Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-12
Nowogród Bobrzański: Nr spr. 3/DKW/ż/13 Dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Krzywańcu
Numer ogłoszenia: 58088 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Krzywańcu , Krzywaniec, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 3279405, faks 68 3276640.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr spr. 3/DKW/ż/13 Dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Krzywańcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych w tym: produktów przemiału ziarna, przetworów owocowo - warzywnych, dżemów, sosów i zup w proszku, przypraw oraz innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Krzywańcu. ZADANIE NR 1 - PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA: makaron - 6000 kg, granulat sojowy - 200 kg, kostka sojowa - 600 kg, kotlet sojowy a la schabowy - 800 kg, mąka pszenna - 3500 kg, mąka ziemiaczana - 100 kg, kasza gryczana - 2000 kg, kasza jęczmienna - 4000 kg, ryż - 4000 kg, kasza manna - 1000 kg. ZADANIE NR 2 - PRZETWORY OWOCOWO - WARZYWNE: chrzan tarty - 400 kg, koncentrat pomidorowy - 1000 kg, leczo - 3000 kg, ogórki konserwowe - 5000 kg, sok przecierowy - 250 szt., kukurydza konserwowa - 20 kg, groszek konserwowy - 20 kg, brzoskwinie w syropie - 20 szt. ZADANIE NR 3 - DŻEMY: dżem brzoskwiniowy niskosłodzony - 1500 kg, dżem truskawkowy niskosłodzony - 3000 kg, marmolada wieloowocowa - 4000 kg, konfitura z czarnej porzeczki - 15 kg, konfitura z brzoskwiń - 15 kg, konfitura z wiśni - 15 kg, powidła śliwkowe - 15 kg. ZADANIE NR 4 - SOSY, ZUPY I PRZYPRAWY: zupa porowa - 180 kg, zupa ziemniaczana - 180 kg, zupa żurek - 180 kg, zupa barszcz biały - 120 kg, zupa barszcz czerwony - 260 kg, zupa cebulowa - 180 kg, zupa kalafiorowa - 180 kg, zupa ogonowa - 120 kg, zupa pieczarkowa - 180 kg, zupa pomidorowa - 180 kg, zupa wiosenna - 180 kg, zupa gulaszowa - 180 kg, zupa grochowa - 180 kg, zupa jarzynowa - 180 kg, sos biały - 160 kg, sos pieczeniowy - 160 kg, sos myśliwski - 160 kg, sos grzybowy - 160 kg, sos pomidorowy - 160 kg, sos boloński - 100 kg, sos neapolitański - 100 kg, czosnek granulowany - 25 kg, fix do gulaszu - 100 kg, ziele angielskie - 25 kg, liść laurowy - 25 kg, majeranek - 25 kg, papryka słodka mielona - 50 kg, papryka ostra mielona - 10 kg, pieprz czarny mielony - 60 kg, sól - 2000 kg, bazylia - 10 kg, oregano - 10 kg, koper suszony - 20 kg, natka pietruszki suszona - 20 kg, bulion drobiowy - 2000 kg, przyprawa warzywna typu vegetta - 300 kg, kwasek cytrynowy - 30 kg, przyprawa w płynie typu maggi - 1000 l, ocet - 300 l. ZADANIE NR 5 - INNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE: herbata - 1000 kg, majonez - 300 kg, musztarda - 300 kg, budyń - 30 kg, galaretka - 20 kg, kisiel - 50 kg, proszek do pieczenia - 30 szt., krem czekoladowy - 30 kg, cukier waniliowy - 30 szt., kakao - 20 kg, paluszki słone - 400 szt., wafelki - 30 kg, ptasie mleczko - 30 kg, cukierki czekoladowe - 30 kg, biszkopty - 30 kg, Lizak - 300 szt., Kaszka ryżowa błyskawiczna - 50 kg, kaszka mleczno - ryżowa - 20 kg, ciastka maślane - 30 kg, Herbata owocowa - 50 kg, płatki kukurydziane - 60 kg, płatki kukurydziane w polewie czekoladowej - 40 kg, syrop owocowy - 100 l, bita śmietana - 30 szt., sok - 100 l, czekolada mleczna - 10 kg, wafle ryżowe - 30 kg, chrupki kukurydziane - 360 szt., cukier - 15000 kg, woda źródlana - 3000 szt., kawa zbożowa - 700 kg..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9, 15.80.00.00-6, 15.61.21.00-2, 15.61.00.00-7, 15.33.10.00-7, 15.33.15.00-6, 15.33.14.25-2, 15.33.22.90-3, 15.33.22.00-6, 15.89.14.00-4, 15.87.00.00-7, 15.86.30.00-5, 15.87.12.73-8, 15.83.31.00-7, 15.84.23.00-5, 15.84.22.20-0, 15.80.00.00-6, 15.61.33.11-1, 15.86.12.00-3, 15.98.13.00-8, 15.83.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. Ocena spełnienia opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. b. Ocena warunków będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy wraz z zawartymi oświadczeniami - załącznik nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (np. oryginał pełno-mocnictwa lub kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych określonych w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych dotyczących bezpieczeństwa żywności i żywienia. 3. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Krzywańcu, 66-010 Nowogród Bobrzański.