eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KockPrzebudowa dróg gminnych nr 103687L, 103688L, 103689L, 103690L, 103691L, 103692L, 103693L oraz 103172L wraz z kanalizacją deszczową w miejscowości Kock.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Kock: Przebudowa dróg gminnych nr 103687L, 103688L, 103689L, 103690L, 103691L, 103692L, 103693L oraz 103172L wraz z kanalizacją deszczową w miejscowości Kock.
Numer ogłoszenia: 5808 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku , ul. J. Krasickiego 27, 21-150 Kock, woj. lubelskie, tel. 081 8591004, faks 081 8591059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kockumig.bip.e-zeto.com/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych nr 103687L, 103688L, 103689L, 103690L, 103691L, 103692L, 103693L oraz 103172L wraz z kanalizacją deszczową w miejscowości Kock..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót planowany do wykonania w ramach zgłoszonego zadania (branża drogowa i sanitarna) obejmuje: - 10 odcinków ulic o łącznej dług. 2.603,8 m, - 3 ciągi pieszo-jezdne o łącznej dług. 288,3 m, sprzężone z drogami - sieć kanalizacji deszczowej o łącznej dł. 2 380,6,4 m (w tym długości rur kanalizacyjnych wynoszą odpowiednio: PP O800 - 229 m, PP O600 - 63,4 m, PP O500 - 486 m, PP O400 - 140,8 m, PP O300 - 483,6 m, PP O250 - 187,4 m, PP O200 - 412 m, PP O150 - 378,4 m), do studzienki D19 2. W ramach zadania przewidziane zostały następujące roboty: - roboty ziemne i położenie sieci kanalizacji burzowej - roboty przygotowawcze (zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia, roboty rozbiórkowe itp.), - przebudowa kolidującego uzbrojenia (b. teletechniczna i gazownictwa), - ustawienie krawężników 15x30 cm na ławie betonowej - ok. 5.320 m, - budowa jezdni o nawierzchni bitumicznej - 7.130 m2, oraz jezdni o nawierzchni z betonowej kostki brukowej - 7.680 m2, co daje łącznie 2,6 km - ustawienie obrzeży betonowych - ok. 4.440 m, - budowa nowych chodników i ciągów pieszo-jezdnych - ok. 7.670 m2, - budowa pasów postojowych o nawierzchni z kostki brukowej - ok. 110 m2, - budowa zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki brukowej - ok. 4.120 m2, - oznakowanie dróg (oznakowanie poziome, pionowe, pasy spowalniające ruch, umieszczenie 10 szt. tabliczek z nazwami ulic) - roboty wykończeniowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.21.20 - Roboty nawadniające 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kocku nr 71 8721 0008 0000 0084 2000 0050

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali co najmniej jedno zadanie w zakresie budowy, przebudowy dróg o nawierzchni bitumicznej lub z kostki brukowej lub budowy chodników i ciągów pieszo-jezdnych o wartości min. 2,5 mln oraz co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy kanalizacji burzowej lub sanitarnej o wartości min. 750 tys. zł oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, gazowych i specjalności telekomunikacyjnej, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł lub oświadczą, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy, przedłożą dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 6. Opracują ofertę wg załączonych formularzy zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4) Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5) Zawiera błędy w obliczeniu ceny 6) W terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 7) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie oceniana na podstawie dostarczonych dokumentów oraz w oparciu o kryterium spełnia/nie spełnia /1-0/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający wymaga załączenia do oferty, w formie kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) wykazu osób (z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, gazowych i specjalności telekomunikacyjnej wraz z zaświadczeniami o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót w zakresie budowy, przebudowy dróg o nawierzchni bitumicznej i z kostki brukowej oraz w zakresie budowy kanalizacji burzowej lub sanitarnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ) - przy czym wykonawca wykonał co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy, przebudowy dróg o nawierzchni bitumicznej lub z kostki brukowej lub budowy chodników i ciągów pieszo-jezdnych o wartości min. 2,5 mln oraz co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy kanalizacji burzowej lub sanitarnej o wartości min. 750 tys. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i w wymaganym terminie (należy dołączyć referencje od zamawiających lub protokoły odbioru robót); 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł lub oświadczenia, że w przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy, wykonawca przedłoży dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia. Z umowy ubezpieczenia powinno wynikać co najmniej: - przedmiot i zakres ubezpieczenia - ubezpieczony zakres prowadzonej działalności gospodarczej zbieżny z przedmiotem zamówienia, - suma ubezpieczenia i warunki jej zmiany - suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 1 000 000 zł. (Zamawiający nie dopuszcza zmniejszenia sumy ubezpieczenia oraz zmiany zakresu umowy ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy o roboty budowlane) - czas trwania odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń nie krótszy niż termin realizacji zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ, wraz z następującymi dokumentami: 1) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kockumig.bip.e-zeto.com/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Kocku ul. Krasickiego 27 21-150 Kock pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Kocku ul. Janka Krasickiego 27, 21-150 Kock Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.