: Wykaz wymaganych dokumentów).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto zamawiający wymaga złożenia do oferty: -druku oferty, -pełnomocnictwa dla jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, -upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba, -oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wskazanym zakresie: a) możliwość dokonania zmiany osób posiadających stosowne, wymagane uprawnienia budowlane w szczególności w związku z rażącym naruszeniem przez nich warunków niniejszej umowy oraz w związku ze zdarzeniami losowymi, b) możliwość zmiany (przedłużenia) terminu wykonania przedmiotu zamówienia, za pisemną zgodą Zamawiającego w przypadku wystąpienia niżej wskazanych okoliczności: -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, -wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mięć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, -wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, -w przypadku konieczności usunięcia kolizji z urządzeniem obcym, którego ujawnienie nie było możliwe podczas opracowywania dokumentacji, a której usunięcie jest konieczne w celu realizacji inwestycji, -w przypadku zmiany (przedłużenia) terminu wykonania nadzorowanych robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pokój 410..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, Biuro Obsługi Interesanta - Kancelaria Urzędu (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.