To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-04
Ogłoszenie nr 58066 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Poznań: Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego budynku Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 49751
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury "Zamek", krajowy numer identyfikacyjny
27817800000, ul.
ul. Św. Marcin
,
61809
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
616 465 348, faks
616 465 308, e-mail
zamowienia@zamek.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego budynku Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DA/VIII/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego budynku Centrum Kultury ZAMEK.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90900000-9
Dodatkowe kody CPV:
90610000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7200000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 88560.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości - zamówienie uzupełniające przewidziano w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w BZP z dnia 26.02.2015 r. pod numerem 42836 i warnot tość zamówienia uzupełniającego została uwzględniona przy obliczaniu wartości całkowitej zadanot nia na 20% wartości zamówienia podstawowego. Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym, to firma SOGAMA - ECO Sp. z o.o., ul. Kniejowa 2 a, 44-117 Gliwice, z którą została zawarta umowa w dniu 16 marca 2015 roku, pod numerem 1/AG/2015. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w związku z kończącą się umową na sprzątanie (zawartą na podstawie przetargu) oraz z przygotowywanymi zmianami organizacyjnymi (obejmującymi osoby pracujące u Zamawiającego i zajmujące się sprzątaniem) uznał za konieczne przygotowanie nowego postępowania przetargowego, którego warunki będą obejmowały zmiany organizacyjne, tak, by nie zachodziła konieczność dokonywania zmian po wyborze oferty przetargowej. Wobec powyższego opracowanie specyfikacji do nowego postępowania przetargowego możliwe będzie po zakończeniu procesu zmian organizacyjnych lub po ostatecznym ustaleniu zakresu zmian organizacyjnych. Zawarcie umowy na okres 3 miesięcy w trybie tzw. zamówienia z wolnej ręki pozwoli na opracowanie zmian organizacyjnych i prawidłowe przygotowanie specyfikacji przetargowej.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roboty budowlane w zakresie wykonania izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
- roboty budowlane w obiektach UAM, 2 części
- roboty remontowe w obiektach UAM, 2 części
- "Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection lub dostawa innego równoważnego systemu antywirusowego wraz ze wsparciem technicznym dla UAP"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Dostawa chromatografu cieczowego HPLC
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.