Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-09-06
Ogłoszenie nr 580211-N-2020 z dnia 2020-09-06 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego: 16/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego, krajowy numer identyfikacyjny
30459100000000, ul.
ul. Witosa
2
,
06-200
Maków Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
29 7142301, 7142335, e-mail
szpital@szpital-makow.pl, faks
29 7142299.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-makow.pl znak sprawy 16/2020
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpital-makow.pl w zakładce przetargi - znak sprawy 16/2020
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www szpital- makow .pl w zakładce przetargi 2020, znak sprawy 16 /2020
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji papierowej osobiście lub drogą kurierską, pocztową itp.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
www.szpital-makow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
16/2020
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Rozbudowa i przebudowa budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego o pomieszczenia do izolacji osób podejrzanych o zakażenie wirusem SARSCoV-2 Dane techniczne Projektowana rozbudowa o Powierzchnia zabudowy m^2 208,00 o Powierzchnia użytkowa m^2 184,20 o Kubatura m^3 728,00 Roboty rozbiórkowe Zakres robót rozbiórkowych obejmuje rozbiórkę: - Rozbiórka zadaszenia wraz z ekranami nad wejściem do istniejącej części SOR i Izby Przyjęć; - Rozbiórka wygrodzenia wjazdu karetek z blachy trapezowej na konstrukcji stalowej - Rozbiórka murków oporowych wujścia do SOR; - Rozbiórka nawierzchni placów i chodników w obrębie projektowanej rozbudowy. Materiały z rozbiórki nadające się do wbudowania należy oczyścić i złożyć w strefie przyobiektowej, a nie nadające się do wbudowania przekazać do utylizacji. Rozwiązania konstrukcyjno - materiałowe - Ławy fundamentowe żelbetowe, zbrojone stalą 4o12, strzemiona o 6 co 30 cm, stal A-III, beton C20/25. Pod ławy należy wykonać podkład z chudego betonu C8/10 grubości 10cm. - Ściany fundamentowe betonowe, wylewane na mokro w deskowaniu, beton C16/20 lub murowane z bloczków betonowych na zaprawie cementowej. - Izolacje fundamentów o pionowa przeciwwilgociowa dwukrotne malowanie DYSPERBIT; o pionowa ciepłochronna styrodur EPS 100 grub. 15cm; o pozioma law fundamentowych i ścian fundamentowych dwukrotnie papa asfaltowa na lepiku. - Ściany zewnętrzne warstwowe, murowane z gazobetonu klasy 600 na zaprawie cienkowarstwowej z ociepleniem styropianem EPS 040 FASADA grub. 20cm. - Nadproża nad drzwiami i oknami żelbetowe, zbrojone 4o12, strzemiona o6 co 20cm, stal A-III, beton C20/25. - Słupy stalowe z profili zamkniętych 100x100x4mm. - Podciąg stalowy z kształtownika gorącowalcowanego IPE 260. - Rygle główne wykonane z kształtowników gorącowalcowanych IPE260. W połączeniu dźwigara ze ścianą zaprojektowano śrubami M16 obsadzonymi wraz z marką stalową w żelbetowym wieńcu opaskowym. - Stężenia z lin stalowych O14, stężane za pomocą nakrętek napinających rurowych. - Płatwie dachowe zaprojektowano jako wieloprzęsłowe w układzie ciągłym z profili zimnogiętych Z180x68/60x2,5 ze stali S350GD. - Zabezpieczenie antykorozyjne kategoria korozyjności C2 wb normy PN-EN ISO 12944-2. Oczekiwany okres trwałości do pierwszej renowacji M średnio do 15 lat. wg PN-EN ISO 12944. Wszelkie powierzchnie stalowe podlegają oczyszczeniu poprzez obróbkę strumieniowo ścierną do klasy Sa 2,5. Natrysk hydrodynamiczny powłoki epoksydowej grubości minimum 100 um. - Pokrycie dachu - zaprojektowano płytą warstwową U=0,18 W/m2K grubości 12cm. Mocowanie blachy przy użyciu łączników z uszczelkami wg zaleceń producenta. Obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej. Rynny i rury spustowe stalowe, systemowe. - Stolarka okienna PVC trzyszybowa, typowa wg wykazu. - Ślusarka drzwiowa aluminiowa, systemowa wg wykazu. - Tynki wewnętrzne cementowo-wapienne kat. III z gładzią gipsową. 