eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceWykonanie robót budowlanych w Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Gorlicach ul. 11-go Listopada 43 w zakresieZadanie I - Termomodernizacja budynku w ramach projektu współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko Zadanie II - Modernizacja CKPiU w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego oraz modernizacja zespołów pomieszczeń i instalacja wentylacji mechanicznej współfinansowana ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-18

Gorlice: Wykonanie robót budowlanych w Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Gorlicach ul. 11-go Listopada 43 w zakresie: Zadanie I - Termomodernizacja budynku w ramach projektu współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko Zadanie II - Modernizacja CKPiU w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego oraz modernizacja zespołów pomieszczeń i instalacja wentylacji mechanicznej współfinansowana ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.
Numer ogłoszenia: 57979 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gorlicach , ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3548751, faks 018 3537545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorlicki.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Gorlicach ul. 11-go Listopada 43 w zakresie: Zadanie I - Termomodernizacja budynku w ramach projektu współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko Zadanie II - Modernizacja CKPiU w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego oraz modernizacja zespołów pomieszczeń i instalacja wentylacji mechanicznej współfinansowana ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania oznaczonego nr I jest termomodernizacja ścian i stropodachu, oraz wymiana stolarki otworowej, wraz z ustaleniem kolorystyki budynku wzniesionego w Gorlicach przy ul. 11 Listopada 43. Istotnym i ważnym elementem zakresu rzeczowego przedmiotowego zadania jest również wymiana istniejącej kotłowni węglowej na gazową, oraz wymiana wewnętrznej instalacji c.o. Przyjęte w niniejszym zadaniu rozwiązania techniczne, mają między innymi na celu osiągnięcie znaczącej poprawy izolacyjności cieplnej tego budynku. Planowana termomodernizacja, nie będzie w jakikolwiek sposób naruszać, bądź ingerować w konstrukcyjne jego elementy, ma natomiast na celu zdecydowanie polepszyć jego parametry termiczno - użytkowe. Konsekwencją wykonania prac termomodernizacyjnych będzie radykalna poprawa wyglądu zewnętrznego i estetyki budynku. Zakresem rzeczowym niniejszego zadania, jak również integralnie powiązanego z nim przedmiaru robót, objęto zagadnienia architektoniczno - wykonawcze związane z termomodernizacją budynku i jego bezpośredniego otoczenia, a w szczególności: docieplenie ścian zewnętrznych i dachu (stropodachu), z ustaleniem kolorystyki budynku, wymiana istniejącej stolarki otworowej, wymiana kotłowni węglowej na gazową, wymiana wewnętrznej instalacji c.o., remont bezpośredniego otoczenia budynku, poprzez naprawy, bądź wymiany, elementów betonowych tworzących zewnętrzną opaskę budynku. Przedmiotem zadania oznaczonego nr II, jest przystosowanie wybranych pomieszczeń budynku wzniesionego w Gorlicach przy ul. 11 Listopada 43, dla potrzeb Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego. Również w ramach tego zadania zostanie wykonane zabezpieczenie p.pożarowe tego obiektu. Przyjęte rozwiązania techniczne, mają głównie na celu osiągnięcie znaczącej poprawy dostępności i funkcjonalności poszczególnych działów CKPiU, przebudowy węzłów sanitarnych oraz spełnienie wymogów przeciwpożarowych. Rozwiązania projektowe oparte są na istniejącej substancji budowlanej. Planowane przystosowanie budynku, nie będzie w jakikolwiek sposób naruszać, bądź ingerować w główne elementy konstrukcyjne tego budynku. Zakresem rzeczowym zadania, jak również integralnie powiązanego z nim przedmiaru robót, objęto zagadnienia architektoniczno - wykonawcze związane z częściowymi wyburzeniami i zamurowaniami ścianek działowych, wymianą instalacji elektroenergetycznej, wody i kanalizacji sanitarnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 44.22.00.00 - Stolarka budowlana .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 80.000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia przez co Zamawiający rozumie wykonanie robót budowlanych obejmujących swym zakresem roboty ogólnobudowlane (modernizacyjno-remontowe) wraz z instalacjami: elektryczna, centralnego ogrzewania, wentylacji, wodno-kanalizacyjna, a także termomodernizacją obiektu: docieplenie ścian, wymiana stolarki otworowej, przebudowa lub modernizacja kotłowni, w tym co najmniej jedno z wykonanych zamówień o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł (brutto), z podaniem nazwy zleceniodawcy (poprzednio zamawiający), terminu realizacji, wartości wykazanych zamówień (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, opinia, protokół odbioru).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna dysponowanie potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia tj. kierownik budowy, który posiada aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, a także osoby mające pełnić funkcję kierownika robót poszczególnych branż tj. elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji, gazu ponadto osoby te winny posiadać aktualny wpis w zakresie przynależności do stosownej Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 6 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że: posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz że posiada zdolność finansową tj. dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1 500.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym - zał. nr 3 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy - uproszczony sporządzony przez Wykonawcę, 3) Tabela elementów - wypełniona przez wykonawcę - zał. Nr 8 do SIWZ, 4) dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia: zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów; konieczność wykonania prac archeologicznych lub innych na terenie budowy; wystąpienie siły wyższej; nie przekazania przez zamawiającego placu budowy w terminie kreślonym w umowie; niezawinionego przez wykonawcę ograniczenia dostępności placu budowy w czasie realizacji robót; wstrzymania przez zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru inwestorskiego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę). zmiany zasad warunków dofinansowania inwestycji, wprowadzenia zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego, konieczności wykonania przez zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji. Pozostałe zmiany w przypadku: zmian ceny ryczałtowej brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, zmiany zabezpieczenia umowy. Zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 ustawy, zmiany w zakresie rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi poprzez wydłużenie terminu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez wykonawcę, zmiany w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: - wprowadzenia nowego podwykonawcy, - rezygnacji podwykonawcy, - zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. zmiany kierownika budowy, kierowników robót bądź inspektorów nadzoru w przypadku: - śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, kierowników robót lub inspektora nadzoru, - zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji kierownika budowy lub inspektora nadzoru. zmiany kierownika budowy nowy kierownik budowy lub kierownik robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla kierownika budowy lub kierownika robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgorlicki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. 11 Listopada 6, 38-300 Gorlice, pok. Nr 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie I - Projekt pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Gorlickiego współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013: Działanie 9.3 Zadanie II - Projekt pn. Modernizacja CKPiU jako wzmocnienie oferty Południowomałopolskiej Sieci Edukacji Zawodowej współfinansowana środkami Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013 działanie 1.1.B.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.