eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków PodhalańskiDostawa samochodu fabrycznie nowego 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych /1 osoby na wózku inwalidzki/ dla Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalanskim dofiinansowanego ze środków PEFRON w ramach projektu ''Programu wyrównywanie różnic między regionami III w obszarze D PEFRON w ramach projektu'' Programu wyrówy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-08-28



Ogłoszenie nr 579142-N-2020 z dnia 2020-08-28 r.

Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim: Dostawa samochodu fabrycznie nowego 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych /1 osoby na wózku inwalidzki/ dla Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalanskim dofiinansowanego ze środków PEFRON w ramach projektu ''Programu wyrównywanie różnic między regionami III w obszarze D PEFRON w ramach projektu'' Programu wyrówy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim, krajowy numer identyfikacyjny 70609778000000, ul. ul. Żeromskiego  17 , 34-200  Maków Podhalański, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 033 8771494, 8773474, e-mail dpsmak@poczta.onet.pl, faks 033 8771494, 8773474.
Adres strony internetowej (URL): www.dpsmakowpodhalanski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
powiatowa samorzadowa jednostka organizacyjna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.dpsmakowpodhalanski.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Dom Pomocy Społecznej, ul. Żeromskiego 17 , 34-220 Maków Podhalanski


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu fabrycznie nowego 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych /1 osoby na wózku inwalidzki/ dla Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalanskim dofiinansowanego ze środków PEFRON w ramach projektu ''Programu wyrównywanie różnic między regionami III w obszarze D PEFRON w ramach projektu'' Programu wyrówy
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych /1 osoby na wózku inwalidzkim/ dla Domu pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim dofinansowanego ze środków PEFRON w ramach projektu ''Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D Dane ogólne; Typ nadwozia: kombi Rok produkcji : 2020 Typ nadwozia: samonośne Ilość miejsc: 9 Ilość osób przewożonych na wózku inwalidzkim: 1 Wymiary Szerokość całkowita samochodu bez lusterek: min 1900mm Szerokość całkowita samochodu ze złożonymi lusterkami : max 2100mm Długość całkowita pojazdu: min 5300mm., max 5600mm Wysokość całkowita pojazdu ; min1900mm max 2030mm Dopuszczalna masa całkowita: do 3500kg /dla kategorii prawa jazdy B/ Kolor nadwozia: lakier metalizowany lub perłowy do uzgodnienia z zamawiającym /bez dopłaty/ Koła 1kpl: opony letnie fabrycznie nowe o rozmiarach zgodnych z homologacją producenta na obręczach stalowych wraz z fabrycznymi kołpakami Koła1 kpl: opony zimowe fabrycznie nowe o rozmiarach zgodnych z homologacją producenta na obręczach stalowych wraz z fabrycznymi kołpakami Koło zapasowe pełnowymiarowe, umieszczone pod podwoziem Układ kierowniczy ze wspomaganiem. Wnętrze Fotel kierowcy: z regulacją przesuwu tył - przód, pochylenia oparcia, pochylenia siedziska oraz wysokości i regulacji podparcia kręgosłupa, wyposażony w trzypunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Fotel przedni pasażera z prawej strony kierowcy: siedzenie podwójne wyposażone w trzypunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa Fotele pasażerów tylne /2 rząd \/ siedzenie podwójne + niezależny fotel /2 +1/ z regulowanymi oparciami, zagłówkami oraz z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa, mocowane do podłoża systemem szybko złączy /fotele szybko demontowane/ , fotel umiejscowiony od strony drzwi przesuwnych uchylny ułatwiający pasażerom zajęcie miejsca w ostatni rzędzie. Fotele pasażerów tylne /3 rząd/: siedzenie podwójne + niezależny fotel /2+1/ z regulowanymi oparciami, zagłówkami oraz z trzypunktowymi bezwładnościowymi pasami bezpieczeństwa, mocowane do podłoża systemem szybko złączy /fotele szybko demontowane/. Wszystkie fotele tapicerowane w kolorze ułatwiającym utrzymanie czystość. Podsufitka tapicerowana na całej długości kabiny