eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kadzid³oBudowa kanalizacji sanitarnej oraz wodoci±gu w msc. Kadzid³o kol. Podgatka

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-09-02



Og³oszenie nr 580685-N-2020 z dnia 2020-09-02 r.

Gmina Kadzid³o: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz wodoci±gu w msc. Kadzid³o kol. Podgatka
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kadzid³o, krajowy numer identyfikacyjny 55066819500000, ul. ul. Targowa  4 , 07-420  Kadzid³o, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 297 618 016, e-mail gmina@kadzidlo.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.kadzidlo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.kadzidlo.samorzady.pl/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Gminy Kadzid³o, ul. Targowa 4, 07-420 Kadzid³o


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz wodoci±gu w msc. Kadzid³o kol. Podgatka
Numer referencyjny: IK.271.15.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej oraz wodoci±gu w msc. Kadzid³o kol. Podgatka. Zamówienie zosta³o podzielone na dwie czê¶ci, których opis znajduje siê w za³±czniku I.

II.5) G³ówny kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45231300-8
45232423-3
45233140-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. w wysoko¶ci do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego, które bêd± polega³y na wykonaniu robót budowlanych z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej i wodoci±gów pod warunkiem nale¿ytego wykonywania zamówienia podstawowego zgodnie z zawart± umow±.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-07-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zgodnie z SIWZ: 5. Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 6. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: bezpo¶rednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich bran¿ przewidzianych w dokumentacji - wszyscy pracownicy fizyczni wykonuj±cy roboty budowlane na budowie, w szczególno¶ci roboty ziemne, obs³uga maszyn i pojazdów, monterskie, drogowe za wyj±tkiem Kierownika budowy i Kierownika robót; 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 6 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym ni¿ 3 dni robocze, wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 6 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: - o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 9. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 6 czynno¶ci zamawiaj±cy za ka¿dy stwierdzony przypadek przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w projekcie umowy. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie, jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 6 czynno¶ci. 10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj±cego naruszenia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 6 czynno¶ci, niezale¿nie od sankcji przewidzianych w ust. 9, Wykonawca w terminie nie d³u¿szym ni¿ 5 dni roboczych dokona czynno¶ci naprawczych oraz bez ponownego wzywania z³o¿y ¿±dane przez Zamawiaj±cego dowody w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê. 11. Za ka¿dy stwierdzony przypadek niespe³nienia wymogów, o których mowa w ust. 10 zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w projekcie umowy oraz mo¿e zawiesiæ wykonanie tej czê¶ci robót z winy Wykonawcy do chwili spe³nienia stawianych wymogów. 12. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli: a) w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej: - dla Czê¶ci I zamówienia: dwie roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot tej czê¶ci zamówienia i za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Za robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi tej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy uzna budowê, rozbudowê lub przebudowê kanalizacji sanitarnej o ³±cznej d³ugo¶ci co najmniej 800 metrów i o warto¶ci robót co najmniej 800 000,00 z³ ka¿da; - dla Czê¶ci II zamówienia: dwie roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot tej czê¶ci zamówienia i za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Za robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi tej czê¶ci zamówienia Zamawiaj±cy uzna budowê, rozbudowê lub przebudowê kanalizacji sanitarnej o ³±cznej d³ugo¶ci co najmniej 700 metrów i o warto¶ci robót co najmniej 700 000,00 z³ ka¿da. W przypadku sk³adania oferty na czê¶æ I i II zamówienia Wykonawca mo¿e wykazaæ te same roboty budowlane dla ka¿dej czê¶ci zamówienia (po spe³nieniu w/w warunków). b) wyka¿e dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych na stanowiska: - Kierownik budowy - musi posiadaæ, co najmniej 3 lata sta¿u pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, pe³ni±cy jednocze¶nie funkcjê kierownika robót sanitarnych - Kierownik robót elektrycznych - musi posiadaæ, co najmniej 3 lata sta¿u pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych. W przypadku sk³adania oferty na czê¶æ I i II zamówienia Wykonawca mo¿e wykazaæ te same osoby na stanowiska Kierownika budowy i Kierownika robót elektrycznych do ka¿dej czê¶ci zamówienia (po spe³nieniu w/w warunków). Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zgodnie z SIWZ: 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.1 W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy pzp, - w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument okre¶lony w pkt 5. 5.2 Zamawiaj±cy samodzielnie pobierze dokument okre¶lony w pkt 5 dotycz±cy podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy. 5.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie - w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument okre¶lony w pkt 5. 5.4 Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powy¿ej w pkt 5 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 5.4.1 nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 5.4.2 nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5.5 Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zgodnie z SIWZ: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: 3. Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. 4. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowi±zany do przekazania zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê zamówienie. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do siwz. Do oferty sporz±dzonej w oparciu o za³±cznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty: 1. o¶wiadczenia wymienione w pkt. VI.1 i VI.2 SIWZ, 2. dowód wniesienia wadium, 3. pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku sk³adania oferty wspólnej w oparciu o art. 23 ustawy (oferta wspólna), 4. pe³nomocnictwo do podpisania oferty (je¿eli dotyczy), 5. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.4 siwz - je¿eli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: - dla Czê¶ci I zamówienia - 16 000,00 z³ (s³ownie z³: szesna¶cie tysiêcy i 00/100); - dla Czê¶ci II zamówienia - 15 000,00 z³ (s³ownie z³: piêtna¶cie tysiêcy i 00/100). W przypadku gdy Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia, nale¿y wnie¶æ wadium oddzielnie dla ka¿dej czê¶ci z wyszczególnieniem, której czê¶ci ono dotyczy. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w formie: ? w pieni±dzu - przelewem na konto zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym w Kadzidle Nr konta 32 8916 0002 0000 0912 2000 0040. Kopiê potwierdzenia przelewu nale¿y za³±czyæ do oferty. ? porêczeñ bankowych lub porêczeñ spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, ? gwarancji bankowych, ? gwarancji ubezpieczeniowych, ? porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572). Dokumenty potwierdzaj±ce z³o¿enie wadium w innej formie ni¿ w pieni±dzu, winny byæ z³o¿one przed up³ywem terminu sk³adania ofert w oryginale w siedzibie Urzêdu Gminy w Kadzidle, ul. Targowa 4, (dzia³ finansowo - ksiêgowy, pok. 14) lub do³±czone do oferty. Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy pzp. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej wykonawców dokument porêczenia lub gwarancji wadialnej powinien byæ podpisany przez Pe³nomocnika. 4. Wszelkie dokumenty zabezpieczaj±ce wadium winny byæ wa¿ne, co najmniej przez okres zwi±zania ofert± tj. 30 dni. 6. Zamawiaj±cy dokonuje zwrotu wadium: a) niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, b) wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana za najkorzystniejsz±, po zawarciu umowy z wykonawc± i wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców w przypadku, o którym mowa w art. 46 ust 3 pzp. 8. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek wskazany przez wykonawcê. 9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Tak
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
Zamawiaj±cy w terminie 7 dni od otrzymania faktury udzieli Wykonawcy zaliczki w wysoko¶ci 5% wynagrodzenia brutto okre¶lonego w niniejszym ustêpie. Zaliczka bêdzie wyp³acona jednorazowo w 2020 r. Nie bêdzie wyp³acana zaliczka dla Wykonawcy w kolejnych okresach.


