Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2018-06-27
Og³oszenie nr 580022-N-2018 z dnia 2018-06-27 r.
Gmina W³odowice: Zagospodarowanie terenu Rynku we W³odowicach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina W³odowice, krajowy numer identyfikacyjny
15139874100000, ul.
Krakowska
26
,
42-421
W³odowice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
343 153 001, e-mail
zamowienia@wlodowice.pl, faks
343 153 031.
Adres strony internetowej (URL): www.wlodowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.wlodowice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego tj.: w Urzêdzie Gminy W³odowice, Sekretariat pok. 21, a w przypadku przes³ania oferty poczta na adres:
Adres:
Gmina W³odowice, ul. Krakowska 26, 42-421 W³odowice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zagospodarowanie terenu Rynku we W³odowicach
Numer referencyjny:
ZP.IX.271.035.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana dla realizacji zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Rynku we W³odowicach". 2. Zakres robót obejmuje: 1) demonta¿ wskazanych istniej±cych nawierzchni utwardzonych wraz z krawê¿nikami/obrze¿ami; 2) demonta¿ wskazanych s³upów i masztów o¶wietleniowych wraz z fundamentami oraz oprawami; 3) demonta¿ istniej±cych elementów ma³ej architektury, w tym ³awki, kosze na odpadki, donice na kwiaty, s³upy informacyjne, maszt flagowy; 4) demonta¿ istniej±cej wiaty przystankowej; 5) wycinkê istniej±cych drzew i krzewów; 6) demonta¿e odcinków przy³±czy wodoci±gowych przeznaczonych do wymiany; 7) demonta¿/frezowanie istniej±cej nawierzchni asfaltowej (warstwy ¶cieralnej) na wskazanej powierzchni dróg gminnych; 8) budowê nawierzchni utwardzonych w postaci nowych ci±gów komunikacyjnych pieszych i pieszo-jezdniowych wraz z krawê¿nikami/obrze¿ami wraz z wykonaniem nowych nawierzchni na zjazdach do posesji wokó³ rynku; 9) wykonanie nowej warstwy ¶cieralnej w nawierzchni bitumicznej na wskazanej powierzchni grogi gminnej; 10) budowê nawierzchni biologicznie czynnych; 11) budowê nowych wiat przystankowych z funkcja rekreacyjn±; 12) monta¿ ma³ej architektury: (³awki, kosze na odpadki, stojaki na rowery, bariery ochronne, s³upy informacyjne); 13) monta¿ nowego o¶wietlenia p³yty Rynku (s³upy z oprawami); 14) wykonanie nowych nasadzeñ zieleni wysokiej i niskiej; 15) wymianê/remont wskazanych odcinków przy³±czy wodoci±gowych; 16) budowê zdroju ulicznego wraz z niezbêdnymi przy³±czami (wodoci±g, kanalizacja sanitarna); 17) budowê bezodp³ywowego zbiornika na nieczysto¶ci ciek³e dla obs³ugi zdroju ulicznego; 18) budowê sieci elektroenergetycznej zapewniaj±cej o¶wietlenie terenu Rynku; 19) przebudowê sieci telekomunikacyjnej znajduj±cej siê na po³udniowej p³ycie Rynku. 3. Szczegó³owy opis i zakres robót stanowi: 1) Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Przedmiar robót); 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; opracowany przez: ABM Projektowanie Architektoniczne, Wycena Nieruchomo¶ci Anna i Bartosz Michalscy S.C., 44-100 Gliwice, ul. Czarnieckiego 22a.