1. Izolacje posadzek: o pozioma przeciwwilgociowa podposadzkowa z folii PE grubości 0,3mm o pozioma ciepłochronna posadzki na gruncie styropianem EPS 150 grubości 15cm. - Posadzki wg wykazu na rysunkach. - Wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewa. . - Ogrzewanie grzejniki płytowe zasilane z istniejącej instalacji c.o.. Wytyczne dla branż o Branża budowlana - posadzki - we wszystkich pomieszczeniach łatwozmywalne, odporne na działanie środków dezynfekcyjnych z wykładziny TARTET, z cokołem min. 10cm z brzegiem wyokrąglonym; - ściany - gładkie, malowane farbami emulsyjnymi, w sanitariatach i przy umywalkach wykończone materiałami trwałymi, zmywalnymi, nienasiąkliwymi i odpornymi na działanie środków dezynfekcyjnych, do wysokości co najmniej 1,60m ekrany przy umywalkach, 2,10m w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, z płytek ceramicznych glazurowanych. - sufity - gładkie, systemowe sufity podwieszane typu ARMSTRONG. - okna - powinny być otwierane lub uchylne, w pomieszczeniach, w których orientacja okien może powodować nadmierne nasłonecznienie należy zamontować urządzenia zabezpieczające przed nadmiernym nasłonecznieniem i przegrzaniem. o Branża sanitarna - Wentylacja pomieszczeń odbywać się będzie za pomocą centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła. Nawiew powietrza do pomieszczeń będzie realizowany poprzez nawiewniki sufitowe i anemostaty, wyciąg powietrza - przez wywiewniki prostokątne, zawory wentylacyjne i kratki wyciągowe. W zależności od przeznaczenia pomieszczenia oraz wymagań technologicznych w instalacjach wentylacji mechanicznej i klimatyzacji należy zastosować odpowiednią filtrację powietrza nawiewanego oraz oczyszczanie powietrza usuwanego z pomieszczeń. Regulacja ilości powietrza nawiewnego oraz wywiewnego odbywać się będzie za pomocą regulatorów stałego wydatku lub przepustnic regulacyjnych. W celu ograniczenia poziomu dźwięku od instalacji wentylacji mechanicznej należy zastosować akustyczne kanałowe ograniczające hałas od urządzeń. Wyciąg powietrza z pomieszczeń socjalnych odbywać się będzie za pomocą wentylatorów wywiewnych kanałowych lub dachowych. - Ścieki bytowo-gospodarcze z rozbudowywanej powierzchni zostaną odprowadzone do nowoprojektowanych poziomów kanalizacyjnych, a następnie włączone do istniejącej kanalizacji sanitarnej, zlokalizowanej w kanale technologicznym istniejącego budynku. Piony kanalizacyjne należy wyprowadzić ponad dach i zakończyć wywiewkami. - Nowoprojektowaną część budynku należy zaopatrzyć w zimną wodę oraz ciepłą wodę użytkową w wymaganej ilości z istniejącej instalacji wodociągowej, zlokalizowanej w kanale technologicznym istniejącego budynku. - W ogrzewanych pomieszczeniach należy zaprojektować zgodnie z wymaganiami technologicznymi grzejniki stalowe płytowe w wykonaniu higienicznym oraz grzejniki łazienkowe drabinkowe wyposażone w zawory regulacyjne z głowicami termostatycznymi. Grzejniki należy podłączyć do pionów instalacji c.o. poprzez zawory termostatyczne montowane na zasilaniu oraz zawory odcinające montowane na przewodzie powrotnym. Rozprowadzenie głównych przewodów należy wykonać w posadzce lub bruzdach ściennych. Nowoprojektowaną instalację zasilić z istniejącej instalacji znajdującej się w kanale technologicznym istniejącego budynku. o Branża elektryczna - instalacja elektryczna powinna spełniać wymogi określone w obowiązujących przepisach oraz w Polskich Normach, wprowadzonych do obowiązkowego stosowania. - oświetlenie - powinno odpowiadać potrzebom użytkowym i warunkom określonym w odrębnych przepisach oraz w Polskich Normach, wprowadzonych do obowiązkowego stosowania. Instalacja elektryczna zgodna z projektem branżowym elektrycznym. Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie z Projektem Budowlanym, projektami branżowymy, dokumentacją przetargową oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót dla obiektów służby zdrowia.