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci dokonania zmiany tre¶ci umowy poza sytuacjami okre¶lonymi w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych i w § 6 ust. 4 umowy, z zastrze¿eniem ust. 2. 2. Zamawiaj±cy po stwierdzeniu, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID - 19 wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie umowy, w uzgodnieniu z Wykonawc± dokona zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci przez: a) zmianê terminu wykonywania umowy lub jej czê¶ci, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej czê¶ci, b) zmianê sposobu wykonywania dostaw , us³ug lub robót budowlanych, c) zmianê zakresu ¶wiadczenia wykonawcy i odpowiadaj±c± jej zmianê wynagrodzenia lub sposobu rozliczania wynagrodzenia wykonawcy, - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekroczy 50% warto¶ci pierwotnej umowy. 3. Zmiana umowy, w tym zwiêkszenie zakresu robót, wynikaj±ca z istoty inwestycji, wymaga sporz±dzenia przez Strony pisemnego protoko³u konieczno¶ci wykonania robót, których na etapie opracowania dokumentacji nie da³o siê przewidzieæ lub s± niezbêdne do prawid³owego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. 4. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy obowi±zana jest pisemnie uzasadniæ lub udokumentowaæ istnienie przes³anki tej zmiany. 5. Zmiana umowy mo¿e byæ dokonana wy³±cznie za zgod± Zamawiaj±cego w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi mieæ formê pisemn± i byæ sporz±dzona w jêzyku polskim w 1 egzemplarzu. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane w formie orygina³u, odpisu, wypisu, wyci±gu lub kopii wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, sporz±dzonym przez t³umacza przysiêg³ego.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowni± oraz przy³±czami w ul. Wiejskiej i ul. Ekologicznej w msc. Kadzid³o
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Sieæ zaprojektowano w uk³adzie grawitacyjno-ci¶nieniowym ze wzglêdu na warunki terenowe oraz istniej±ce rozwi±zania w zakresie sieci kanalizacji gminnej. Projektowana sieæ kanalizacji sanitarnej w³±czona bêdzie poprzez lokaln± pompowniê sieciow± do istniej±cej kanalizacji sanitarnej, w³±czenie wykonaæ do istniej±cego kolektora t³ocznego zlokalizowanego ul. Trasa Mazurska. £±czna d³ugo¶æ kolektora grawit. z rur PCV o 200 mm - 760,0 m - wykop otwarty Studnia rewizyjna z tworzyw sztucznych Dn 1000 mm - 13 kpl. Studnia rewizyjna z tworzyw sztucznych Dn 600 mm - 13 kpl. £±czna d³ugo¶æ kolektora t³ocznego z rur PE RC o 90 mm - 238,50 m - wykop otwarty Przepompownia strefowa DN 1500 z kompletem pomp o wolnym przelocie - 1 kpl. W zwi±zku z uk³adem wysoko¶ciowym terenu, przy³±cza zaprojektowano jako grawitacyjne ze zrzutem do projektowanego kolektora grawitacyjnego. Przy³±cze kan. sanitarnej stanowi odcinek od studni rewizyjnej na sieci do studni inspekcyjnej na terenie posesji indywidualnej. D³ugo¶æ przy³±czy PVC o ¶rednicy 160 mm wynosz± od 5,0 m do 8,0 m, jednostkowo zaprojektowano przy³±cza o d³ugo¶ci 3,5m i 10,0m. £±czna d³ugo¶æ przy³±czy z rur PCV f 160 mm - 188,0 m Studnia rewizyjna z tworzyw sztucznych Dn 425 mm - 26 kpl. Korki kanalizacyjne Dn 160 mm - 2 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45230000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45232423-3, 45233140-2