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2013 godzina 12:30, miejsce: Zakład Karny w Krzywańcu (biuro podawcze), 66-010 Nowogród Bobrzański.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - produkty przemiału ziarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów przemiału ziarna do Zakładu Karnego w Krzywańcu w n/w ilościach: makaron - 6000 kg, granulat sojowy - 200 kg, kostka sojowa - 600 kg, kotlet sojowy a la schabowy - 800 kg, mąka pszenna - 3500 kg, mąka ziemiaczana - 100 kg, kasza gryczana - 2000 kg, kasza jęczmienna - 4000 kg, ryż - 4000 kg, kasza manna - 1000 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9, 15.80.00.00-6, 15.61.21.00-2, 15.60.00.00-4, 15.61.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - przetwory owocowo - warzywne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworów owocowo - warzywnych w n/w ilościach: chrzan tarty - 400 kg, koncentrat pomidorowy - 1000 kg, leczo - 3000 kg, ogórki konserwowe - 5000 kg, sok przecierowy - 250 szt., kukurydza konserwowa - 20 kg, groszek konserwowy - 20 kg, brzoskwinie w syropie - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7, 15.33.14.25-2, 15.33.15.00-2, 15.98.21.00-6, 15.33.14.00-1, 15.33.24.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dżemy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dżemów do ZK w Krzywańcu w n/w ilościach: dżem brzoskwiniowy niskosłodzony - 1500 kg, dżem truskawkowy niskosłodzony - 3000 kg, marmolada wieloowocowa - 4000 kg, konfitura z czarnej porzeczki - 15 kg, konfitura z brzoskwiń - 15 kg, konfitura z wiśni - 15 kg, powidła śliwkowe - 15 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.90-3, 15.33.22.96-5, 15.33.22.30-5, 15.33.22.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - sosy, zupy i przyprawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sosów i zup w proszku oraz przypraw do ZK w Krzywańcu n/w ilościach: zupa porowa - 180 kg, zupa ziemniaczana - 180 kg, zupa żurek - 180 kg, zupa barszcz biały - 120 kg, zupa barszcz czerwony - 260 kg, zupa cebulowa - 180 kg, zupa kalafiorowa - 180 kg, zupa ogonowa - 120 kg, zupa pieczarkowa - 180 kg, zupa pomidorowa - 180 kg, zupa wiosenna - 180 kg, zupa gulaszowa - 180 kg, zupa grochowa - 180 kg, zupa jarzynowa - 180 kg, sos biały - 160 kg, sos pieczeniowy - 160 kg, sos myśliwski - 160 kg, sos grzybowy - 160 kg, sos pomidorowy - 160 kg, sos boloński - 100 kg, sos neapolitański - 100 kg, czosnek granulowany - 25 kg, fix do gulaszu - 100 kg, ziele angielskie - 25 kg, liść laurowy - 25 kg, majeranek - 25 kg, papryka słodka mielona - 50 kg, papryka ostra mielona - 10 kg, pieprz czarny mielony - 60 kg, sól - 2000 kg, bazylia - 10 kg, oregano - 10 kg, koper suszony - 20 kg, natka pietruszki suszona - 20 kg, bulion drobiowy - 2000 kg, przyprawa warzywna typu vegetta - 300 kg, kwasek cytrynowy - 30 kg, przyprawa w płynie typu maggi - 1000 l, ocet - 300 l..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.14.00-4, 15.87.12.60-4, 15.87.00.00-7, 15.87.21.00-2, 15.87.24.00-5, 15.89.14.00-4, 15.87.11.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - inne artykuły spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa innych artykułów spożywczych do ZK w Krzywańcu w n/w ilościach: herbata - 1000 kg, majonez - 300 kg, musztarda - 300 kg, budyń - 30 kg, galaretka - 20 kg, kisiel - 50 kg, proszek do pieczenia - 30 szt., krem czekoladowy - 30 kg, cukier waniliowy - 30 szt., kakao - 20 kg, paluszki słone - 400 szt., wafelki - 30 kg, ptasie mleczko - 30 kg, cukierki czekoladowe - 30 kg, biszkopty - 30 kg, Lizak - 300 szt., Kaszka ryżowa błyskawiczna - 50 kg, kaszka mleczno - ryżowa - 20 kg, ciastka maślane - 30 kg, Herbata owocowa - 50 kg, płatki kukurydziane - 60 kg, płatki kukurydziane w polewie czekoladowej - 40 kg, syrop owocowy - 100 l, bita śmietana - 30 szt., sok - 100 l, czekolada mleczna - 10 kg, wafle ryżowe - 30 kg, chrupki kukurydziane - 360 szt., cukier - 15000 kg, woda źródlana - 3000 szt., kawa zbożowa - 700 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.30.00-5, 15.87.12.73-8, 15.87.12.50-1, 15.83.31.00-7, 15.80.00.00-6, 15.84.20.00-2, 15.84.10.00-5, 15.84.23.00-5, 15.61.33.11-1, 15.32.18.00-2, 15.32.10.00-4, 15.98.13.00-8, 15.86.12.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Soki owocowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.