Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Katowice: Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą wyposażenia do toalet i toalet dla niepełnosprawnych do Sądu Rejonowego w Jaworznie z podziałem na zadania:
-zadanie Nr 1 - zakup i dostawa poręczy dla niepełnosprawnych,
-zadanie Nr 2 - zakup i dostawa wyposażenia do toalet.
Numer ogłoszenia: 58078 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Andrzeja 16/18, 40-957 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070206, fax 032 6070207.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą wyposażenia do toalet i toalet dla niepełnosprawnych do Sądu Rejonowego w Jaworznie z podziałem na zadania: -zadanie Nr 1 - zakup i dostawa poręczy dla niepełnosprawnych, -zadanie Nr 2 - zakup i dostawa wyposażenia do toalet..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki nr 3 i 4 do SIWZ, dotyczące poszczególnych zadań. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ. Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji innej niż wskazana w spisie spowoduje odrzucenie oferty. Załączniki nr 3 i 4 zawierają wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia, Wykonawca może zaoferować asortyment lepszej jakości. Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty conajmniej 24 - miesięczną gwarancją, liczoną od dnia dostawy. Asortyment oferowany dla zadania nr 1 winien spełniać wymagania następujących norm: PN-EN 12182:2005 (Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych), PN-EN 10204:2006 (Wyroby metalowe), PN-EN 14688:2007 (Urządzenia sanitarne), oraz dyrektyw Parlamentu Europejskiego w sprawie przepisów odnoszących się do wyrobów budowlanych - Dyrektywa Rady z dnia 21.12.1988r. nr 89/106/EWG z późniejszymi zmianami - dyrektywa Nr 93/68/EWG oraz ogólnego bezpieczeństwa wyrobów - dyrektywa Nr 2001/95/WE z dnia 03.12.2001r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP b.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wg kryterium: spełnia/ nie spełnia. 3.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 1.b, każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w pkt. 1.a mogą być spełnione łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć następujące dokumnety: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki); 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1-2 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ); 6.Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ); 7.Oświadczenie o okresach, na jakie została udzielona gwarancja złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 8.Oświadczenie o spełnianiu wymagań norm oraz dyrektyw określonych w ust. III pkt. 6 SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - dotyczy wyłącznie zadania nr 1. 9.Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (propozycję formy wykazu zawiera załącznik nr 7). W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokument wymieniony w punktach od 1 do 5 musi być złożony przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie. Konsorcjum musi ustanowić pełnomocnika do kontaktów z Zamawiającym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Andrzeja 16/18, sekcja ds zamówień publicznych pok. nr 19a.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Andrzeja 16/18, pokój nr 19a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa poręczy dla niepełnosprawnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: poręczy uchylnych - WC - stacjonarnych, poręczy międzyumywalkowej, poręczy umywalkowych ściennych lewej i prawej, poręczy prostej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia do toalet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: dozowników na ręczniki papierowe, dozowników na papier toaletowy, dozowników mydła w płynie, szczotek do WC, luster z szlifowanymi brzegami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.55.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługi transportowe dla osób z niepełnosprawnościami w 2025 r.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- KONSERWACJA URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO TUNELU KATOWICKIEGO I W KOPULE NAD RONDEM
- Dostawa kalorymetru skaningowego
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek (2025-2026)
- Zakup traktorków ogrodowych typu rider (łamany) z osprzętem
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Świadczenie usługi utrzymania czystości węzłów sanitarnych w obiektach zarządzanych przez MZDIM w Jaworznie w roku 2025
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
- Budowa Gorzowskiego Centrum Edukacji Artystycznej w Gorzowie Wielkopolskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.