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompowni± i przy³±czami oraz sieci wodoci±gowej z przy³±czami w ul. S³odkiej w msc. Kadzid³o
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Sieæ zaprojektowano w uk³adzie grawitacyjno-ci¶nieniowym ze wzglêdu na warunki terenowe oraz istniej±ce rozwi±zania w zakresie sieci kanalizacji gminnej. Projektowana sieæ kanalizacji sanitarnej w³±czona bêdzie poprzez lokaln± pompowniê sieciow± do istniej±cej kanalizacji sanitarnej, w³±czenie wykonaæ do istniej±cego kolektora t³ocznego zlokalizowanego ul. Trasa Mazurska. £±czna d³ugo¶æ kolektora grawit. z rur PCV o 200 mm - 728,50 m - wykop otwarty Studnia rewizyjna z tworzyw sztucznych Dn 1000 mm - 15 kpl. Studnia rewizyjna z tworzyw sztucznych Dn 600 mm - 13 kpl. Studnia rewizyjna z tworzyw sztucznych Dn 425 mm - 2 kpl. £±czna d³ugo¶æ kolektora t³ocznego z rur PE RC o 90 mm - 111,00 m - wykop otwarty Przepompownia strefowa DN 1500 z kompletem pomp o wolnym przelocie - 1 kpl. W zwi±zku z uk³adem wysoko¶ciowym terenu, przy³±cza zaprojektowano jako grawitacyjne ze zrzutem do projektowanego kolektora. Przy³±cze kan. sanitarnej stanowi odcinek od studni rewizyjnej na sieci do studni inspekcyjnej na terenie posesji indywidualnej. D³ugo¶æ przy³±czy PVC o ¶rednicy 160 mm wynosz± od 4,0 m do 8,0 m, jednostkowo zaprojektowano przy³±cza o d³ugo¶ci 9,0m i 20,0m. £±czna d³ugo¶æ przy³±czy z rur PCV f 160 mm - 220,0 m Studnia rewizyjna z tworzyw sztucznych Dn 425 mm - 30 kpl. Korki kanalizacyjne Dn 160 mm - 4 szt. Nowoprojektowana sieæ wodoci±gowa wykonana bêdzie z rur PE 100 SDR 17 Dn 90 i jest zgodna z otrzymanymi warunkami od administratora sieci. Zasilanie w wodê w/w odcinka sieci z istniej±cego wodoci±gu Dn 110 zlokalizowanego w drodze gminnej. Wodoci±g z rur PE 100 SDR 17 w zakresie projektu : ¶rednicy 90 mm - 246,50 m - wykop otwarty ¶rednicy 63 mm - 47,00 m - wykop otwarty Zasuwa odcinaj±ca ¶rednicy 80 mm - 3 szt Zasuwa odcinaj±ca ¶rednicy 50 mm - 1 szt Trójnik ko³nierzowy ¿eliwny z ¿eliwa sferoidalnego 100/80 - 1 szt Trójnik ko³nierzowy ¿eliwny z ¿eliwa sferoidalnego 80/80 - 2 szt Hydranty p.po¿. ¶rednicy 80 mm podziemne z zasuwami - 2 kpl Przy³±cza wodoci±gowe z rur PE ilo¶æ - 3 szt £±czna d³ugo¶æ przy³±czy z rur PE ¶rednicy 40 mm - 83,50 m Trójniki siod³owe 63/40 z zasuw± Dn 32 - 1 kpl. Trójniki siod³owe 90/40 z zasuw± Dn 32 - 2 kpl.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45230000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45232423-3, 45233140-2

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-07-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.