To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-11
Ogłoszenie nr 5797 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Rybnik: Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Syrynia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 341658-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny
27253616100000, ul.
ul. Kościuszki
36,
44200
Rybnik, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
324 223 748, faks
324 221 972, e-mail
rybnik@katowice.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.katowice.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Syrynia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie ław fundamentowych wraz ze ścianami przyziemia i izolacją przeciwwilgociową: 1 kpl. 2. Wykonanie płyty betonowej na pow. 40,18 m2 zbrojonej siatką wraz z podsypką piaskową 3. Wykonanie konstrukcji szkieletowej ścian z drewna wraz z wykonaniem izolacji cieplnej, przeciwwilgociowej z folii paroprzepuszczalnej - 91,87 m2 i obicie płytą OSB i deskami. 4. Wykonanie konstrukcji drewnianej dachowej wraz z wykonaniem pokrycia dachowego z blachy trapezowej: 81,24 m2, 5. Montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych: 1 kpl. 6. Wykonanie komina wentylacyjnego 4 przewodowego: 1 szt. 7. Wykonanie ścian działowych z płyt GK: 23,55 m2, 8. Obicie ścian wewnętrznych, sufitów płytami GK: 129,75 m2 9. Licowanie ścian płytkami: 20,70 m2 10. Wykonanie placu postojowego z chodnikiem z kostki brukowej: 153,61 m2 11. Wykonanie robót malarskich, malowanie ścian i sufitów wraz z gruntowaniem: 137,6 m2, 12. Wykonanie ogrodzenia systemowego panelowego: 62,34 mb, 13. Plantowanie terenu wraz z obsianiem trawy: 167,21, 14. Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu: 1 kpl. 15. Montaż instalacji odgromowej: 1 kpl. 16. Montaż instalacji antywłamaniowej wraz z montażem osprzętu: 1 kpl. 17. Wykonanie i montaż instalacji wod-kan, c.o., wentylacji, klimatyzacji wraz z montażem osprzętu - 1 kpl. 18. Montaż zbiornika na nieczystości ciekłe wraz z podłączeniem do budynku: 1 kpl. 19. Wykonanie przyłącza wody do budynku: 1 kpl. 20. Wykonanie posadzek z płytek wraz z wykonaniem izolacji: 39,55 m2. 21. Udzielenie gwarancji na zrealizowane roboty budowlane na okres co najmniej 1 roku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45211100-0
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45262310-7,
45262300-4,
45262520-2,
45261000-4,
45421100-5,
45262650-2,
45442100-8,
45233140-2,
45310000-3,
45312100-8,
45312000-7,
45311100-1,
45331000-6,
45231000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT190000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 233700.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Przeprowadzenie kontroli okresowej rocznej stanu technicznego obiektów budowlanych ZEC w roku 2025
- Przebudowa zatok autobusowych na ul. Powstańców Śląskich i na ul. Prostej w Rybniku (projektuj i buduj).
- Dostawa zdalnie sterowanej kosiarki dwukierunkowej wraz z przyczepą do jej transportu
- Świadczenie usług serwisowych systemów dyspozytorskich produkcji EMAG dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Dostawa części zamiennych (lampa RTG) do tomografu komputerowego typu Somatom Scope nr 132041 produkcji Siemens wraz z usługą ich wymiany
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych utrzymywanych przez Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.