eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, akcesoriów komputerowych oraz bezprzewodowych telefonów stacjonarnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-09-01



Ogłoszenie nr 580019-N-2020 z dnia 2020-09-01 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, akcesoriów komputerowych oraz bezprzewodowych telefonów stacjonarnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Część II zamówienia realizowana jest w ramach projektu pn.: "W Sile Wieku 2" finansowanego przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska  14 , 30-529  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6165482, 6165469, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl, faks 126 165 428.
Adres strony internetowej (URL): mops.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
mops.krakow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
oferty należy składać na dzienniku podawczym zamawiającego lub pocztą pod adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, akcesoriów komputerowych oraz bezprzewodowych telefonów stacjonarnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Numer referencyjny: 271.2.34.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, akcesoriów komputerowych oraz bezprzewodowych telefonów stacjonarnych. Warunki dodatkowe: 1. Miejsce dostawy: magazyn centralny zamawiającego przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie w godzinach pracy zamawiającego, tj.: poniedziałek - piątek 07:30 -14:30. 2. Termin realizacji dostawy: a. części I oraz część III zamówienia: do 21 dni roboczych od daty podpisania umowy (Uwaga! Termin dostawy w tych częściach zamówienia może ulec skróceniu z uwagi na wartością podaną przez Wykonawcę w swojej ofercie - zgodnie z warunkami opisanymi rozdziale IX: "Kryteria oceny i wybór oferty najkorzystniejszej"), b. część II zamówienia: do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom. 4. Dostarczony towar ma być fabrycznie nowy, nie może nosić śladów użytkowania oraz ma być dostarczony w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach. 5. Dostarczony towar ma być kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem. 6. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 14 dni od daty przyjęcia przez Zmawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Faktura ma zawierać zestawienie wszystkich sprzętów, akcesoriów i oprogramowania (precyzyjne nazwy wszystkich elementów składowych). Dokumenty rozliczeniowe mają być wystawiane na podmiot: Gmina Miejska Kraków z siedzibą w Krakowie (kod pocztowy: 31-004) Plac Wszystkich Świętych 3-4, numer NIP 6761013717, numer REGON 351554353 (nabywca); (odbiorca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków). Wykonawca wraz z fakturami dostarczy protokół odbioru towaru (nie dotyczy oprogramowania). Faktury, o których mowa w zdaniu poprzedzającym wraz z protokołami odbioru mają być doręczone do magazynu centralnego zamawiającego. Każdy protokół będzie podpisany przez upoważnionego pracownika zamawiającego w miejscu dostawy. 7. Za odbiór dostawy odpowiada magazynier lub osoba go zastępująca. 8. Odbiór przez zamawiającego przesyłki od kuriera nie oznacza odbioru dostawy. 9. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 10. Zamawiający sprecyzował wymagania dotyczące okresu gwarancji w formularzu cenowym. Dokument gwarancyjny stanowi umowa. 11. Serwis gwarancyjny musi być wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt wykonawcy. 12. Lokale mieszczą się na terenie Gminy Miejskiej Kraków. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się w serwisie wykonawcy, jedynie za zgodą zamawiającego. Do czasu naprawy nie wlicza się sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 13. Część II niniejszego zamówienia jest realizowana w ramach projektu pod nazwą "W Sile Wieku 2", który jest finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 1 Klawiatura Logitec K120 (Gwarancja 24 m-ce) lub równoważna 50 0,00 zł 2 Myszka Logitec B100 (Gwarancja 24 m-ce) lub równoważna 50 0,00 zł 3 Plecak Dell Essential 15.6" (460-BBYU) (Gwarancja 24 m-ce) lub równoważny 20 0,00 zł 4 Microsoft Office Standard 2019 OLP NL Gov 021-10618 10 0,00 zł 5 Listwa zasilająca Acar S8 przeciwprzepięciowa 8 gniazd 3m czarny (ACARS803) lub równoważna 20 0,00 zł 5 Torba na laptopa 17' Targus Classic+ CN418EU lub równoważna 1 0,00 zł 6 Płyty CD-R 700 MB cake box 25 szt. 1 0,00 