pasażerskiej, ściany boczne tapicerowane dookoła okien, uchwyt ułatwiający wsiadanie do części pasażerskiej. Nadwozie przeszklone, wszystkie szyby termoizolacyjne, drzwi boczne przesuwane z prawej strony, drzwi tylne dwuskrzydłowe symetryczne z wycieraczkami i elektrycznie ogrzewanymi szybami, Podłoga łatwo zmywalna, antypoślizgowa na całej długości pojazdu. Wyposażenie dodatkowe Klimatyzacja półautomatyczna lub automatyczna dla przestrzeni kierowcy. Dodatkowa klimatyzacja półautomatyczna lub automatyczna z wydzielonym sterowaniem przeznaczona dla strefy tylnej pasażerskiej 2 i 3 rzędu / nie dopuszcza się realizacji tej funkcji poprzez wykorzystanie jedynie standardowej klimatyzacji jednostrefowej dla przestrzeni kierowcy i dodatkowych kanałów nawiewnych umiejscowionych w przestrzeni pasażerskiej/. Radio z wyświetlaczem, możliwością odtwarzania muzyki z CD lub pendrive /złącze USB/ z min 4 głośnikami. Światło do jazdy dziennej uruchamiane automatycznie. Światło przeciwmgielne przednie i tylne. Sterowanie szyb w drzwiach przednich elektryczne. Elektrycznie regulowane i składane lusterka zewnętrzne. Wyposażenie dla osób niepełnosprawnych Podłogowe szyny zaczepowe montowane wzdłużnie do mocowania jednego wózka inwalidzkiego w tylnej części przestrzeni pasażerskiej umożliwiające mocowanie wózka na przestrzeni o długości min 1,50m. Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu pojazdu symbolem ''inwalidzi'' zgodnie z przepisami, Komplet pasów ze zwijaczami do 4 punktowego mocowania wózka inwalidzkiego do uchwytów podłogowych - 1 szt, z atestem. Pasy bezpieczeństwa dla osób przewożonych na wózkach inwalidzkich. Najazdy teleskopowe aluminiowe z bieżnią przeciwpoślizgową o nośności min 150kg, długości /po rozłożeniu/ min 2000mm, z mocowaniem do podłogi uniemożliwiające niezamierzone przesunięcie się szyny podczas najazdu wózka , składane do wnętrza pojazdu. Dodatkowy stopień ułatwiający wsiadanie po prawej stronie pojazdu - wysuwany automatycznie. Silnik Rodzaj paliwa: olej napędowy Silnik wysokoprężny turbodiesel Pojemność skokowa: min 1900cm^3, max 2500cm^3 Moc silnika; min 120KM, max 170KM Zużycie paliwa w1/100km w cyklu miejskim /pozamiejskim/mieszany 9/7,5/8 Norma emisji spalin EURO 6 Skrzynia biegów manualna 6 biegowa + bieg wsteczny Rodzaj napędu: na oś przednią Bezpieczeństwo System bezpieczeństwa: ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ASR - system kontroli momentu obrotowego Esp - system stabilizacji toru jazdy MSR - system optymalizacji przyczepności podczas hamowania silnikiem, Poduszka powietrzna min dla kierowcy i pasażera Czujniki parkowania z przodu i z tyłu Kamera cofania Zabezpieczenie przed kradzieżą: min immobiliser, centralny zamek i autoalarm uruchamiany z kluczyka, dodatkowo centralny zamek sterowany przyciskiem z pozycji kierowcy. Apteczka pierwszej pomocy, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy. Zabezpieczenie drzwi przesuwanych przed otwarciem od wewnątrz. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód spełniał następujące wymagania: - określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym /Dz. U z 2018r. Poz 1990 ze zm., rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. W sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia /Dz.U z 2016r. Poz 2022 ze zm/ a także innych aktów wykonawczych - posiadał wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie UE oraz homologację na przewóz 9 osób /1 osoby na wózku inwalidzkim/ - minimalne wymogi Dyrektywy w zakresie emisji spalin

II.5) Główny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-11-25

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena90,00
bezpłatny serwis okresowy10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Istotne postanowienia dla stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Zamawiają cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy oraz określa warunki zmian w granicach dyspozycji art 144 ust 1 - w zakresie zmiany ceny wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, zmiany osób reprezentujących strony, zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy i Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-09, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.