II.5) G³ówny kod CPV: 45111291-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45113000-2 |
45111220-6 |
45111300-1 |
45112500-0 |
45111240-2 |
45111230-9 |
45262000-1 |
45262300-4 |
45262310-7 |
45262311-4 |
45262350-9 |
45223110-0 |
45421160-3 |
45262680-1 |
45262670-8 |
45261100-5 |
45261000-4 |
45432000-1 |
45442300-0 |
45261400-8 |
45611215-4 |
45223220-4 |
45111230-9 |
45111291-4 |
45233222-1 |
45223210-1 |
45421160-3 |
45223200-8 |
45223110-0 |
45442200-9 |
45262210-6 |
45112710-5 |
45111200-0 |
45231110-9 |
45231300-8 |
45232150-8 |
45232440-8 |
45311100-1 |
45311200-2 |
45315600-4 |
45316100-6 |
45314000-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-11-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1. Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawid³owo ukoñczy³:
co najmniej jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± swoim zakresem zagospodarowanie przestrzeni publicznej o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia (nawierzchnie, elementy ma³ej architektury, wiaty przystankowe, urz±dzenie zieleni, przebudowa infrastruktury wodoci±gowej, elektrycznej itp.:) o warto¶ci co najmniej 1,5 mln z³otych.
2. Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osob±/osobami niezbêdn±/ymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. posiadaj±c±/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w:
- specjalno¶ci drogowej;
- specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej;
- specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wodoci±gowych;
- specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie urz±dzeñ elektrycznych;
- specjalno¶ci sieci telekomunikacyjnych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada (w formie orygina³u), stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 PLN (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
- pieni±dzu,
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r., poz.110 z pó¼n. zm.).
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na nastêpuj±cy nr konta: Bank Spó³dzielczy w Szczekocinach: 97 8277 0002 0059 0000 8794 0003 z dopiskiem: "Zagospodarowanie terenu Rynku we W³odowicach".
Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adnia ofert.
5. Wadium wnoszone w postaci niepieniê¿nej nale¿y z³o¿yæ w oryginalnym egzemplarzu w Urzêdzie Gminy W³odowice, ul. Krakowska 26 - Sekretariat oraz kserokopiê za³±czyæ do oferty.
6. Zamawiaj±cy zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem ust. 11 lit. a) niniejszego rozdzia³u SIWZ.
7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
8. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9. Zamawiaj±cy za¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem ust. 6 niniejszego rozdzia³u SIWZ, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
10. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, a który wniós³ wadium w pieni±dzu, mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
11. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami:
a) je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej,
b) je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
- odmówi podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie,
- nie wniesie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na zasadach okre¶lonych w SIWZ,
- zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
12. Wszelkie spory wynikaj±ce z wniesionego wadium rozpatrywa³ bêdzie wg prawa polskiego s±d w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
okres gwarancji i rêkojmi | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ. Warunki okre¶lono równie¿ poni¿ej: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w nastêpstwie: a) si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej. b) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (nie dotyczy warunków atmosferycznych typowych dla pory roku), uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót, co wymaga udokumentowania stosownym wpisem do Dziennika Budowy tj. intensywnymi opadami deszczu, ulewami, nawa³nicami o wysoko¶ci opadów powy¿ej 30mm/m2 trwaj±cymi nieprzerwanie powy¿ej 3 dni lub wystêpuj±cymi opadami ¶niegu, powoduj±cymi zalegaj±c± pokrywê ¶nie¿n±, trwaj±cymi nieprzerwanie powy¿ej 3 dni. W takich przypadkach termin zakoñczenie robót mo¿e zostaæ przesuniêty o czas trwania przerwy w robotach wskutek wyst±pienia wskazanych okoliczno¶ci, co wymaga potwierdzenia danymi publikowanymi przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej. c) zaistnienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych - o czas prowadzenia tych robót. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczno¶ci celem ukoñczenia przedmiotu umowy w sposób nale¿yty. Zmiana terminu realizacji nastêpuje odpowiednio w dniach, tygodniach lub miesi±cach tj. o okres w którym wyst±pi³y wy¿ej wymienione okoliczno¶ci warunkuj±ce zmianê terminu wykonania umowy. Skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy - nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Zmiana terminu realizacji Inwestycji nie wp³ywa na zmianê wynagrodzenia. Wraz ze zmian± terminu realizacji Inwestycji zaktualizowany zostaje harmonogram rzeczowo-finansowy. 2) Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w nastêpstwie zaistnienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych lub potrzeby zaniechania niektórych robót w celu prawid³owej realizacji przedmiotu umowy. 3) Zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. W przypadku braku mo¿liwo¶ci wykonywania przedmiotu umowy przez wskazane w ofercie osoby, wówczas Wykonawca mo¿e powierzyæ te czynno¶ci innym osobom o kwalifikacjach odpowiadaj±cym co najmniej warunkom jakie podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postêpowania, po wyra¿eniu pisemnej zgody przez Zmawiaj±cego. 4) Zmiany, rezygnacji, b±d¼ wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji; je¿eli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowi±zany jest przed³o¿yæ stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ. Ponadto nowy podwykonawca o którym wy¿ej mowa nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w oparciu o przes³anki zawarte w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp wskazane w SIWZ. W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ (o¶wiadczenie analogiczne do tego które by³o sk³adane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego). Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie w trakcie realizacji umowy nowego podwykonawcy, nie stanowi zmiany umowy o ile zmiana ta nie spowoduje wprowadzenia dodatkowego zakresu/czê¶ci zamówienia realizowanego przez podwykonawcê/ów. Zmiana poprzez wprowadzenie/zg³oszenie w trakcie realizacji umowy nowego zakresu/czê¶ci zamówienia realizowanego w podwykonawstwie, który nie zosta³ wskazany w Ofercie, stanowi zmianê umowy i musi byæ poprzedzona zawarciem aneksu do umowy. Zmiana poprzez rezygnacjê ze wskazanego w Ofercie zakresu/czê¶ci zamówienia nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie dalszego Podwykonawcy nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 2. Zmianie podlegaj± tak¿e wszelkie nieistotne postanowienia w stosunku do tre¶ci oferty, a tak¿e inne nieistotne zmiany, które nie stanowi± istotnej zmiany umowy, w tym m.in.: 1) Zmiana formy wniesionego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na jedn± lub kilka form, o których mowa w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych przy zachowaniu ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci, zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, 2) Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego - wymagana jest akceptacja Zamawiaj±cego, 3) Zmiana danych zwi±zana z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego - zmiana ta nastêpuje poprzez pisemne zg³oszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 3. Zmiany postanowieñ umowy nastêpuj± zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie oraz przy zastosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych i nie mog± prowadziæ do zmiany charakteru umowy lub do ca³kowitej zmiany rodzaju zamówienia. 4. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do zmiany umowy, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ z wnioskiem na pi¶mie w sprawie mo¿liwo¶ci dokonania takiej zmiany. We wniosku nale¿y opisaæ, uzasadniæ okoliczno¶ci warunkuj±ce zmianê oraz do³±czyæ stosowne dokumenty - dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przed³o¿enie odpowiednich dokumentów. 5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w drodze aneksu do umowy skutecznego po podpisaniu przez obie Strony, z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, ¿e nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 6. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych jest niewa¿na. 7. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub brak podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z pó¼n. zm.); 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty; 3) W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów; 4) W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego), korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pozosta³ej czê¶ci budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zambrowie przy ul. Polowej 21
- Przebudowa pomieszczeñ w Oddziale w Piotrkowie Trybunalskim £ódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
- Przebudowa w celu dostosowania do aktualnych warunków ochrony przeciwpo¿arowej budynku B Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu - Etap 1
- Remont drogi gminnej nr 292653 K Skrzêtla - Ko³o Janusa w Lasy w km od 0+195,00 do 0+495,00 w miejscowo¶ci Skrzêtla-Rojówka, Gmina £ososina Dolna - ETAP I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1811 O na odcinku Komorniki - Kórnica
- Remont i przebudowa pomieszczeñ dla potrzeb utworzenia placówki Senior Plus w miejscowo¶ci Zawada
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.