zł 7 "Kabel USB- C - typ złącza 1: USB Typ A Męska - typ złącza 2: USB Typ C Męska - dlugość kabla: min. 1 m - standard: USB 2.0 - kolor: czarny" 15 0,00 zł 8 Pendrive Kingston Data Traveler I G4 64GB (Gwarancja 60 m-cy) lub równoważny 10 0,00 zł 9 "Zasilacz do laptopa Lenovo B50-70 - Moc: 65W - Napięcie wejściowe: 100V-240V - Napięcie wyjściowe: 20V - Natężenie: 3,25 A - Typ wtyku: prostokąt + PIN/IGŁA - Wymiary wtyku: 4.5 mm x 11 mm - Gwarancja: min. 24 m-ce" 1 0,00 zł 10 "Router Huawei B535-232 LTE CAT.7 lub równoważny - Prędkość transmisji danych 300Mbit/100Mbit - Liczba portów RJ-45 10/100/1000 (LAN): 3 szt. - Liczba portów RJ-45 10/100/1000 (LAN/WAN): 1 szt. - Wifi 802.11 a/b/g/n/ac, częstotliwość pracy 2,4GHz i 5GHz - Liczba gniazd na kart SIM: 1 szt. - Antena wbudowana - Możliwość podłączenia 2 zewnętrznych anten - Kolor czarny lub biały - Firmware: niebrandowany - Brak simlocka - Gwarancja: min: 24 m-ce" 5 0,00 zł 11 Switch 8 portów 1Gbit 10 0,00 zł 12 Pamięc serwera 8GB ECC DDR3 Unbuffered (UDIMM) 8 0,00 zł 13 Patch Cord 5m - kat. 5e 50 0,00 zł 14 Patch Cord 7m - kat. 5e 50 0,00 zł 15 Patch Cord 10m - kat. 5e 50 0,00 zł cena łączna w tej części 0,00 zł II Cześć zamówienia 1 "Płyta główna: MSI H310M PRO-VDH PLUS LGA1151 lub równoważna - Obsługa pamięci - DDR4 - 2666/2400/2133MHz Ilość slotów pamięci - min. 2 - Obsługiwana pamięć RAM: min. 32GB - LAN: 10/100/1000Mbit - Wyjścia wideo: VGA, HDMI, DVI-D Procesor INTEL CORE I3-9100 3,6 GHz LGA1151 PROCESOR BOX BX80684I39100 Patriot Signature 8GB [1x8GB 2666MHz DDR4 CL19 1.2V DIMM] Dysk twardy Crucial BX500 120GB SSD 2.5"" montowany w sankach lub dedykowanej zatoce lub równoważny Obudowa ATX - Slot na dysk 2,5'' - min. 2 - Wyjście audio na froncie obudowy - Por USB na froncie obudowy - min. 2 - Konstrukcja metalowa - Kolor: czarny Zasilacz 500W - Układ PFC aktywny, Złącza: min. 4 sata, ATX 20+4 pin, EPS 8Pin, Wentylator 120 mm Klawiatura Logitech K120 lub równoważna Mysz Logitech B100 lub równoważna Monitor Philips 223V5LSB2 lub równoważny - Rozmiar: min. 21 cala - Rozdzielczość nominalna - 1920x1080 (Full HD) - Matryca matowa - Format obrazu - 16:9"" Windows 10 Professional 64 bit OEM MS OFFICE 2019 PL HOME&BUSINESS Gwarancja min. 24 m-ce" 5 0,00 zł cena łączna w tej części 0,00 zł III część zamówienia 1 "Telefon bezprzewodowy dwusłuchawkowy KX-TG 6812 lub równoważny - Liczba słuchawek w zestawie: 2 - Menu w jęzuku polskim - Wymiary bazy (szer. x gł. x wys.): 107 × 86 × 77 mm - Wymiary słuchawki (szer. x gł. x wys.): 48 × 29 × 164 mm - Wyświetlacz monochromatyczny 1.8 "" (103x65 px) - Prezentacja numeru przychodzącego - Wyświetlania na ekranie poziomu naładowania baterii - Wyświetlanie na ekranie daty i godziny - Połączenia między słuchawkami: dedykowany przycisk "R" na klawiaturze telefonu - Zawieszanie połączeń - Połączenia oczekujące - Gwarancja: min. 24 m-ce" 10 0,00 zł 2 "Telefon bezprzewodowy jednosłuchawkowy KX-TG 6811 lub równoważny - Menu w jęzuku polskim - Wymiary bazy (szer. x gł. x wys.): 107 × 86 × 77 mm - Wymiary słuchawki (szer. x gł. x wys.): 48 × 29 × 164 mm - Wyświetlacz monochromatyczny 1.8 "" (103x65 px) - Prezentacja numeru przychodzącego - Wyświetlania na ekranie poziomu naładowania baterii - Wyświetlanie na ekranie daty i godziny - Połączenia między słuchawkami: dedykowany przycisk "R" na klawiaturze telefonu - Zawieszanie połączeń - Połączenia oczekujące - Gwarancja: min. 24 m-ce" 15 0,00 zł cena łączna w tej części 0,00 zł

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30237200-1
48000000-8
32552110-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=64bd7... 12 z 31 20.07.2020, 11:58 potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Oświadczenia wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik numer 3 do specyfikacji, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca, do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówieni

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: zmiany dostarczanego towaru w stosunku do towaru zaoferowanego w ofercie, w przypadku, gdy towar przestanie być produkowany lub nie będzie dostępny na rynku; wydłużenia okresu gwarancji; miejsca i godzin dostawy towaru; warunków płatności. 3. Zmiana treści niniejszej umowy nie może być niekorzystna dla Zamawiającego. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych postanowień jest nieważna.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-09, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Akcesoria komputerowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa: Klawiatura Logitec K120 (Gwarancja 24 m-ce) lub równoważna 50 Myszka Logitec B100 (Gwarancja 24 m-ce) lub równoważna 50 Plecak Dell Essential 15.6" (460-BBYU) (Gwarancja 24 m-ce) lub równoważny 20 Microsoft Office Standard 2019 OLP NL Gov 021-10618 10 Listwa zasilająca Acar S8 przeciwprzepięciowa 8 gniazd 3m czarny (ACARS803) lub równoważna 20 Torba na laptopa 17' Targus Classic+ CN418EU lub równoważna 1 Płyty CD-R 700 MB cake box 25 szt. 1 "Kabel USB- C - typ złącza 1: USB Typ A Męska - typ złącza 2: USB Typ C Męska - dlugość kabla: min. 1 m - standard: USB 2.0 - kolor: czarny" 15 Pendrive Kingston Data Traveler I G4 64GB (Gwarancja 60 m-cy) lub równoważny 10 "Zasilacz do laptopa Lenovo B50-70 - Moc: 65W - Napięcie wejściowe: 100V-240V - Napięcie wyjściowe: 20V - Natężenie: 3,25 A - Typ wtyku: prostokąt + PIN/IGŁA - Wymiary wtyku: 4.5 mm x 11 mm - Gwarancja: min. 24 m-ce" 1 "Router Huawei B535-232 LTE CAT.7 lub równoważny - Prędkość transmisji danych 300Mbit/100Mbit - Liczba portów RJ-45 10/100/1000 (LAN): 3 szt. - Liczba portów RJ-45 10/100/1000 (LAN/WAN): 1 szt. - Wifi 802.11 a/b/g/n/ac, częstotliwość pracy 2,4GHz i 5GHz - Liczba gniazd na kart SIM: 1 szt. - Antena wbudowana - Możliwość podłączenia 2 zewnętrznych anten - Kolor czarny lub biały - Firmware: niebrandowany - Brak simlocka - Gwarancja: min: 24 m-ce" 5 Switch 8 portów 1Gbit 10 Pamięc serwera 8GB ECC DDR3 Unbuffered (UDIMM) 8 Patch Cord 5m - kat. 5e 50 Patch Cord 7m - kat. 5e 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237200-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
skrócenie terminu dostay40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Komputery stacjonarne w ramach projektu W Sile Wieku 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Płyta główna: MSI H310M PRO-VDH PLUS LGA1151 lub równoważna - Obsługa pamięci - DDR4 - 2666/2400/2133MHz Ilość slotów pamięci - min. 2 - Obsługiwana pamięć RAM: min. 32GB - LAN: 10/100/1000Mbit - Wyjścia wideo: VGA, HDMI, DVI-D Procesor INTEL CORE I3-9100 3,6 GHz LGA1151 PROCESOR BOX BX80684I39100 Patriot Signature 8GB [1x8GB 2666MHz DDR4 CL19 1.2V DIMM] Dysk twardy Crucial BX500 120GB SSD 2.5"" montowany w sankach lub dedykowanej zatoce lub równoważny Obudowa ATX - Slot na dysk 2,5'' - min. 2 - Wyjście audio na froncie obudowy - Por USB na froncie obudowy - min. 2 - Konstrukcja metalowa - Kolor: czarny Zasilacz 500W - Układ PFC aktywny, Złącza: min. 4 sata, ATX 20+4 pin, EPS 8Pin, Wentylator 120 mm Klawiatura Logitech K120 lub równoważna Mysz Logitech B100 lub równoważna Monitor Philips 223V5LSB2 lub równoważny - Rozmiar: min. 21 cala - Rozdzielczość nominalna - 1920x1080 (Full HD) - Matryca matowa - Format obrazu - 16:9"" Windows 10 Professional 64 bit OEM MS OFFICE 2019 PL HOME&BUSINESS Gwarancja min. 24 m-ce" 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Telefony bezprzewodowe stacjonarne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Telefon bezprzewodowy dwusłuchawkowy KX-TG 6812 lub równoważny - Liczba słuchawek w zestawie: 2 - Menu w jęzuku polskim - Wymiary bazy (szer. x gł. x wys.): 107 × 86 × 77 mm - Wymiary słuchawki (szer. x gł. x wys.): 48 × 29 × 164 mm - Wyświetlacz monochromatyczny 1.8 "" (103x65 px) - Prezentacja numeru przychodzącego - Wyświetlania na ekranie poziomu naładowania baterii - Wyświetlanie na ekranie daty i godziny - Połączenia między słuchawkami: dedykowany przycisk "R" na klawiaturze telefonu - Zawieszanie połączeń - Połączenia oczekujące - Gwarancja: min. 24 m-ce" 10 "Telefon bezprzewodowy jednosłuchawkowy KX-TG 6811 lub równoważny - Menu w jęzuku polskim - Wymiary bazy (szer. x gł. x wys.): 107 × 86 × 77 mm - Wymiary słuchawki (szer. x gł. x wys.): 48 × 29 × 164 mm - Wyświetlacz monochromatyczny 1.8 "" (103x65 px) - Prezentacja numeru przychodzącego - Wyświetlania na ekranie poziomu naładowania baterii - Wyświetlanie na ekranie daty i godziny - Połączenia między słuchawkami: dedykowany przycisk "R" na klawiaturze telefonu - Zawieszanie połączeń - Połączenia oczekujące - Gwarancja: min. 24 m-ce" 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32552110-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu dostay40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.