Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-27
Opole: Autorskie opracowanie i przeprowadzenie zajęć z nauczycielami oraz zajęć pokazowych z uczniami w ramach projektu systemowego: Edukacja ku przyszłości 5/PS/ZP/2012
Numer ogłoszenia: 58020 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Opolu , ul. Stanisława Dubois 36, 45-067 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4432810, faks 077 4432827.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Autorskie opracowanie i przeprowadzenie zajęć z nauczycielami oraz zajęć pokazowych z uczniami w ramach projektu systemowego: Edukacja ku przyszłości 5/PS/ZP/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Autorskie opracowanie i przeprowadzenie zajęć z nauczycielami oraz zajęć pokazowych z uczniami w ramach Projektu pod nazwą: Edukacja ku przyszłości, podprojektu pod nazwą Porad-nictwo Zawodowe w Procesie Dydaktycznym, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Trener będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć z nauczycielami. Zajęcia prowadzone będą w oparciu o autorskie scenariusze opracowane przez prowadzących zajęcia, zgod-nie ze wskazanymi tematami, w tematykę zajęć włączone będą elementy warsztatu i treningu, podczas realizacji zajęć wykorzystywane będą nowoczesne narzędzia ICT( w tym platforma szkoleniowa) zajęcia prowadzone będą w grupie minimum 15 osobowej. Szczegółowe obowiązki nauczyciela - wykładowcy (trenera): a) opracowanie scenariusza zajęć i materiałów dla uczestników: - 6 godzin lekcyjnych w ramach 1 tematu (Szczegółowy wykaz tematów szkoleń zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ) - przedstawienie opracowanego scenariusza i materiałów dla uczestników do akceptacji Asystentowi ko-ordynatora podprojektu PZPD, b) prowadzenie zajęć z nauczycielami - 6 godzin lekcyjnych w ramach 1 tematu, dla 10 grup c) prowadzenie zajęć -Diagnoza predyspozycji zawodowych u uczniów z wykorzystaniem uznanych me-tod i narzędzi diagnostycznych. 4 godzin lekcyjnych w ramach zajęć pokazowych z uczniami dla nauczy-cieli biorących udział w projekcie,(15 zajęć wyjazdowych do szkół, w terminie maksymalnym do 30.12.2012r. - grupy minimum 15 uczniów d) współpraca z Asystentem koordynatora podprojektu PZPD, e) ustalenie harmonogramu przebiegu podprojektu z Asystentem koordynatora podprojektu PZPD, f) promocja w szkole według wytycznych projektu, w szczególności oznakowanie pomieszczeń szkoły, w których prowadzone będą zajęcia, g) ewidencja wykorzystania narzędzi do badania predyspozycji zawodowych u uczniów, h) prowadzenie dokumentacji związanej z podprojektem (w tym sprawozdań miesięcznych i sprawozdania podsumowującego cały podprojekt oraz innych wymaganych przez Asystenta koordynatora podprojektu PZPD, j) upowszechnianie informacji dotyczących podprojektu w społeczności szkolnej,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym i kwalifikacjami jako: 1) nauczyciel osób dorosłych lub 2) doradca zawodowy lub 3) nauczyciel przedmiotów zawodowych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.4
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 0.6
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust.2 2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. b) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. c) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. d) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. e) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 7 ust. 2 umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: womopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Opolu , ul. Dubois 36, 45-067 Opole, woj. opolskie, pokój 4a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2012 godzina 14:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Opolu , ul. Dubois 36, 45-067 Opole, woj. opolskie, sekretariat 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest na potrzeby Projektu systemowego nr 1-S/POKL/9.1.2/2011 pn Edukacja ku przyszłości, podprojektu pod nazwą Poradnictwo Zawodowe w Procesie Dydaktycznym, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 24 w Opolu"
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników zajęć Młodzieżowego Dom Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne na terenie kraju".
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Saas - Office 365 - przedłużenie posiadanej subskrypcji oraz zwiększenie ilości licencji Urzędu Miasta Opola
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Pomocniczego Mentora Zawodowego projektów edukacyjnych realizowanych przez Powiat Wadowicki w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- "Usługa opracowania scenariuszy zajęć w przedszkolach rozwijających kompetencje kluczowe w 4 grupach kompetencji wraz z koncepcją materiałów i narzędzi edukacyjnych do realizacji tych scenariuszy ..."
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.12.2025.AL
więcej: Różne usługi szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.