II.5) Główny kod CPV: 45215140-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45300000-0 |
45110000-1 |
45310000-3 |
45200000-9 |
45311000-0 |
45314000-1 |
45317000-2 |
45400000-1 |
45450000-6 |
45453000-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: W przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 3 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Trzy miesiące od chwili podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Spełnią wymagania zawarte w SIWZ.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykarze, że jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą obejmujaca przedmiot zamówienia na sumę nie mniejszą niż 300.000,00PLN
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Spełnią wymagania zawarte w SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Spełnią wymagania zawarte w SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 13.000,00 zł
2. Wadium należy wnieść do dnia 21.09.2020r. do godz. 09.00 z dopiskiem znak spray16/2020 dla SPZOZ-ZZ Maków Mazowiecki przelewem bankowym na rachunek bankowy Zamawiającego: Spółdzielczym w Krasnosielcu oddział w Makowie Mazowieckim nr r-ku: 30 8917 0001 0013 2437 2000 0050
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
3. Wadium może być wnoszone w:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust. 3 pkt.4 litera.B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804 ze zm.).
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną
zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę gwarancji,
c) termin ważności gwarancji, np. w formule: " od dnia- do dnia".
5. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą.
6. Wadium w formie niepieniężnej powinny być wniesione w oryginale.
7. Wadium obejmuje cały okres związania ofertą.
8. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień zawartej umowy możliwe będą do dokonania jedynie na podstawie postanowień zawartych w treści niniejszej umowy, za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany z zastrzeżeniem zmian o których mowa w niniejszym artykule. 2. Stosownie do dyspozycji art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy o zamówieniu zawartej z Wykonawcą, będącej rezultatem niniejszego postępowania, w przypadku następujących warunków: 1) Termin wykonania Umowy:a) wystąpienie zdarzeń nadzwyczajnych, takich jak klęski żywiołowe, epidemie, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, niewypałów b) wystąpienie nieprzewidzianych przeszkód i utrudnień formalno-prawnych oraz siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, o okres działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania; c) w sytuacji wystąpienia siły wyższej utrudniającej lub uniemożliwiającej prowadzenie prac - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w postaci wpisu do dziennika budowy i potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Zakończenie działania siły wyższej zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy i potwierdzeniem tego faktu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu przewidzianego na realizację tej części zamówienia, o ilość dni w których te warunki wystąpią. d)rezygnacji z wykonania części zamówienia, e) wystąpienie w szczególności istnienia nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, a także w przypadku opóźnień wywołanych działaniem Zamawiającego - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania tych usług/ czynności, f) konieczność wykonania zamówień dodatkowych bądź zamiennych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, nieobjętych zamówieniem podstawowym a niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego o czas niezbędny na ich wykonanie, g) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-21, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz - 3 etap.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- ZP/CZD/018/25 MODERNIZACJA CZĘŚCI WSPÓLNYCH NA ODDZIALE KARDIOLOGII w "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.