Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-07-31
Ogłoszenie nr 580462-N-2019 z dnia 2019-07-31 r.
Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Nowy Dom" sp. z o.o.: Pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn.: "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych Nr 1 i Nr 2 wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Składowej 24 w Lublinie "
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Nowy Dom" sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
43088088000000, ul.
ul. Głęboka
11
,
20-612
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 345 340, e-mail
tbs@tbsnowydom.lublin.pl, faks
815 345 340.
Adres strony internetowej (URL): http://www.tbsnowydom.lublin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
podmiot prawa handlowego - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.tbsnowydom.lublin.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Nowy Dom" sp. z o.o., ul. ul. Głęboka 11 , 20 612 Lublin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn.: "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych Nr 1 i Nr 2 wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Składowej 24 w Lublinie "
Numer referencyjny:
ZP/IZ/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn.: "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych Nr 1 i Nr 2 wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Składowej 24 w Lublinie ". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2023-07-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej - za spełniających ten warunek Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą, że:
- wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego lub nadzoru inwestorskiego przy budowie budynków użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych o wartości nadzorowanych robót budowlanych min. 10 mln zł.
Zamawiający wymaga, aby nadzorowane roboty, o których mowa powyżej były ukończone i odebrane jako zgodne ze sztuką budowlaną.
Uwaga!
W przypadku gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty w walutach innych niż PLN, do oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia po średnim kursie waluty obcej NBP w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP lub w dniu kolejnym, jeżeli w tym dniu publikacja ogłoszenia NBP nie ogłosi średnich kursów walut.
- Dysponują lub będą dysponować na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, posiadającymi uprawniania budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (...) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i osoby te spełniają następujące wymagania:
o osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Koordynatora/ Kierownika zespołu posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania i/lub kierowania robotami budowlanymi oraz posiadającą, co najmniej 3 -letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Kierownika Projektu lub/i Koordynatora Zespołu Inwestycyjnego lub/i Inżyniera Kontraktu, w tym przynajmniej przy budowie 1 budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkaniowego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej min. 5 tys. m2 każdy,
o minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadającą, co najmniej 3 -letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności, w tym przynajmniej przy budowie 1 budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkaniowego wielorodzinnego
o minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz posiadającą, co najmniej 3 -letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności, w tym przynajmniej przy budowie 1 budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkaniowego wielorodzinnego
o minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiadającą, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności, w tym przynajmniej przy budowie 1 budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkaniowego wielorodzinnego
o minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz oraz posiadającą, co najmniej 1 roczne doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych w swojej specjalności.
o minimum jedną osobą - specjalistą do spraw rozliczeń posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu obmiarów, kosztorysów, zestawień kosztów i kontroli kosztów, w tym doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem robót budowlanych przy co najmniej 2 inwestycjach o wartości dla każdej z nich 5 mln zł
o minimum jedną osobą - specjalistą ds. zamówień publicznych -posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w opracowywaniu, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, dokumentacji przetargowej w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wybór wykonawcy robót budowlanych.
UWAGA!
Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych powyżej uprawnień budowlanych oraz wymaganych kwalifikacji i doświadczenia. Zamawiający określając wymogi dla każdego specjalisty w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. UWAGA: Z uwagi na fakt, iż powyższy wykaz osób stanowi również podstawę do oceny oferty Wykonawcy na podstawie ustalonych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga jego złożenia na podstawie art. 26 ust. 2 f ustawy Pzp. W stosunku do wykazu może zostać zastosowany art. 26 ust. 3 i 4 ustawy wyłącznie w obszarze niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu odnoszącego się do zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy. Dalsze instrukcje dotyczące wypełnienia formularza zawarto w treści wykazu osób.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 9000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie osoby Koordynatora/ Kierownika zespołu | 10,00 |
doświadczenie osoby do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej | 10,00 |
doświadczenie osoby do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych | 10,00 |
doświadczenie osoby do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazow | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub zmian powodujących następstwa korzystne dla Zamawiającego; 2) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT; 4) zmian będących wynikiem działań organów sądowych lub administracyjnych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy: 1) w sytuacjach niezależnych od Inwestora Zastępczego; 2) w przypadku wystąpienia konieczności zmian osób realizujących przedmiot zamówienia po stronie Inwestora Zastępczego w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków, bądź zachodzić będą uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w odniesieniu do wykonawcy i podwykonawców robót. Inwestor Zastępczy będzie obowiązany do dokonania zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającemu. Nowe osoby, które miałyby uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy, muszą spełniać co najmniej wymagania jak osoby wymienione przez Wykonawcę w załączniku nr 5 do umowy. 4. Zmiana osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy, o których mowa w ust. 3, wymaga uzyskania przez Inwestora Zastępczego pisemnej zgody Zamawiającego i sporządzenia przez Strony aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-08, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
- Zakup wraz z montażem i instalacją aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Jednostek Szpitala z możliwością składania ofert częściowych
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe na okres 3 lat w wersji PROTECT Advanced dla 1250 stanowisk
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Usługa kompleksowego sprzątania domu studenckiego Broadway Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Dobrzańskiego 35.
- Oczyszczanie zimowe terenów Zamawiającego wraz z posypywaniem powierzchni środkami uszorstniającymi i solą oraz usuwaniem sopli i nawisów śnieżnych z dachów obiektów we władaniu Zamawiającego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.